Bestelling wehkamp missgegaan???

Discussie in 'De lounge' gestart door ma1, 23 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ma1

    ma1 Fanatiek lid

    14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Heb donderdagavond iets besteld bij wehkamp zou vandaag komen, nu kijk ik naar mijn status en nu liggen mijn artikelen nog in de winkelmand terwijl wel een bevestiging heb dat het is betaald
    Begin een beetje te balen nu want ik had een mooie omslagdoek besteld die nu uitverkocht is
    Hebben jullie hier ervaring mee
     
  2. rob26

    rob26 Nieuw lid

    23 nov 2013
    2
    0
    0
    monteur
    batenburg
    als je betaald heb krijg je meestal bevestiging en kan als je betaald hebt zou ik gewoon wehkamp bellen of kijken of ze fb pagina hebben en daar pb plaatsen via Facebook wor je sneller geholpen als bedrijven daar opstaan van wegen negatieve reclame
     
  3. El1983

    El1983 Fanatiek lid

    19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Dat is raa, ik zou als ik jou was even contact opnemen met de klantenservice, want je hebt al betaald.

    Ik betaal daarom dus altijd pas achteraf (via acceptgiro).

    En ook bij mij gaat wel eens wat mis, zo zijn hun ooit een pakketje kwijt geraakt die ik retour had verzonden, was in totaal iets van €450)
    Lang leve de bonnentjes die ik bewaar als bewijs dat ik alles verzonden heb.
     
  4. ma1

    ma1 Fanatiek lid

    14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Kan nu de klantenservice niet bellen, maandag weer
    Vrees dat het nu ook niet meer komt bestel wel vaker ze zijn dan meestal aan het begin van de middag
     
  5. ma1

    ma1 Fanatiek lid

    14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Volgende keer ook maar accepgiro
     
  6. Hopmarjanneke

    Hopmarjanneke VIP lid

    10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    En is het wel van je rekening afgeboekt? Want dat is soms ook wel een indicatie ;) of een bestelling goed gaat of dat deze in je winkelwagentje blijft hangen.
    Gewoon even mailtje sturen met in de bijlage de bevestiging en een screenshot van het afgeschreven bedrag. Dan kan Wehkamp het vlot terug vinden.
     
  7. maaikenaomi

    maaikenaomi Niet meer actief

    K*t hè als dat gebeurd! Ik zou idd even een screenshot van de betaalgegevens mailen, zoals hopmarjanneke al zegt.
    Maar om nou gelijk te gaan roepen dat je een negatief bericht op hun fb pagina moet gaan zetten zoals persoon hierboven oppert..... Kom op zeg... Het is zeker vervelend en als ik het zo lees ook hun fout, je bent terecht teleurgesteld en boos. Maar je moet ze wel eerst de kans geven het op te lossen voordat er negatieve berichten worden geplaatst!
    Op die manier krijgen goede bedrijven een (onterechte) slechte naam...
     
  8. ma1

    ma1 Fanatiek lid

    14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Het is betaald ik heb er een bevestigingmail van de bank van, volgens mij heb ik zelf een fout gemaakt door de bestelling niet af te ronden
    Maandag maar even bellen baal baal baal de sjaal/omslagdoek is uitverkocht
     
  9. Olifantje

    Olifantje Fanatiek lid

    25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Dit had ik laatst ook! Ik had schoentjs voor mijn zoontje besteld bij wehkamp. Ik had toen gekozen voor iDeal.. Maar ik heb toen te laat op die knop "bestelling afronden" geklikt nadat je je TAN-code invult om te betalen. :) Toen ik erop klikte was wel het geld van mijn rekening afgehaald, maar de schoentjes zaten nog in mijn winkelwagen en ik kreeg geen bevestiging van de bestelling.
    Ik schrok al, dus ik had het gevraagd op de facebook en daar gaven ze aan dat ik opnieuw kon bestellen maar dan met acceptgiro die ik dan niet hoef te betalen.

    Ik was ook al gaan googlen en dit gebeurt vaker bij wehkamp.. Staan veel klachten over op internet.
     
  10. Sjalleke

    Sjalleke Fanatiek lid

    21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Gebeurt met elke online bestelling als je de bestelling niet afrondt.. Het is voor de verkoper heel lastig om de besteller aan de betaling te koppelen
     
  11. MamaVanGilani

    MamaVanGilani Niet meer actief

    Bij mij gaat het de laatste tijd ook vaak fout met bestellingen vd wehkamp. Dingen die niet geleverd worden maar wel op mn factuur staan.. echt goed in de gaten houden!
     

Deel Deze Pagina