waar recht op?

Discussie in 'De lounge' gestart door DutchDiamond, 11 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDiamond

    DutchDiamond Niet meer actief

    Paar maanden geleden hebben wij bij stapless(office centre) een laptop gekocht
    Nou krijgen we vanaf het begin af aan al het wel bekende blauwe scherm
    Nu zijn wij hier inmiddels al 3 keer mee terug gegaan aangezien de fout blijf aanhouden

    Nou ben ik dus niet van plan om nog veel vaker heen en weer te rijden
    Maar kan ik vragen naar een waardebon of een nieuwe laptop of iets?
    Dit word nu al de 4e keer en hij is vaker weg geweest als dat ik hem thuis heb gehad dat kan denk ik niet de bedoeling zijn
     
  2. Eylem

    Eylem Niet meer actief

    Ik zou even contact opnemen met de fabrikant van de laptop. Er zit neem ik aan nog garantie op en de reparatieservice van de fabrikant is vaak een stuk beter dan die van een winkel.
     
  3. happyglow

    happyglow Fanatiek lid

    18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Mijn man werkt bij een electronica zaak en daar mag je bij de 3e keer al een nieuw model eisen dus dan lijkt het me dat je dat bij de 4e keer zeker mag ja.
     
  4. DutchDiamond

    DutchDiamond Niet meer actief

    Hij word elke keer terug gestuurd naar de fabrikant maar blijven hetzelfde probleem houden
    Laatst haalden we hem op en na 1 uur gewoon op marktplaats te hebben gezeten gelijk al dat blauwe scherm en we moeten toch elke keer ruim 20 min rijden naar die zaak
     
  5. Poohbear82

    Poohbear82 Fanatiek lid

    12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden

Deel Deze Pagina