AH nieuwe bonuskaart wat doen jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door mama013, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    25.096
    3.879
    113
    Och, ik ging er al vanuit dat ze met die vorige kaart toch ook het hoognodige aan gegevens van je hadden, dus ik neem ook weer deze weer.
     
  2. NoukjeTygo

    NoukjeTygo Fanatiek lid

    3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Oeh! franchise! Leuk, ik vind die persoonlijker inderdaad ook veel meer gericht op klantvriendelijkheid :)
    Zou graag bij een franchise werken hoor.

    over die acties in 2014 begreep ik hier ook inderdaad, vind wel dat er nog een beetje onduidelijk over gecommuniceerd wordt.
     
  3. o0melis0o

    o0melis0o Actief lid

    29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    Iedereen die al een bonuskaart heeft, heeft al eens zijn/haar gegevens doorgegeven met het aanvragen van de bonuskaart de eerste keer. Toen moest je ook je gegevens invullen, dus die waren inderdaad sowieso al bekend ja. Ik heb al een paar jaar een mijnAH op de site en kon dus al een hele poos mijn eerder gekochte boodschappen opzoeken, dit wordt al een hele tijd bijgehouden op de kaart en is al een hele tijd zichtbaar voor degenen wat al een profiel hadden op de site.
     
  4. o0melis0o

    o0melis0o Actief lid

    29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    ja ze laten nog niet veel los inderdaad..
    Of het valt dalijk ontzettend tegen, of ze gaan echt goed knallen.
    Hoop het laatste natuurlijk :)

    Ja ik ben heel eerlijk, ik doe wel boodschappen vaker bij een filiaal waar ik doe zelfscannen, maar je ziet duidelijk verschil tussen franchise en filiaal. En vind het vaak ronduit schandalig hoe het er in sommige filialen aan toe gaat tov klanten.. ook is daar een heel ander winkelbeeld als dat wij bv. hebben. Wij hechten veel meer waarde aan dingen waar ze bij filialen dus totaal een rekening mee houden bv. Maar goed over beide kanten is natuurlijk wat te zeggen :)
    Wij zijn echt een familiebedrijf.. We zijn tot 5 jaar terug Super de Boer geweest en toen overgegaan naar de AH formule. Bij ons is het best een hecht team met mensen wat er al sinds jaar en dag werken.
    Mijn baas is de 3e generatie alweer wat de winkel runt. Heel andere sfeer inderdaad als filiaal
     
  5. NoukjeTygo

    NoukjeTygo Fanatiek lid

    3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Precies dat is ook hetgene wat mij zo aanspreekt in een franchise, melis :)
    Hier in de buurt wordt bij ons een hele grote gebouwd en er is dus flink wat personeel nodig. had er gesolliciteerd maar helaas; mijn beschikbaarheid past niet goed bij welk team dan ook.
    Dat wist ik van tevoren al een beetje maar ik stapte erin met het idee 'joh, bij mijn eigen filiaal lukt het ook, waarom niet gewoon proberen?' en helaas dachten de leidinggevenden er daar net even anders over.
    máár; ze zeggen het wél! dat had ik in een 'gewoon' filiaal nooit te horen gehad hoor...
     
  6. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    @ noukjetygo die opmerkingen die je noemde op de vorige pagina zijn zo herkenbaar haha. Vreselijk sommige mensen...


    Ik werk niet bij een franchise filiaal maar bij ons gaat het er echt heel vriendelijk aan toe hoor! Klant is koning :). Maar ik kom ook weleens bij filialen waar er nog geen hallo en gedag vanaf kan. En wij scanden ook altijd die mastercard gewoon, maar dat schijnt nu dus niet meer te mogen. Ik hoop wel dat ze daar een alternatief voor vinden.
    Succes nog komende weken, gelukkig heb ik bijna verlof ben het gezeur over die kaart nu al zat!
     
