Het gevoel, steeds achteraan te bellen met allerlei bedrijven

Discussie in 'De lounge' gestart door Sila24, 20 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

    Sila24 Niet meer actief

    De laatste tijd , word ik echt moe van sommige bedrijven, ze maken altijd fouten.
    Voorbeeld O.tto ; tafel besteld, zie ik op bestellingsoverzicht 2 x de tafel i.p.v gewoon 1.
    Ik mailen, ja mevrouw foutje we halen het wel weg. Komt de koerier 2 weken later met 2x dezelfde doos, gelukkig was ik alert en merkte het meteen op, waardoor ik het meteen terug kon sturen met de koerier. Maar dan zie ik dat het bedrag nog niet is weggehaald op de rekeningoverzicht, en moet ik weer mailen, pfff

    Voorbeeld 2. U.pc gebeld voor verlening contract, ze zou het regelen voor mij.
    Maar had geen bevestigingsmail gekregen dus ik bel de volgende dag terug, ja mevrouw dat duurt 3 werkdagen. Hmm oke, nou zag ik gister toevallig hun actie met 4maanden gratis HBO, ik bellen voor die aanbieding, zegt de telefoniste , mevrouw uw wijziging van vrijdag is niet doorgevoerd in het systeem!!Daarom heeft u ook geen mail terug gehad. Gelukkig kreeg ik uit coulance gratis aparatuur.

    Voorbeeld 3. Declaratie opgestuurd interpolis 2 weken geleden, niks gehoord, bel ik vandaag zeggen ze dat het niet vergoedt wordt, terwijl het in het boekje staat en ik had in december gebeld om te vragen of het wel vergoedt wordt. Kijkt ze in het boekje, oh idd mevrouw ik zie het , u heeft gelijk wordt wel vergoedt. Ik zal vragen om de declaratie opnieuw in behandeling te nemen



    pfff wat heb ik toch de laatste tijd, hebben jullie ook wel eens problemen met bedrijven?
     
  2. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Irritant...

    Nee op dit moment heb ik dat gelukkig niet met bedrijven
     
  3. MamaenMini

    MamaenMini Fanatiek lid

    6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Zo irritant! Herken het ook. Elke keer bellen bellen bellen en dan binnen bepaalde tijden en dure nummers, en dan met een kindje rond rennend en dan duurt het iets langer dan je verwacht heb en heb je een huilend kind, een chagrijnige medewerkster aan de lijn en een stressende zelf 😞
     
  4. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Ja, de zorgverzekering momenteel. Ik ben overgestapt. Ik kreeg 2 januari een bevestiging van mijn oude verzekering dat deze idd was beëindigd. 7 januari schrijven ze de termijn januari af. Ik heb 'm direct laten storneren, want de nieuwe verzekering schrijft ook af. Ik kan het geen 2x missen op mijn rekening. Ik ging er van uit dat ze dan wel even in de administratie zouden kijken. Nee hoor, er komt een brief d.d. 11 januari dat ik betaalachterstand heb. Je wordt er zo moe van. Maar ik vertik het dan ook om dat 0900 nr te bellen. Zij maken een fout. Ik heb maar gemaild en tot op heden nog niets gehoord.
     
  5. Sila24

    Sila24 Niet meer actief

    Owja ik heb ook laatst van vgz hebben ze premiebedrag geincasseerd, ik bellen, mocht ik het storneren, heb ik gedaan, zie ik dat vgz het geld er weer op stort, ik bellen mocht ik het geld weer terug overmaken aan vgz , grr word er moe van
     
  6. Loesje86

    Loesje86 Niet meer actief

    Ik wacht al ruim 4 weken op mn geld van een creditfactuur. Heb al 6x gemaild, 2x gesmst en 3x gebeld. En ze beloven al 2 weken dat ze het in orde maken en er achter aan gaan. Net wéér gebeld en ja, morgen staat het écht op mn rekening...
    Ben benieuwd :D
     
  7. Sanne1985

    Sanne1985 Niet meer actief

    Lekker herkenbaar;) "Mamaaaa ik moeten poooooepen", dus sta je met de telefoon die vervolgens 2x valt billen te vegen, iemand te woord te staan aan de andere kant van de lijn, en beaam je 20x aan je kind dat "de poep" inderdaad behoorlijk stinkt, en 9 van de 10 keer gaat tegelijkertijd de deurbel ook nog eens af want "een pakketje voor de buren".

