Heb donderdagavond iets besteld bij wehkamp zou vandaag komen, nu kijk ik naar mijn status en nu liggen mijn artikelen nog in de winkelmand terwijl wel een bevestiging heb dat het is betaald Begin een beetje te balen nu want ik had een mooie omslagdoek besteld die nu uitverkocht is Hebben jullie hier ervaring mee
als je betaald heb krijg je meestal bevestiging en kan als je betaald hebt zou ik gewoon wehkamp bellen of kijken of ze fb pagina hebben en daar pb plaatsen via Facebook wor je sneller geholpen als bedrijven daar opstaan van wegen negatieve reclame
Dat is raa, ik zou als ik jou was even contact opnemen met de klantenservice, want je hebt al betaald. Ik betaal daarom dus altijd pas achteraf (via acceptgiro). En ook bij mij gaat wel eens wat mis, zo zijn hun ooit een pakketje kwijt geraakt die ik retour had verzonden, was in totaal iets van 450) Lang leve de bonnentjes die ik bewaar als bewijs dat ik alles verzonden heb.
Kan nu de klantenservice niet bellen, maandag weer Vrees dat het nu ook niet meer komt bestel wel vaker ze zijn dan meestal aan het begin van de middag
En is het wel van je rekening afgeboekt? Want dat is soms ook wel een indicatie of een bestelling goed gaat of dat deze in je winkelwagentje blijft hangen. Gewoon even mailtje sturen met in de bijlage de bevestiging en een screenshot van het afgeschreven bedrag. Dan kan Wehkamp het vlot terug vinden.
K*t hè als dat gebeurd! Ik zou idd even een screenshot van de betaalgegevens mailen, zoals hopmarjanneke al zegt. Maar om nou gelijk te gaan roepen dat je een negatief bericht op hun fb pagina moet gaan zetten zoals persoon hierboven oppert..... Kom op zeg... Het is zeker vervelend en als ik het zo lees ook hun fout, je bent terecht teleurgesteld en boos. Maar je moet ze wel eerst de kans geven het op te lossen voordat er negatieve berichten worden geplaatst! Op die manier krijgen goede bedrijven een (onterechte) slechte naam...
Het is betaald ik heb er een bevestigingmail van de bank van, volgens mij heb ik zelf een fout gemaakt door de bestelling niet af te ronden Maandag maar even bellen baal baal baal de sjaal/omslagdoek is uitverkocht
Dit had ik laatst ook! Ik had schoentjs voor mijn zoontje besteld bij wehkamp. Ik had toen gekozen voor iDeal.. Maar ik heb toen te laat op die knop "bestelling afronden" geklikt nadat je je TAN-code invult om te betalen. Toen ik erop klikte was wel het geld van mijn rekening afgehaald, maar de schoentjes zaten nog in mijn winkelwagen en ik kreeg geen bevestiging van de bestelling. Ik schrok al, dus ik had het gevraagd op de facebook en daar gaven ze aan dat ik opnieuw kon bestellen maar dan met acceptgiro die ik dan niet hoef te betalen. Ik was ook al gaan googlen en dit gebeurt vaker bij wehkamp.. Staan veel klachten over op internet.
Gebeurt met elke online bestelling als je de bestelling niet afrondt.. Het is voor de verkoper heel lastig om de besteller aan de betaling te koppelen
Bij mij gaat het de laatste tijd ook vaak fout met bestellingen vd wehkamp. Dingen die niet geleverd worden maar wel op mn factuur staan.. echt goed in de gaten houden!