klacht Prenatal

Discussie in 'De lounge' gestart door namida, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje86

    Loesje86 Niet meer actief

    Tuurlijk had ze naa twee weken terug moeten gaan, maar we hebben het nu hier niet overeen klein eenmanszaakje hé? Prenatal is een megazaak, dit hoort gewoon bij hun klantenSERVICE te zitten, kom op zeg :) een maillot van €7, waar doen ze moeilijk over???? :$
     
  2. Imensa

    Imensa Niet meer actief

    Als iedereen er zo makkelijk over denkt, staat heel je winkel binnen de kortste keren vol
     
  3. honeyy

    honeyy VIP lid

    5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Over welke regels heb je het nu? Ik zeg niet dat de winkel dat recht heeft. Maar ts had haar koopwaar 14 dgn kunnen controleren. Dit heeft ze zelf niet gedaan dus ook de fot ligt bij haar. Ook bij prenatal, dat hoor je mij niet zeggen. Als medwerker hoor je je gewoon aan de regels te houden. Hoe weet jijnou dat hun hun fout niet mogen erkennen? Je wilt niet weten hoeveel er gerommelt word met producten...
     
  4. honeyy

    honeyy VIP lid

    5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Ruilen is al een gunst! Daar geven ze al een termijn voor..
     
  5. Marieke4mei

    Marieke4mei Niet meer actief

    Niet als ze niet leveren wat ze zeggen dat ze leveren.
    Dit had ook een cadeau kunnen zijn voor iemand. Dan pak je de boel misschien leuk in en zie je het ook te laat.
     
  6. namida

    namida Actief lid

    25 okt 2012
    224
    0
    16
    Nou mensen...

    Ehm ik zie niet in dat ik een fout gemaakt hebt.:(
    Logisch dat ik die maillot niet gepast had toch. Als ik hem anders binnen 2 weken opengemaakt had, hadden ze weer te zeuren, ja mevrouw u heeft de verpakking kapot gemaakt, dus hier gaan we niet mee akkoord.

    Maar goed het is afwachten, ik heb de klantenservice een mail gestuurd.

    Het is een fout van Prenatal en ik vind dat het er niet toe doet of dit binnen 2 weken gezien is of nog 2 weken later...
     
  7. namida

    namida Actief lid

    25 okt 2012
    224
    0
    16
    Sorry, maar ik voel me best aangebrand door dit commentaar.
    Heb totaal geen lak aan regels!!!!
    DIT MOET NIET KUNNEN GEWOON, EEN VERKEERDE MAAT IN VERPAKKING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  8. honeyy

    honeyy VIP lid

    5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Tja gevalletje slechte verpesten het voor de goede!


    NAMIDA; Foutje maken is menselijk he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  9. Imensa

    Imensa Niet meer actief

    Tjah . Blijft je eigen schuld. Niet van jou probleem een andermans probleem maken.
     
  10. siriel

    siriel VIP lid

    15 nov 2010
    5.125
    2.961
    113
    Vrouw
    Ik vind dit persoonlijk ook erg kinderachtig. Je gaat toch niet alle sokken, maillotjes passen voor gebruik. Die haal je uit de verpakking wanneer het nodig is.
    Ik zou eerst even de klantenservice afwachten. Reageren zij ook zo kinderachtig, dan zou ik het volgende doen:

    Koop een nieuwe maillot in de goede maat, en ga de volgende dag terug met de kleine maillot (die je al hebt) en de verpakking en bon van de maillot die je dan de dag daarvoor gekocht heb.
    En dan zeg je gewoon dat de verkeerde maat in deze verpakking zit ;)
    Of je vraagt of je moeder of een vriendin het voor je wil ruilen.

    Ik vind het echt belachelijk.

    Zo heb ik eens een uv werend pakje gekocht, maar had het pas na 7 weken ofzo uit de verpakking omdat het toen mooi weer werd. En ik had exact hetzelfde. Zat een maat 74 in, ipv 86. Mooi balen, had de bon gelukkig nog wel, maar zat al over het ruiltermijn heen. Was bij de Kruidvat volgens mij. Het was geen enkel probleem, ik kreeg gewoon de goede maat. Dat heet SERVICE of KLANTVRIENDELIJK.

    Jij bent in de veronderstellen dat je een bepaalde maat koopt toch?
    En ja je had het kunnen controleren, en ja je bent buiten de ruilperiode. Maar kom op zeg, ik heb zelf jaren bij de klantenservice gewerkt, en dit gaat echt nergens over.. Succes ts!
     
  11. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Maar ik snap niet waarom het nou zo verschrikkelijk zou zijn om het terug te nemen? Het is niet vies, niet kapot, voor zover ik in de OP kan lezen niet eens aangepast (om er daarna achter te komen dat het te klein is), er zat alleen een ander kartonnetje omheen?

    Zo kan ik ook makkelijk geld verdienen..
     
  12. MamaenMini

    MamaenMini Fanatiek lid

    6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Thanx! En soms vraag ik niet eens een bonnetje voor iets kleins. Koop best vaak iets bij de action en als ik voor alles een bonnetje moet bewaren dan kost dat onnodig veel papier.
     
  13. Lirial

    Lirial Bekend lid

    5 sep 2012
    819
    0
    0
    Ik was te laat met ruilen, maar Prenatal deed niet moeilijk. Dus geen slechte ervaring.
     
  14. Purified

    Purified Fanatiek lid

    28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Dat je binnen 14 dagen MOET ruilen als iets niet klopt is ook niet WETTELIJK hoor. Als ik nieuwe schoenen koop en ze gaan binnen 3 weken kapot dan ga ik ook terug, en bij normaal gebruik is het dan ook niet mijn fout.

    Als je iets koopt, dan heb je wettelijke garantie. Ruiltermijn of niet. Je denkt dat je een fatsoenlijk product koopt naar omschrijving. Dan heeft hun algemene voorwaarden van ruilen helemaal niks mee te maken.
     
  15. brit76

    brit76 Actief lid

    29 apr 2009
    379
    7
    18
    precies! Wat een flauwekul van de prenatal! Alsof ze dat maillotje niet alsnog gewoon kunnen verkopen.
    Gewoon de bovenstaande truc uithalen hoor ts.
     
  16. Mystiek

    Mystiek Fanatiek lid

    19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Zou niet zo mooi zijn he, als een winkel zoveel fouten zou maken.;)
     
  17. Saar22

    Saar22 Niet meer actief

    Naar mijn idee hebben ze je een ondeugdelijk product verkocht en dan heb je je rechten en moet de winkel het voor je oplossen. Je kunt de maillot niet gebruiken waarvoor je hem hebt gekocht. Volgens mij past je kind met maatje 86/92 niet ineens in maatje 50/56..
     

Deel Deze Pagina