Dat is waar Veronique. Maar vergeet niet alles kost wat dat betreft natuurlijk geld. Bijv. Ideal kost ook geld voor een ondernemen maargoed dat is ook een service natuurlijk.
ik winkel (bijna) alleen maar bij websites waar ik met acceptgiro kan betalen! alles wat ik dan terugstuur kan ik zelf van de nota aftrekken, en betaal alleen wat ik daadwerkelijk houd! daar heb ik zelfs wel 5 euro verzendkosten voor over, zolang ik maar met acceptgiro kan betalen, zoals bij Wehkamp, H&M en yourlenses, top
Dat klopt. Is een service die heel belangrijk is om meer klanten te krijgen. Daarbij mag je deze dingen bij de belastingdienst opgeven waardoor je de btw niet hoeft te betalen. Scheelt toch weer wat he
Het achteraf betalen is voor mij een pré. Ik bestel vaak meerdere maten zodat ik thuis op het gemak kan passen en wat niet goed is gaat retour.Zogauw ik bevestiging heb van retour betaal ik alles. Ik bestel heel veel bij de Wehkamp.Tegenwoordig hebben ze daar ook kleding van Cool Cat en daar is 10 jarige zoon erg blij mee haha
Gratis verzenden Achteraf betalen (maar soms is het niet anders.) Binnen 2 dagen geleverd. Duidelijk menu Gratis retour
Niet in je lijstje genoemd, maar wel heel belangrijk: je aan de wet houden. Bij een webshop is er sprake van koop op afstand, dat houdt in dat een klant iets zeven dagen op zicht mag hebben. OOK als het afgeprijsd is en OOK als je in je algemene voorwaarden hebt opgenomen dat de spullen dan niet terug kunnen. Net gisteren weer een mailtje aan gewaagd omdat ik na het terugsturen een tegoedbon kreeg. Mag dus niet. Heb mijn geld terug, maar hier erger ik me wild aan. Verder geen/weinig verzendkosten, snelle levering en snel contact, ook via de mail.
Dat klopt niet altijd...bepaalde schoenen hebben een vaste adviesprijs. De nieuwe shoesme's voor kinderen zijn in elke online schoenwinkel dezelfde prijs : 59,95 voor het ene model en 79.95 voor een ander model bv. Bij omoda is het dus gratis verzenden waarbij je bij een kleinere webwinkel dezelfde prijs voor de schoenen betaalt en verzendkosten. Ik ga dan echt voor de winkel zonder verzendkosten. ts, mijn eisenlijstje Gratis verzenden gratis retour (dat vind ik altijd zooo balen dat je zelf retourkosten moet betalen) Achteraf betalen (acceptgiro) Makkelijk en snelle mogelijkheid tot mailcontact. misschien nog wel een paar dingen die afhankelijk zijn van wat je verkoopt.
Wat ik me nog afvroeg, maakt het voor jullie verschil of een webshop een zakelijk rekeningnummer heeft of een 'gewoon' rekeningnummer gebruikt op naam van de eigenaar?
Ik zou me er niet door tegen laten houden, maar vind het wel professioneler staan als er een zakelijk reknummer bij staat.
Persoonlijk vind ik het raar als een webshop geen eigen rekening heeft. Een zakelijke rekening heeft voordelen en zoveel kost het niet. Ik zou niet bestellen bij een rekening die gewoon op naam staat van de eigenaar.
Inderdaad gratis verzending en snelle levering. Achteraf betalen is voor mij geen must. Fijn als het kan, maar ook geen probleem als het niet mogelijk is. Vind een zakelijk rekeningnummer wel wat professioneler en voelt ook veiliger voor mij (gevoel minder snel opgelicht te worden) Oja, en snelle reactie op email vind ik ook erg belangrijk. En dan zonder spelfouten.
Gratis verzending vind ik heel erg fijn. Dan bestel je liever daar dan op een andere site. Ookal is de verzending niet duur het is wel geld waar je verder geen product voor krijgt Ook vind ik het belangrijk dat de website er mooi uit ziet en up tot date is! Snelle reactie als je een vraag En goede rivieuws! Succes ts
Hier ga ik in mee. Verzenden van 1,95 vind ik nog wel te doen. Daarom bestel ik graag bij bol.com. Op zijn hoogst 1,95 verzenden en achteraf betalen. Ook met kleding als ik niet achteraf kan betalen zoek ik liever verder want ik bestel vaak dubbele maten en veel dingen waarvan ik niet weet of het echt leuk is. Als ik het inmense bedrag gelijk moet betalen lukt dat niet. Ik houdt nl ook niet alles dat weet ik van te voren. Ik snap als kleine webshop dat gratis verzenden misschien niet mogelijk is. En als je echt spullen aanbied die ik niet in een andere winkel kan vinden wil ik er een klein bedrag aan verzenden wel voor betalen. Alleen de verzendkosten als 5 of 6 euro vind ik erg veel. Vij de h&m deed ik het nig wel eens maar dan hadden we ook geen h&m hier. En erheen rijden was duurder geweest.
Vaak is het gratis verzenden (als het niet door brievenbus past) niet haalbaar voor kleine shops, ivm kosten. De eigenaar houdt er dan niks of heel weinig aan over.