Heb net de Etos gebeld (Miro Enschede) kan de bonnen daar gewoon inleveren, krijg alleen geen geld terug! Ben helemaal blij, ga zo mijn eerste bonnen inleveren
Hier kreeg ik de vorige keer de pampers al niet meer mee bij etos. Heb toen bij de ah ingeleverd... Maar ik kreeg nu ook al het mailtje babyvoordeel. De etosdoekjes zijn ook in de aanbieding. Fijn want daar ben ik ook doorheen.
dit dus ow en olaz nog 50%korting 20&21 dec, en gilette wegwerpmedjes 7,50 , ik weet niet of het op de scheersystemen geldt?
Als het voor wegwerpmesjes is zal het niet gelden op de scheersystemen. Hmm met 50% korting op de olaz kom ik volgens mij ook uit met de goedkope bonnen, maar of ik dat durf??? Nou ja dat zien we dan tegen die tijd wel weer hihihi Wat is voor oral b dan de precieze aanbieding, want die is komende week ook bij ah in de aanbieding en heb daar het gevoel dat ik er makkelijker mee weg kom dan bij etos, dus als het weinig uitmaakt pak ik hem bij AH denk ik.
Heb deze mail ook verzonden. Alleen nog geen reactie. Nu het gekke, hoor net via via dat er bij het zelfde filiaal vanmorgen iemand 6 potjes heeft gehaald en overige bedrag als korting op de andere boodschappen. En tegen mij word aan de telefoon gezegd, nee dat doen we niet, en geld toe geven al helemaal niet. Wat moet ik hier nu mee.
net weer rondje gedaan bij andere etos, daar wilde ze er eerst neita aan doen want 60% was al heel veel kroting maar na hettonen van de email was het sorry sorry en natuurlijk krijgt u het mee. hen uiteindelijk een antirimpel plus olaz tot eef found en zwitsalwasgel voor 0,00. daarna rondje ah, gehaald 3 naturella, 3 always, 2 handdreft, 1 wella gel, 1 wellaflex, 1 vidal sassoon conditioner, 1 H&s, 1 mr proper betaald 0,04
Ook ik heb 6 potjes olaz kunnen scoren zonder problemen. Gelukkig was er een verkoopmedewerker die me al vaker had geholpen met de LIHL bonnen aan het werk, waardoor ik meteen wist dat het wel goed zou komen. Dus alle potjes in 1 transactie en het restbedrag als korting op de overige producten. Leuk shoppen zo
Nou hier geen succes, kreeg het niet mee. Had ook de email niet dus wilt iemand die misschien doorsturen? Stuur ik mijn mailadres in een pb. Was vandaag in de plaats waar ik werk geweest. Morgen in mijn woonplaats nog maar een x proberen.. Rondje AH was wel een succes, dreft 2x allebei, naturella 4x en always 2x. Hoeveel betalen jullie voor mrproper bij de AH?
Mag ik vragen hoe je dit doet? De aanbieding op de mr proper is toch 2 voor 3,- en met bon -1,- dus dan betaal je nog 2,-?? En naturella zie ik helemaal geen aanbieding op? Ik snap het niet
Jaaaa, hier ook gelukt! 6 potten olaz en 3 pakken pampers. Totaal 128,25 euro en maar 11,27 afgerekend!! Ik had de manager dus ik schoot bijna in paniek modus......helemaal toen hij zei dat korting met korting niet ging. Met mijn rode kop en stoom uit mijn oren de mail laten lezen op mijn mobiel....en toen kreeg hij een rood hoofd en voerde de bonnen handmatig in.....WOW dus ook nog twee pakken luiers gratis!
beloved11 hier staat de mr. proper bij mij voor 1,29 met bon dus maar 0,29. en er staan idd ook voor 2 voor 3,- maar heb die niet gepakt. en de naturella en always staat idd geen bordje bij maar als je via die scanner haalt zie je dat ze in de bonusaanbieidng zijn. ze zijn nog steeds 2+1 en dat staat ook op de bon trouwens over alle always en naturella samen nemen ze 33,34% ofzoiets
krijg ook net mail van de etos volgende week zijn de midpakken alle varianten 3 voor 25 met bon zou dat dus 15,- zijn is dat goedkoop? en oh ja gratis dikkie dik boek erbij
Ok bedankt voor je uitleg. Al snap ik dan nog altijd niet hoe je op 0,04 cent uitkomt Maar ik ga straks ook eens proberen bij onze AH
Email die ik vandaag ontvangen heb van etos: U geeft aan dat u bij de Etos winkel te St...... geen gebruik kon maken van de kortingsknaller Oil of Olaz in combinatie met de Lekker in het leven coupons. Hiervoor onze verontschuldigingen. Gezien de inhoud van uw melding zullen we deze klacht door de leidinggevende van de betreffende winkelmanager laten afhandelen. Wilt u ons hiervoor uw telefoonnummer doorgeven? Zodra wij deze gegevens van u hebben ontvangen wordt er binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen. Indien u niet bereikbaar bent in deze periode, bijvoorbeeld door vakantie, dan vragen wij u vriendelijk om ons dit te laten weten zodat wij rekening kunnen houden met uw bereikbaarheid. Met vriendelijke groet, Joukje Schuitemaker Etos Klantenservice
Zo, net nog bij 2 andere etossen geweest en daar deden ze helemaal niet moeilijk! Nu dus totaal 19 keer olaz staan. Morgen krijg ik nog nieuwe bonnen, dan ga ik nog eens naar een laatste etos.