  7. o0melis0o

    o0melis0o Actief lid

    29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    Wij hebben van de nieuwe kaart ook mastercards om te scannen aan de kassa mocht een klant de kaart niet hebben. Dit kan ook voor de landelijke bonus gewoon, alleen krijgt de klant dan zijn/haar korting van een persoonlijke bonus niet. Dat gaat alleen met de akaart van de klant zelf. Maar voor de landelijke bonus kunnen wij die mastercard gewoon gebruiken. Of misschien dat in de filialen beslist wordt dat dat niet mag? Wij als franchise doen natuurlijk een hoop toch anders in vergelijking met filiaal
     
  8. @AH-dames: ik heb nog geen bevestigingen-email met mijn welkomstbonus erin gehad... weten jullie of er een storing is toevallig??
     
  9. o0melis0o

    o0melis0o Actief lid

    29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    Ik heb even het nieuws van binnenuit gecheckt.. Er is een achterstand met het verwerken van de bevestigingsmails. Die komen dus wel nog, maar het is zo ontzettend druk geweest vanaf maandag sinds de site eruit lag dat ze achterliggen.. Hebben geen indicatie gegeven wanneer dat precies opgelost is. De website is nu wel weer helemaal toegankelijk
     
  10. Ok, dan wacht ik het nog even af.... :)

    Blijkbaar zijn er dus ook een hoop mensen die wél hardstikke enthousiast zijn voor de nieuwe bonuskaart :D
     
  11. mamaSylvia1975

    mamaSylvia1975 Fanatiek lid

    25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Heb hem al geactiveerd.
    Kan mij niet zo heel erg boeien als ze weten wat ik allemaal koop, koop eigenlijk altijd alleen maar bonus de rest koop ik waar het goedkoper is............
     
  12. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    Wat ik me afvraag is of je kaarten kunt koppelen. Ik heb maar een exemplaar gehad en niet zoals vroeger kaart EN sleutelhanger. Maar als ik nou een persoonlijke aanbieding krijg en mijn man doet die dag boodschappen?!?
     
  13. Danilo

    Danilo Actief lid

    17 nov 2011
    161
    0
    0
    Waterdeep
    Dit is niet voor iedereen zo, je kon (en kunt neem ik aan nog steeds, er is namelijk enkele jaren geleden een rechtzaak over gevoerd) je bonuskaart anoniem meekrijgen zonder iets in te vullen. Als je dat toen niet hebt gedaan heeft AH nu los van je boodschappenpatroon dus je gegevens niet. Ik laat deze kaart dus ook niet activeren, ik heb geen behoefte aan persoonlijke aanbiedingen.

    Het gaat niet alleen om de wetgeving, databases kunnen steeds eenvoudiger gekraakt worden, de wetgeving kan veranderd worden (wil jij dat je zorgverzekeraar ziet dat je vet eten koopt of wijn?), en als de Amerikaanse overheid de data wil hebben om wat voor reden dan ook wordt het linea recta doorgegeven (of ze tappen het af). Voor mij genoeg reden voor een anonieme bonuskaart (en verder geen enkele klantkaart op naam, weiger ze altijd).
     
  14. Sanne2011

    Sanne2011 Fanatiek lid

    23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    ik weet niet of het al gezegd is maar alle oude kaarten zijn per januari of februari niet meer geldig ...
     
  15. debq

    debq Fanatiek lid

    10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Ik snap de ophef eigenlijk niet zo, je kon al kiezen voor een persoonlijke bonuskaart. Ik had die oude al, dus nieuw ook weer.
     
  16. Skyscrapper

    Skyscrapper Fanatiek lid

    11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Dat zou juist voor mij een reden zijn om uberhaupt geen kaart aan te schaffen.

    Ik kijk liever in de blaadjes wat er in de aanbieding is bij alle supermarkten, zo kan er de ene week bij de ene supermarkt wel iets in de aanbieding zijn waar ik trek in heb en de andere week bij een andere supermarkt weer iets anders. Met zo'n kortingskaart wordt je toch min of meer verplicht bij een vast adres te shoppen.
     
  17. berbel

    berbel Fanatiek lid

    25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Hier zeiden ze dat dat niet kon, wij hadden ook samen 1 kaart maar nu moeten we allebei onze eigen kaart.
     
  18. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Hoefde niet hoor, hier niet gedaan nl. Gewoon een kaart gekregen en niks ingevuld.

    Maar goed maakt mij niks uit of ze mijn gegevns weten. Ik ga zeker een nieuwe aanvragen. Benieuwd.
    Snap de ophef ook niet!
     

Deel Deze Pagina