    Herkenbaar ts.. tegenwoordig moet je overal zelf achteraan.
     
  8. nicole18

    nicole18 Fanatiek lid

    20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    om t dan maar niet te hebben over alle tijd die je in de wacht hangt en wel dik mag betalen voor het ohh zo leuke muziekje!!:x
    als je belt dan he... ;)
     
  9. Aurora2013

    Aurora2013 Niet meer actief

    Pff, breek me de bek niet open.

    Vooral Upc is een *piep*bedrijf wat dat betreft.
    3 jaar lang klant geweest en serieus 3 jaar lang ellende. Bijna elke maand wel een foute factuur. Beloven het goed te maken door een dienst extra te verlenen, wat dan ook weer fout gaat. We zijn maar overgestapt, ze leren het nooit.

    Ik denk dat wij 1 keer in de maand wel ergens achteraan moeten bellen.
    Ook last van onbeschofte medewerkers trouwens. Als je problemen hebt met het bedrijf en je uit je ongenoegen en vraagt om het probleem te verhelpen gooien ze soms de hoorn er op. Zo ook de huisartsassistente. En laatst nog met de verzekering.
    Heb het idee dat vriendelijkheid je niet overal meer gaat helpen. Soms moet je eerst op je strepen gaan staan en boos worden, wil je een positieve verandering zien of überhaupt hulp krijgen.
     
  10. Sila24

    Sila24 Niet meer actief

    gelukkig is het nr van upc gratis , anders dan werd het een duur grapje ja
     
  11. sunshineS1976

    sunshineS1976 Niet meer actief

    Zoooo irritant! !
    alsof we niets anders te doen hebben? !

    Ik heb het met energieleverancier.
    moesten 400e bij betalen. Zo gezegd zo gedaan. Krijg n maand later een brief met betalingsherinnering. Dagtekening week eerder.
    Ik bellen. 35(!!) Min in de wacht tot ik eindelijk iemand kreeg. Rekening was Nog niet voldaan. Hij weet het aan de drukte bij hun op het moment. Als ik betaald had hoefde ik me geen zorgen te maken.
    Ok...
    Maand later: aanmaning met incassokosten er bovenop en dreigende afsluiting gas water en licht!! Zo pissed ben ik echt nog nooit geweest. Stelletje prutsers daar. En ik maar steeds bellen en een half uur in de wacht staan voor je überhaupt iemand te pakken krijgt waar je weer heeeel het verhaal it de doeken moet doen. Grrr!
     
  12. ShampooL

    ShampooL Niet meer actief

    Hier niet zozeer problemen met bedrijven, maar wel met overheidsinstanties. Ik blijf bellen! (en dus betalen)
    "Wij bellen u terug"
    "Ik kan niets voor u doen"
    "Dat is een lastige vraag"
    "U moet daar en daar zijn"

    En niet alleen Nederland hoor, Frankrijk is nog veel erger. Die zeggen gewoon dat het hun probleem niet is. Dus ga maar ergens anders heen. Als ik dan vraag waar ik wel met mijn vraag terecht kan zeggen ze rustig dat ze het niet weten. Zucht....
     
  13. Nic1976

    Nic1976 Fanatiek lid

    27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Bedrijven, ik heb het tegenwoordig met iedereen lijkt het wel ... ik stuur tegenwoordig maar mailtjes ... dat werkt vaak beter.

    ZUCHT
     
  14. koffiekoekje

    koffiekoekje Actief lid

    1 jun 2013
    167
    0
    0
    Lio Wiskunde
    Overijssel
    Jups.. regelmatig zelfs! Ik vind ook dat de kwaliteit van callcenter medewerkers behoorlijk achteruit is gegaan - ze weten tegenwoordig nergens meer iets van.

