Zitten er eindelijk een paar dingen mee....nu dit weer. We hebben vandaag van een zakcentje een spel gekocht voor mijn man (hij is jarig, en had er zelf wat apart voor gehouden omdat hij het graag wilde!) Het is voor de ps3...nu zat hij lekker te spelen en poef....valt dat ding uit. Na nog eens 10 min weer....na 10 min weer....en nu start hij zelfs niet meer op Op internet gekeken...is die gewoon kapot... Echt die pech hebben wij nu altijd he....vorige keer ook al net 4 dagen voor de garantie verliep was de ps2 kapot! Maar die gratis gerepareerd....deze is nu welgeteld 4 weken over zijn garantie datum Hopelijk durft mijn man hem zelf open te maken en kijken of hij het kan repareren...het schijnt te doen te zijn als we op you tube kijken......... maar ja dat doe je niet zomaar he. Hopelijk doet hij het morgen na een nachtje rust weer..... bah bah bah, weet niet waarom ik het hier neer zet eigenlijk maar moest het even kwijt....waarom zit het nu nooit eens mee? snif...thx voor het lezen....
Bel anders eerst wat het bedrijf waar je hem gekocht hebt voor je kan doen. Je mag verwachten dat zo'n ding het zo vlak na de garantietermijn nog hoort te werken. Soms kunnen ze wat voor je doen eventueel met hun leverancier. Zo hebben wij onze droger kunnen laten maken na de garantie en hoefden we zepf een kkein deel bij te betalen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Eventueel kan je man hem daarna nog openmaken.
Ik weet dat er bij de PS3 een fabrieksfout kan zijn. Wij hadden dit, 1 jaar na de garantie, maar kreeg gratis een nieuwe + meer geheugen van Sony Succes en sterkte! Frustrerend al alles zo tegen kan zitten.
media markt...en deden vorige keer al moeilijk toen het 4 dagen ervoor was! Want dan zou hij buiten de garantie daar nog zijn........zeikers....... Dus ga ik niet proberen, toch bedankt voor de tip! Eerst een nachtje rusten, mogelijk doet hem dat al goed...het schijnt een probleem van oververhitting van de processor te zijn...op te lossen door schoonmaken en de harde schijf 'resetten'...dat snap ik niet helemaal maar mijn man is electrotechnicus van machines enz...dus die wel baal er gewoon van...waarom nu ineens....en wel heeeel toevallig weer rond de garantie verloop en het uitbrengen van een nieuwe ps................vorige keer ook namelijk!!
Probeer het anders via Sony rechtstreeks te regelen. Nee heb je en ja kun je krijgen. Winkeliers doen vaker moeilijk net buiten de garantie maar sommige fabrikanten niet. Hadden wij met onze ps3 ook net buiten de garantie en Sony heeft het super opgelost een kleine bijdrage van 20 euro moesten we betalen en kregen uiteindelijk een hele nieuwe.
Je kan het gewoon laten maken.. Onze laser was stuk van ps3 op marktplaats zo'n bedrijf gezocht die het maakt.. Blijven wachten 50 euro lichter maar wel de ps3 weer werkend
Ik weet niet hoe lang die garantie termijn is, maar je hebt ook nog zo iets als de wet hè. .. die stelt dat je mag verwachten van een product dat hij het naar behoren doet. Stel de fabrieksgarantie is een jaar, dan kun je mediamarkt heel makkelijk met de wet om de oren slaan dat je van zo'n duur apparaat mag verwachten dat hij langer meegaat. Je zult dan wel echt naar mediamarkt moeten (zij hebben het verkocht en zijn dus verantwoordelijk voor een deugdelijk product), en niet naar sony ofzo. En als je er zelf aan gaat knutselen dan gooi je wel je eigen glazen in. Kijk even op de site op de consumentenbond of google op wettelijke garantie oid. Mediamarkt weet dit ook echt wel, dus als ze gaan zeiken, gewoon harder terugzeiken. Met iedereen die zich laat afschepen maken zij winst/geen verlies natuurlijk...
Wij hebben het gehad met onze oven/magnetron. We hadden geen ben bon omdat deze door de vorige bewoners was gekocht. We zijn toen naar een keukenzaak geweest en die adviseerde om contact op te nemen met de leverancier (in met ons geval bosh). Monteur geweest, hij was niet meer te maken. We hebben toen een goede afspraak over de prijs kunnen maken en kregen toen een nieuwe. moraal van dit verhaal..... neem contact op met de leverancier vertel je verhaal en vraag wat ze voor je kunnen betekenen.
Mja ook hier bakzeil gehaald bij de mediamarkt.. Uiteindelijk leverancier aangeschreven... En toen zonder moeite een nieuwe gehad. Maar goed... Bij was het een fabricagefout waarbij de leveranciers alle verkooppunten de instructie had gegeven het betreffende model kosteloos te vervangen door een nieuwe. En ze vertikten het gewoon.
Oh mediamarkt is echt arrogant met zn service. Dat is de enige reden waarom ik NIET graag bij ze kom. Fijn dat de ps3 het weer doet Altijd irritant he als zo'n ding het opeens niet meer doet. Hier had ik het met de DSi-XL, nieuw gekocht, na half jaar opeens kapot. Ik was de bon kwijt, inmiddels is de termijn al een jaar voorbij. Ding ligt te verstoffen in de kast. Ik had naar de fabrikant moeten gaan, mjah dat heeft nu geen zin meer.
Klinkt als ylod.. hebben wij ook gehad, en toch echt een nieuwe moeten aanschaffen, konden hem laten repareren, maar hoe lang ie het dan nog zou doen is de vraag. Edit: oh hij heeft hem zelf gemaakt. Wat goed!!! Fijn!! Nu ben ik nieuwsgierig welk spel je hebt gekocht
En was idd rlod later werd het ylod..... maar hij heren hem gemaakt! Voor hoelang is idd de vraag. ..