Ik weet niet of ze het mee hadden moeten geven maar had het zeker wel gekocht als ik daar met mn kind had gestaan. Wat je belooft moet je doen en vind ik op dat moment veel belangrijker dan mn eigen principes.
ik had het ook niet gekocht denk ik hoor! Hier hebben wij een boekenvoordeel waar ze die boekjes voor 4,95 hebben en ik heb ze bij Bruna ook wel eens gezien!
Wellicht achteraf gezien wel het beste geweest voor onze zoon. Maar ik voelde me gewoon ontzettend besodemieterd op dat moment. Ik gunde ze die 10,95 echt niet! Gelukkig heb ik het mijn kind goed uit kunnen leggen en was zijn verdriet ook zo over. We maken het vandaag goed met hem en hopelijk vinden we het juiste boekje!
Ik had het ook niet gekocht hoor, als mensen dat blijven doen dan blijven ze je naaien bij de Intertoys. Dan maar even een verdrietig kindje maar als je die uitlegt dat je morgen ergens anders een boekje gaat kopen dan zou die ( mijn kids dan ) dat best begrijpen. Maar kijk eens naar het onderzoek wat er is gedaan afgelopen feestdagen, dan blijkt dat de Intertoys ook hun prijzen niet op de goede manier aanpassen. Een product wat in de zomer 20 euro kost kost met de feestdagen ineens 25 euro en dan staat er nog een mededeling bij de het afgeprijsd is. Ze naaien je daar echt waar je bij staat. Bij ons filiaal zijn ze tot nu toe gewoon netjes en vriendelijk en heb ik op zich nog niets geks mee gemaakt maar rond de feestdagen koop ik daar niets.
Precies, en dat is het ook. En daarom kan ik mij heel goed voorstellen dat je die 10,95 ook niet hebt betaald, ik zou daar ook niet aan mee willen betalen. En dan kunnen ze zeggen '' de prijs in de kassa is de goede prijs '' ja dikke neus, dan moet je ook aanpassingen maken in je winkel als de prijs anders blijkt te zijn. Ik koop daar alleen maar dingen voor de Wii Infinity omdat dat gewoon algemene prijzen zijn in iedere winkel maar voor de rest niet hoor.
Meeste winkels werken volgens het principe "de prijs in de kassa is de juiste prijs" Wat mij bij bartsmit altijd opvalt is dat ze bij aanbiedingen ook altijd de prijskaartjes omwisselen. Waardoor het dus kan voorkomen dat de prijskaartjes nog niet terug gewisseld zijn terwijl de actie wel is afgelopen. Heel irritant
Ik ben het met je eens. Ts hoop dat je hem vandaag vind bij een andere winkel. Boekenvoordeel heeft ze volgens mij ook!
Ik heb een tijdje geleden bij intertoys hetzelfde akkefietje gehad, ook met zl erbij, niet om een cadeautje van ons maar van zijn spaarcentjes. Vl en zoon heb ik even terug de winkel ingestuurd en ik ben op zaterdagmiddag in een drukke winkel even heel duidelijk tegen de verkoopster geweest, ben wel netjes gebleven, zij bleef in eerste instantie bij haar standpunt, diegene naast haar ging alvast de volgende klant helpen en daar was (gelukkig voor mij) hetzelfde mee aan de hand. Hebben het uiteindelijk wel voor de prijs op het prijskaartje mee gekregen, nadat we nog een hele tijd als brugman tegen de bedrijfsleider hebben moeten praten, in een overvolle winkel (was in december). Ik heb overigens wel aangegeven een klacht hierover in te dienen, heb ik ook nog gedaan, kreeg enkel een reactie dat ze het naar het desbetreffende filiaal gingen communiceren. Mijn ouders blijken trouwens bij hetzelfde filiaal dit voor de decembercadeautjes ook gehad te hebben. Heb zl trouwens wel ten overstaan van de kassiere uitgelegd dat de kassiere niet de prijs wilde afrekenen die er zowel op het prijskaartje staat als op internet (voor een kind is het immers leuker om het in een winkel te halen) en dat mama het daar niet mee eens was, als ik het niet voor elkaar gekregen had, hadden we naar de Bart Smit gegaan, was het net zo duur geweest als bij hen in de kassa maar dan had ik wel geld bijgelegd. Uiteindelijk een heel erg trotse zoon dat hij met zijn eigen spaarcentjes iets had gekocht wat hij heel graag wilde, en trots dat hij was dat hij het echt zelf had betaald!
Een keer dezelfde ervaring gehad bij intertoys, en heb het speelgoed laten staan, ging mij ook om het principe. En maak dit overigens weleens mee met supermarkt artikelen, en dan krijg ik alsnog het bedrag wat er bij het artikel staat, al scant de kassa wat anders. Zijn ze inderdaad ook wettelijk verplicht, zoals meerderen al zeiden.
Vind het wel erg om te lezen dat het schijnbaar vaker voor komt. Ik ga dadelijk naar de Top1Toys en hoop dat ze daar iets hebben.
Wat een rotstreek! Ik had het dan ook zeker niet gekocht. Kinderen mogen best leren dat er soms iets tussen komt, ondanks dat je iets al hebt toe gezegd. Misschien een dagje langer wachten, maar hij zal het uiteindelijk echt wel krijgen. Goed gehandeld ts. Intertoys mag daar wel eens wat aan gaan doen.
wettelijk gezien had dit niet gemogen. Even een klachtbrief sturen met je verhaal naar intertoys zelf (hoofdkantoor). Met een beetje mazzel krijg je een tegoedbon oid.. Dit niet zomaar laten gebeuren!!
Ik vind dit helemaal juist! Jouw zoontje leer je op deze manier ook dat het belangrijk is om aan principes of een gegeven belofte (zoals de prijs op het boekje dat een beetje is naar de klant toe) belangrijk is aan vast te houden en niet zomaar opzij te schuiven wanneer de 'druk' opgevoerd wordt. Zou wel heel leuk zijn als ze dit met meerdere producten deden en zo de klant dwongen het alsnog te kopen.