Als je wel eens rader kijkt. zie dat ze wel eens een app afspelen bij een reclame blok van hun. van een artikel binnen bepaalde tijd vergoede nieuwe en nog iets. Kijk eens bij die app? Zou ook de facebook pagina van de Media markt op zoeken en daar een klacht gelijk neer leggen wedden dat je binnen het uur antwoord hebt. Gelijk op internet gooien dat hij kapot is binnen een dag en dat je geen andere mag hebben. Of je geld terug. Twee jaar geleden bij Bcc had ik een laptop gekocht. Accupuntje brak af in de laptop. Kreeg in de winkel direct een nieuwe. En daarna bedacht ik mij en wilde als nog een andere. Binnen 10 had ik wederom een andere latop. Dat is pas service.
Denk dat mijn meisje met haar vierde verjaardag ook een tablet gaat krijgen. Zoon heeft geld gespaard van zijn verjaardag en wat hij nog van de sint gaat krijgen. En waarom ook niet?? het is de toekomst van de kinderen hoe sneller ze met een computer of wat dan ook werken hoe makkelijker ze er mee om gaan. Mijn dochter is bijna vier dus en surft er aardig op los. Sesamstraat Zappelin youtube filmpjes en ze hebben bij Zappelin een leuk worden spelling.s spel met bijna vier jaar. Volgt ze de letters en schrijft MELK.
Wat voor een tablet heb je gekocht dan? Misschien zijn er dames hier die je dezelfde hebben en je kunnen vertellen hoe het geluid bij hen klinkt.. Dan weet je meteen of het aan de tablet zelf ligt of echt aan jullie gekochte tablet.
Wij hebben alle apparatuur bij me mm vandaan. 3 telefoons, vriezer, printer, witgoed en tv en printer. Prima service en nooit gezeik. Ik heb alles van samsung in huis, en als er wat stuk gaat bel ik hun. Ik wilde eerst de was en droog machine van een ander -goedkoop- merk, en had daar op internet over zitten lezen. Bleek dat het gewoon bagger kwaliteit was! Dus ik vind zeker dat de mm in zn recht staat, door aan te bieden hem voor reparatie weg te sturen. Kun je niet vertellen wat voor merk tablet het is trouwens? Want dat vind ik ook van belang om er verder over te mogen mopperen. Mediamarkt kan je verder niet helpen denk ik, misschien andere mensen van hier wel? Ik vind het trouwens wel erg slap dat er geopperd word om het maar via facebook uit te vechten. Zijn we nou volwassen of kleutertjes die komen klikken?!
ik heb een laptop gekocht gehad normaal gebruikt alleen op stroom als het nodig was. ik moest hem 3 keer laten opsturen de eerste keer kreeg ik hem beschadigd terug mijn mening ik koop daar niks meer want medewerking is verschrikkelijk daar. heb hem ook niet meer terug gebracht gewoon een productie fout en als ik hem nog 2 keer had opgestuurd had ik een nieuwe gekregen ik heb ze even haarfijn uitgelegd dat ik mijn laptop niet iedere keer laat op sturen na hoe die de eerste keer terug kwam want daar deden ze helemaal niks mee
Buiten de rest om pik ik deze er toch even uit. IK wil hem best op laten sturen. MAAR dat kan NU dus even niet. Omdat we het ding woensdag nodig hebben. Normaal gesproken zou je kunnen zeggen tegen je kind; jammer, maar vervelend maar je moet nog drie weken wachten. In dit geval gaat het domweg even niet. Om verschillende redenen. Omdat we heel hard hebben moeten oefenen op iets, waarbij we deze beloning als afspraak hebben. Morgenavond is het de laatste keer op haar "slaap-kaart" en dan is het dus zover. Ze telt de dagen af. Logisch. Ik denk niet dat ik haar al uit kan leggen dat het ding niet naar behoren werkt (volgens ons, want misschien is het geluid wel standaard zo en ben ik niets gewend) en dat hij even terug moet etc. etc. Terwijl ze overal tablets ziet. Ik denk ook niet dat ze begrijpt dat het een ander merk is, een ander type etc. etc. Ik zit dus voor mezelf met een gewetenskwestie. Daar komt het op neer. Ik zeg niet dat mediamarkt hartstikke fout zit. Maar als ze zo van de regels zijn , dan hadden ze direct die eerste, waarvan we de doos ook ontzegeld hadden, ook al terug moeten sturen. Want die kwam er in twee delen uit. En ik begrijp ook wel dat zij zich aan regels moeten houden. Daar gaat het me niet perse om. Ik hoef het ook niet via facebook uit te vechten, want die kant wil ik domweg niet op. Maar zou ik dus in dit specifieke geval mijn dochter moeten teleurstellen (en nogmaals, het gaat niet om een simpel verjaardagskadootje of sinterklaaskadootje) , dan ben ik bang dat we weer helemaal opnieuw kunnen beginnen en daar haar zelfvertrouwen in deze een behoorlijke deuk gaat krijgen en dat is het me niet waard. Had ik het budget gehad, dan had ik een ander gekocht ter vervangen. Mediamarkt is natuurlijk niet verantwoordelijk voor mijn persoonlijke kwestie. Maar als ze zo enorm van de regels zijn.. waarom dan de ene keer wel die doos terug nemen en een ander meegeven en nu niet? Het gaat me dus niet om het tegen willen werken..
