Iemand al eens een klacht ingediend bij Roompot en wat was de oplossing?

Discussie in 'De lounge' gestart door kleintje88, 1 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.612
    2.406
    113
    Jeuk in bed. Dat zouden weleens bedwantsen kunnen zijn. Kleine rode beestjes die jeuk veroorzaken. Ze zitten vaak in een naad van het matras. Misschien als je thuis bent, eerst de hele inhoud van je tas wassen en douchen voordat je op de bank gaat zitten.
     
  2. Vlindertje81

    Vlindertje81 Bekend lid

    24 nov 2013
    963
    0
    16
    Ik zit eigenlijk met een soort verbazing het verhaal te lezen. Overigens ook de andere verhalen.
    Toch verbaast het aan de andere kant me niet. Het enige dat me verbaast is dat het dus een ruim jaar verder er niet beter op geworden is.

    Vorig jaar december gingen vl en mijn persoon na een zware tijd een midweekje weg. Even thuis de boel de boel laten en nergens overna hoeven denken. Wij een huisje geboekt bij de weerterbergen. Dit was de goedkoopste optie, omdat de eindschoonmaak bij Landal er bij in zou zitten en tevens daar lakenpakket verplicht is.
    Bij aankomst bij het huisje was het echt dieptriest. Overal vies vuil en schimmel aan de muren. Gaten van sigaretten in de bank terwijl het een rookvrij huis was, de gehele haard lag vol met as en zooi en ga zo maar door. In de slaapkamer hingen de stofraggen tot op de kussens. Nou dank je de koekkoek. Wij ook geklaagd. Het volgende antwoord kregen we:
    " Ow nou dat horen we nou eigenlijk nooit dat het niet schoon is, maar we zullen er even een schoonmaker heen sturen." Direct hebben we aangegeven niet accoord te gaan met alleen schoonmaak. Ik wil namelijk niet in een huisje met schimmel zitten.
    Kregen we een ander huisje en konden meelopen met de manager. Ik heb hem daar binnen vriendelijk gevraagd of hij langer dan 24 uur in dit huisje wilde blijven. Hier was het nog erger dan het eerdere huisje.. Hier hing ook nog een lucht van een varkenskot. Ik weet niet wat ze daar doen.. maar controleren of er schoon is gemaakt niet.
    Vriendelijk toch dringend hebben wij verzocht het volledige bedrag van de vakantie terug te boeken. Dit koste wat moeite, maar is wel gelukt uiteindelijk.

    Hierna zijn we op een parkeerplaats gaan staan en hebben we landal gebeld. Voor hetzelfde bedrag als bij de weertebergen konden we in vaals onze midweek vakantie hebben. We hebben alleen ietsje meer betaald doordat hier alles al bij in zat. Het huisje was perfect en de service om ons zo snel te kunnen helpen was helemaal geweldig.

    Voor mij NOOIT meer roomprut. Ik ben blij dat ik er niet geslapen heb als ik de verhalen zo lees...
     
  3. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    23.266
    16.650
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ook weleens in een Roompot huisje gezeten.De wc was vies,zat bloed aan de onderkant van de Wc bril,er lagen haren in de badkuip en dan nog maar te zwijgen over de stofnesten onder bedden/bank etc.Ben toen naar de receptie gegaan en die hebben direct een schoonmaker laten komen en hebben onder toeziend oog alles schoongemaakt en we kregen welgemeende excuses.
    Ook weleens in Port Zelande gezeten in een CP huisje en op de wc stonk het naar urine.Ook smerig gewoon.We waren toen met een groot gezelschap en heb er toen geen drama van gemaakt maar vond het ranzig.
    Vorig jaar in Park Sandur van CP gezeten en was geweldig.Alles schoon en netjes.
    Afgelopen week een midweek in de Bostelsee in Duitsland gezeten en ook daar alles netjes en schoon en bovenal geweldige goede bedden.Die laatste 2 zijn dan ook vooral nieuwe parken.Hebben ook weleens in de Eemhof gezeten en daar wil je ook niet dood worden gevonden.
    Ik zou zeker gaan klagen en een ander huisje eisen en anders geld terug.Kan echt niet hoor!!
     
  4. nikkijane

    nikkijane Fanatiek lid

    27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Mocht er geen passende oplossing geboden worden, kan je achteraf nig klagen via social media. Dit werkt vaak goed ivm negatieve reclame.
     
  5. Charlie007

    Charlie007 Niet meer actief

    Ik denk dat iedereen verschillende meningen heeft over de verschillende organisaties. Feit is dat de schoonmakers vaak 45 kwartier tijd hebben om een huisje schoon te maken (we hebben zelf een huisje op een park). Niet dat dat een excuus is. Maar huismijt in de matrassen is gewoon echt goor en dat komt door slecht onderhoud, niet luchten en ze moeten die matrassen gewoon regelmatig vervangen.

    Sowieso maakt ik het huisje op dag 1 altijd zelf helemaal schoon. Ga maar eens met een natte lap over zo'n nep leren bank, dan weet je het ook wel. Dus dat een wc stinkt verbaasd me ook niet, de meeste mannen staan gewoon en dat zit het ook tot heuphoogte op de muren eromheen en ik zie die schoonmakers niet alle muren aflappen. Jakkes....