    Momenteel hebben wij een probleem met de blokker. Ik was eind november jarig en mijn liefhebbende echtgenoot heeft, een paar dagen voor mijn verjaardag, online bij blokker een nieuwe mixer gekocht. Op de site stond dat hij binnen een paar dagen geleverd zou worden. Week later was hij er nog niet, een mailtje gestuurd - niets meer gehoord. Nog een mailtje een week later - mailtje terug dat vanwege de drukte het iets langer duurde, maar hij zou binnen een paar dagen geleverd worden. Weer een paar dagen later maar eens bellen - dame aan de lijn die daar nog niet zo lang werkt, dus het duurde heeeeel lang... uiteindelijk: ja, meneer.. hij wordt aan het einde van deze week geleverd!

    Vlak voor de kerst bleek dus dat hij uitverkocht was en niet meer geleverd kon worden... zucht.... Dus blokker zou het geld terugstorten. Je raadt het al: tot op heden hebben wij geen cent terug!

    Dus ja.. ik weet hoe je je voelt! ;)
     
  15. Sas7

    Sas7 Fanatiek lid

    23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Ik heb het ook, maar het valt me wel op dat het meestal van die jonkies zijn aan de telefoon die niets kunnen. Als je een ouder iemand treft die geven binnen de mogelijkheden van het callcenter nog wel wat service. Ik ben nu op m'n werk ook een jonkie aan het inwerken, maar ik krijg soms wel de neiging om te vragen onder welke steen ze de afgelopen jaren heeft gelegen. Ze leeft totaal niet in de realiteit. En dit is niet de eerste jongere die ik tegenkom die zo is. En dan zijn het jongeren met havo vwo nivo. Waardeloos. OK er zitten ook goede tussen, maar die andere helft pffff.
     
  16. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Oh met veel te veel, voor woensdag heb ik 6 bedrijven op mijn lijstje die ik moet bellen, mailen of waar een brief heen moet. Deprimerend gewoon:(
     
  17. Sila24

    Sila24 Niet meer actief

    Ja echt he , die medewerkster van upc , van vandaag , was een goeie en ook wat ouder , hoorde het aan de stem, en ze bood gelijk excuses aan , ze zei ook dit is geen manier om met klanten om te gaan excusess u krijgt van mij de apparatuur gratis ,(30euro) kost die normaal. Echt super dat ze het gelijk heeft geregeld voor mij. Die van vorige week was een jongkie en die kon het dus blijkbaar niet
     
  18. Joycey

    Joycey Niet meer actief

    Heel erg herkenbaar! Ik erger me er kapot aan... Het kan nooit eens gewoon in 1x goed gaan. Het is hier soms zo frustrerend dat ik als een wilde tekeer ga tegen mijn vriend wanneer ik hem vraag om iets te doen en HIJ ook nog eens een keer gaat tegensputteren. Dan krijgt hij direct de wind van voren. Bedrijven overigens ook na de 3e of 4e keer.
     
  19. MamaNiess

    MamaNiess Fanatiek lid

    6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Herkenbaar hoor, ik moet constant contact opnemen met de belastingdienst aangezien ik al 2 maanden geen toeslagen heb mogen ontvangen... hun excuus in brieven is dat mijn rekeningnummer niet bekend is, maar bel ik op dan staat mijn nummer gewoon in het systeem. weet dus niet waarom het steeds fout gaat.
     
  20. Aurora2013

    Aurora2013 Niet meer actief

    Nou, precies daar gaat het fout.
    Het gaat allemaal snel en goed als ze geld van je willen, maar als ze je geld schuldig zijn zit er ineens een termijn van een paar weken aan voordat ze uitbetalen en dan nog gaat het vaak fout.
    Maar als je moet betalen en je bent een dag te laat is er al een brief onderweg;)
     

Deel Deze Pagina