Denk dat je mijn opmerking bedoeld. Klikken??? Waar heb je het over. Als je als klant iets niet gedaan krijgt en je echt ( zo wat gelijk hebt) dan moet je idd vechten om je recht te kunnen krijgen) en of het nu op facebook is of twitter of hier. Met de instelling van ik hou mijn mond bereik je helemaal niks. Twee dagen geleden dus wat gekocht en nu word het niet terug genomen. Je hebt ook nog altijd 8 dagen bedenk tijd. Welke regels Media markt er ook aan verbind.
Er is een groot verschil tussen hoe de 2 tablets waren. Je zegt de eerste kwam in 2 stukken uit de doos. Dat kunnen ze ook duidelijk zien bij mm en daarom moet die dus niet opgestuurd worden om nagekeken te worden. Bij de 2e klaag je over het geluid (of het effectief kapot is laat ik in het midden) maar dat kan je niet zien aan de buitenkant. Veel garantievoorwaarden werken dus dat het echt naar de fabrikant moet om nagekeken te worden anders vervalt de garantie.
Sorry maar je koopt iets waar je van verwacht dat het na behoren functioneert, of dat nu een ding is van 10 euro of 500 het moet gewoon werken? Leg me eens uit waarom ts blij moet zijn dat ze het opsturen om te maken en dus 3 weken kwijt is? Ik zou ook zwaar de balen van hebben bedoel koop het toch om nu te gebruiken en niet 3 weken later?
In tegenstelling tot een hoop anderen, begrijp ik dit wél. Bij mijn broertje (van 9) zou dit ook niet kunnen (ik vermoed door dezelfde omstandigheden, als ik het zo lees ). Hij werkt ook met een beloningssysteem, als hij bij 100 is gaat hij met m'n moeder bij McDonalds eten. Als de auto die dag kapot is, of de McDonalds is gesloten, is het doel van het hele beloningssysteem kapot. Het ook gewoon echt ontzettend kl/ote en ik vind het ook echt waardeloos dat MediaMarkt niet meewerkt. Ik vind het overigens belachelijk dat, als je product zo snel stuk is, het direct opgestuurd moet worden en ze je geen nieuwe kunnen geven. Zal vast volgens de regeltjes zijn, maar klantvriendelijk is het absoluut niet. Mijn nieuwe laptop (die ik ook écht nodig heb en waar ik niet even 3 weken op kan wachten) was na een week stuk. Beeldscherm deed niets meer. Bij bol.com kun je je artikel gelukkig binnen 14 dagen terugsturen als het kapot is, dan krijg je een nieuwe. Mag MediaMarkt een voorbeeld aan nemen!
Maar het is kapot! Binnen de bedenk tijd dat je een product wel of niet wilt houden. De winkels maken graag zelf hun regels maar buiten hun regels bestaat er nog een gewone ( koop wet) die wat anders kan zeggen. Rader daar had ik het daarnet al over. daar heb je een app die je kan laten zien in de winkels. Hoe dat precies in zijn werk gaat weet ik ook niet maar. Als het binnen zo veel uur stuk is. Wil ik toch echt een andere. En dat deed bcc bij mij gelijk toen ik met mijn nieuwe laptop de winkel in ging die ik notabene via hun website besteld had. Kreeg gelijk een vervangend ( product) Dat is service. Ik zeg moet hij niet naar de .. terug nee zegt die man. Dat hoefde niet. De adapter was afgebroken in het inplug systeem. Hoe? Waar schijnlijk fabriek.s fout.
Ik haat mediamarkt. Alls daar gekocht tot een laptop stuk ging. Waardeloze service bieden ze dan. Dus sindsdien ga ik naar bcc. Echt nooit meer dat ik iets bij de mediamarkt koop. Terwijl we daa onze grootste aanshaffen hebben gedaan. Laatst 300e moeten besteden aan electrische producten. We zeiden uit automatisme kom we gaan naar mediamarkt. Toen snel bedacht dat we daar nooit meer komen wille en naar de bcc gegaan en onze producten gekocht.
Het is helemaal niet zeker of het kapot is. En daarbij willen ze het apparaat netjes opsturen alleen wil ts dat zelf niet.
Maar je koopt toch geen product om het na een dag weer drie weken minimaal kwijt te zijn? En ze weet echt wel of dat geluid normaal klikt of niet. Als je al twijfelt of het geluid goed is zal het dus niet goed zijn.
Jeetje je betaald toch voor een goed werkend product. Dan mag je ook verwachten dat het naar toe behoren werkt!