Dat snap ik Maar ik wil ook helemaal niemand met die documentaire bekeren tot het ik-vertrouw-niemand-meer-geloof of iets. Ik zag alleen al dertig keer een reactie voorbij komen dat er niet begrepen wordt waarom hier zo'n ophef over is. Dat wordt in de docu dus uitgelegd.
Ik ben op een gegeven moment afgehaakt tijdens de documentaire. Voel me niet echt aangesproken als er voorbeelden worden gegeven van mensen die op facebook zetten dat ze een one night stand hebben gehad... dan ben je gewoon dom in mijn ogen.
Ik wil die kaart wel. Handig juist, gepersonaliseerde aanbiedingen. Gebruik ook altijd de voordeelkaart van de Kruitvat.
De website van AH ligt helaas inderdaad al sinds vanmiddag eruit. Ze hebben op facebook al een bericht geplaatst dat het dus gewoon overbelast was haha.. wordt zo snel mogelijk opgelost.. Als dat dan maar voor 27december is anders krijgen we de xtra welkomskortingen niet meer hihihi.. En wat betreft privacy, over kruidvatkaarten wordt indd nooit wat gezegd en hier wordt opeens een hele ophef over gemaakt. Nouja goed, de mensen wat achterdochtig zijn hoeven m niet te activeren dus probleem opgelost Met de oude kaart werd ook al bijgehouden, bij degenen wat een profiel hadden, welke boodschappen gedaan werden ja. Vind dit zelf wel weer iets verfrissends in de wereld van de supermarkt. Op deze manier wordt er nu wel echt iets voor jou persoonlijk gedaan en in deze tijden is dat misschien voor veel mensen wel fijn
Hier kreeg ik hem ook bij de post, dus idd ze wisten al alles van me . Heb me gisteren al aangemeld, dus toen waren er nog geen problemen.
Waarom zou je je nieuwe bonuskaart niet registreren? Ik snap niet dat mensen zo moeilijk doen om hun privacy, Het zijn maar boodschappen wat je er doet?!
Ik werd vanmorgen ongeveer gedwongen om mijn oude kaart in te leveren en een nieuwe te nemen..tjonge was niet echt heel klantvriendelijk maar daar zullen we het maar niet meer over hebben... Ik heb er geen moeite mee dat alles bekend is, wat ik wel gek vind, is dat iedereen een eigen kaart moet hebben. Bij de oude bonuskaart had je nog 2 extra kaartjes om te gebruiken. Nu krijgt ml dus een andere bonuskaart (en dus anders aanbiedingen, of lopen we dingen mis omdat het de ene keer op mijn kaart gaat en de andere keer op die van ml?) Het lijkt mij niet meer dan logisch dat 1 huishouden op 1 bonuskaart kan kopen? En ja wat ik nou eens heel graag zou willen is een landelijke klantenkaart. Dus 1 pasje dat je kan gebruiken bij de AH, de praxis, karwei, kruidvat en weet ik nog allemaal waar meer. Dat zou zo'n berg pasjes in mij portemonee schelen
Was dit een hele tijd geleden ook niet zo. Persoonlijke bonus aanbiedingen per mail? Alleen toen kon ik de aanbiedingen van mijn moeder printen en op mijn kaart meenemen. Als ik het dus begrijp gaat dat nu dan niet lukken?
Bij de oude kaart kon je online per huishouden aangeven welke kaartnummers er aanwezig waren. Misschien kan het nu ook wel?
ik had geen oude al gepersonaliseerd en tijdens de zwangerschap was ik grootverbuiker van vanillevla. Dat gaf mijn app al gewoon aan. En ik hoop dat de nsa het interessant vindt welk maandverband ik koop
nope. Een bonuskaart is nu écht persoonlijk. je kunt hem wel meegeven aan je man ofzo, maar er is maar 1 bonuskaart met hetzelfde nummertje. (de streepjescode op de achterkant). wat je wel kunt doen en wat ik dus als eerste 'fout' in het systeem heb ontdekt; een voor je man en een voor jezelf. beide kun je online koppelen aan airmiles, dus dat komt sowieso goed. Als je nou ook beide de kaart personaliseert op internet kun je dus ook BEIDE persoonlijke aanbiedingen krijgen. Wellicht twee verschillende natuurlijk maar dat maakt niet uit. Ter verduidelijking; AH wil persoonlijker worden ten opzichte van de klant. Dat betekent (in mijn caissiere/infobalie/uitleg ogen ) heel kort door de bocht gezegd dat er niet meer naar 'huishouden' word gekeken maar naar individuen. Vandaar dus ook de persoonlijke aanbiedingen. Even een reminder, trouwens! De airmiles kaart kun je niet meer koppelen in de winkel. Dit moet je online doen. 'probleem' is alleen dat je dat alleen kunt doen als je een account hebt en daarmee je kaart personaliseert. Op het moment van personaliseren geef je je airmiles nummer op en dan zijn ze direct gekoppeld. Bij een anonieme kaart (zonder personalisatie op internet dus) airmiles sparen kan ook máár dan moet je dus wel je airmiles kaart los laten scannen. Je geeft dan dus de bonus EN airmiles kaart aan de caissiere. Anonieme kaarten kunnen dus niet gekoppeld worden aan de bonus en je zult dan in dat geval beide kaarten moeten laten zien. Voor de koopjesjagers zoals ik Voor de invoer van de nieuwe bonuskaart was er nog een algemene code die caissieres konden invoeren om de bonuskorting af te trekken van het totaalbedrag. Die code bestaat niet meer en die functie is COMPLEET uit het systeem. Voorheen voerden we die nog weleens in mocht iemand geen bonuskaart hebben of vergeten zijn, dit kan nu dus ECHT niet meer. het is niet zo dat we niet wíllen (want geloof me, de discussies gaan zéker nog wel komen aan de kassa ) maar we kunnen het echt niet meer doen. Het bestaat simpelweg niet meer, juist vanwege die 'strikt' persoonlijke kaarten. (die je overigens gewoonweg in manliefs handen kunt drukken als je hem op boodschappen tocht stuurt, hoor!) Vergeet dus je bonuskaart niet, het is voor de caissieres ook verboden een extra kaart achter de kassa te houden die we kunnen scannen of iets dergelijks dus zonder kaart kunnen we écht geen korting meer geven.