Jij hebt ervoor gekozen om de schoenen te houden terwijl je de lijmvlekken gezien had dus daar is de zaak niet verantwoordelijk voor. 30 procent korting voor een lipje dat kapot is en jij zelf schijnbaar makkelijk kunt maken vind ik meer dan redelijk.
ik had ze meteen terug gesturd met die vlekken met commentaar dat je ze iwlt ruilen voor schoenen zonder vlekken. hier heb ik nooit problemen ik heb in nov laarzen gekocht voor mijn meisje. begin jan was de rits stuk. ik naar winkel nieuwe meegenomen. eergister weer de rits stuk. wij weer naar de winkel nieuwe (voorjaarsschoenen) uitgezocht en nog eens 15 euro terug gekregen. want deze waren geodkoper. ons meisje loopt er dus de hle winter al op. vind het voor dure schoenen niet meer dan normaal. dat ze als die snel stuk gaan omriulen. jals ze 10 euro zijn ok maar zoveel nee hoor. ik stuurde ze terug
dit vind ik dan weer echt niet kunnen dat als je er al 2 maanden op gelopen hebt je dan nog terug gaat... en dat zelfs twee keer!
De reden dat ik ze niet meteen terug heb gestuurd is dat ik blij ben dat ik eindelijk schoenen gevonden had. Wil niet weer stad en land af om schoenen te zoeken en te passen. Mijn dochter heeft wat probleempjes waardoor ik niet even uit school de stad in kan gaan ofzo. Ik ben dus inderdaad bereid de lijmvlekken te accepteren maar niet voor de volle prijs. Dezelfde schoenen waren er niet meer zeiden ze. Een maat groter staat nog wel online, maar daar heb ik nu toch niks aan? Ze staan nu trouwens ook voor 40% online.
Misschien is een maat groter toch wel een optie, doe ik er een inlegzooltje in. Heb nu gemaild dat ik ze wil ruilen tegen een maat groter, en dan voor de prijs waar ze nu op staan + mijn jonge gezinnen korting die ik vorige keer ook had. Lijkt me netjes toch?