    Wij gaan nu deze zomer naar een Roompot in Zeeland, de Banjaard. Weer hetzelfde huisje als eerder. Ik houd er gewoon rekening mee dat ik het moet schoonmaken dus ga met oude lappen op stap. En de matrassen waren daar wel toen wel goed.

    Ik zou alsnog klagen, voor zo'n korte boeking echt een tegenvaller. Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Denk ook dat het sterk afhankelijk is van het plaatselijke management overal.

    Misschien moeten we in het vakantie forum een topic aanmaken met wel goed verzorgde nederlandse parken. Hebben we allemaal wat aan ;)
     
  6. kleintje88

    kleintje88 VIP lid

    17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik wil wel even zeggen dat ik niet helemaal Roompot negatief ben hoor want andere parken waren prima..

    Ik ga wel, als het geld is gestort, een klacht sturen naar het hoofdkantoor dat dit echt niet kon inclusief foto's. En dat ik hoop dat Boomhiemke toch echt wel beter is omdat het anders de laatste keer is dat we bij de roompot zijn geweest.
    Vind dat zij daar ook van ip de hoogte moeten zijn.. Al weten ze dat vast wel!
     
  7. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ieder zijn ding natuurlijk maar ik begrijp dit persoonlijk niet. Je gaat toch niet op je vakantie nog even je huisje schoonmaken? Daar horen hun voor te zorgen.

    Doordat dit soort dingen dus gebeuren blijven hun het dus gewoon door verkopen want waarom moeite doen als ze weten dat de klant toch wel komt en het zelf schoonmaakt ;)
     
  8. moontje2008

    moontje2008 VIP lid

    7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    mijn man wil nooit meer naar roompot.. wij hadden een luxe huisje gehuurd voor ons trouwen, nou echt alles viel van ellende uit elkaar en stinken...

    Als ik tegen mijn man "roompot" zeg komt de stoom weer uit zijn oren..
     
  9. senna999

    senna999 Fanatiek lid

    11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    Ik zou zeggen dat het nu toch netjes is opgelost? Je krijgt (geld) compensatie en er is een ander verblijf aangeboden.

    Als er zoiets is kun je dit het beste idd meteen melden bij de receptie en vragen om een oplossing. Verder als ze niet willen meewerken kun je foto;s maken of filmen. En dan telefonisch bij het algemene nummer hiervan een melding maken. Daarna dien je het meestal schriftelijk nog in te dienen en krijg je meestal schriftelijk een reactie.

    Heb hier vele parken bezocht van landal en cp maar roompot nog niet.. Merk wel dat je soms ook geluk moet hebben met het huisje. soms heb je oude smuk en soms is het een gerenoveerd huisje..

    eigenlijk is het schandalig zoals sommige huisjes er uit zien en dan bedoel ik uit t jaar 0, oude bedden, oude meubels etc.. en dan echt de hoofdprijs ervoor durven te vragen.
     
  10. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Huttenheugte :D
     
  11. Charlie007

    Charlie007 Niet meer actief

    Tuurlijk horen zij daar voor te zorgen, maar geen een huisje is toch ooit echt schoon? En als ik twee weken ergens zit terwijl mijn kinderen met de handen aan toilet zitten wil ik wel zeker weten dat het echt schoon is. Ik weet ook dat ze in de horeca niet met chloor en zo mogen werken dus schoon genoeg is het nooit.

    In de 45 minuten die ze hebben komen ze echt niet aan de trapleuning hoor of de keukenkastjes van buiten...dat zie je meteen.

    Maar inderdaad, deze zomer als het niet echt schoon is ga ik meteen bellen. Kijken of ze nog een keer een uurtje alles schoon komen maken ;)...denk het niet..
     
  12. sunshineS1976

    sunshineS1976 Niet meer actief

    Jeuk in bed/na slapen?!
    check op beestjes ajb!
    reportage gezien over bedwantsen. Nou echt die wil je niet meenemen naar huis. Daar kom je nooit meer vanaf!
     
  13. DeeLighT

    DeeLighT VIP lid

    9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ohh wat jammer, en ook goor zeg!

    Whiiiii, heb wat opgezocht over die bedwantsen.... gatverdegatver hoop echt niet dat jullie daar wat van hebben meegenomen joh....:(
     
  14. Sammelskee

    Sammelskee Bekend lid

    16 jan 2013
    543
    1
    18
    Roosendaal
    Bah wat een ellende zeg! Daar zit je niet op te wachten als je op vakantie gaat :( goed dat ze je een compensatie teruggeven hoor!
     
  15. n1986

    n1986 Actief lid

    30 jul 2012
    455
    0
    16
    Werken in de kinderopvang
    Gelderland
    Brr wij gaan as maandag naar weerterbergen...
    verheug me er nu al op..vooral die bedwantsen... uche ;)
    Ik zal wel even laten weten hoe we het hebben gehad.
     

Deel Deze Pagina