Om heel eerlijk te zijn: ik zou verschrikkelijk balen, maar ik zou niks verwachten van de winkel. Zij kunnen er ook niks aan doen. Ik zou het wel melden en het heel vriendelijk en coulant vinden als ze wel iets doen. Maar ik zou zeker niet boos op hun zijn als ze niks doen. Het lange wachten vind ik daarentegen niet netjes.
In de 1e instantie was ik niet eens boos, maar meer verbouwereerd. Ik heb daar 30 min staan wachten voor niks. Had dan gelijk gezegd dat ze niks voor mij gingen doen. Bied je verontschuldigingen aan voor de situatie, laat in ieder geval merken dat je het vervelend vindt voor de klant. En dat is totaal niet gebeurd en dat maakt me eigenlijk best een beetje boos....
Ik had een x pas bij thuiskomst gemerkt dat ik een product miste. ben de volgende dag teruggeweest om te kijken of ze het niet gewoon bij de klantenservice hebben gezet, maar dat was niet zo. ik mocht een vervangend product pakken. De merk die ik had was op en pakte een andere merk en kreeg ook nog eens het geldverschil terug.
De winkel kan wél iets doen aan het feit dat de aankopen van de ene klant bij die van de vorige klant worden neergezet. Met zo'n aanpak vraag je gewoon om verwarring. En of je iets van de winkel kunt verwachten: ik denk het wel (klantenservice). Ik heb vroeger bij een groentewinkel gewerkt, en er kwam eens een klant terug met een watermeloen. Aan de buitenkant zag je er niets aan, maar eenmaal opengesneden bleek hij rot van binnen. Onze schuld? Nee. De klant haar schuld? Nee. Kreeg zij een nieuwe watermeloen mee? Ja.
ik zou daar dus de volgende keer heel uitgebreid eerst mijn spullen gaan inpakken, rustig aan en dan pas betalen. Op een drukke zaterdagmiddag... (evil me) ik had ook zeker een nieuw product verwacht. Alleen al uit coulance. En ik vind het al helemaal niet netjes hoe ze je daar hebben laten staan.
Ik vind het behoorlijk onbeschoft van ze, zoiets zou ook absoluut niet gebeuren bij de winkels waar wij boodschappen doen. De volgende keer als ik daar zou komen zou ik de caissière vriendelijk verzoeken om nog niet te beginnen met scannen totdat de vorige weg is, want je zit er niet op te wachten om opnieuw "bestolen" te worden.
Ik zou ze aanmelden voor de koude douche bij Radar! Douche inzenden » Overzicht » Trosradar.nl Van klantenservice is geen sprake bij die winkel. Ik vind ze ronduit onbeschoft. Ik weet niet hoe afhankelijk je bent van die winkel, maar ik zou voortaan mijn boodschappen ergens anders gaan doen.
Als ik heel eerlijk ben, dit is toch niet de schuld van de winkel? Het is vervelend, maar hun kunnen er niks aan doen. Boodschappen liggen altijd dicht bij elkaar, ik let er altijd op. De winkel hoeft dan toch geen nieuw product te pakken?
Dat kun jij aan de buitenkant niet zien dus je verwacht het niet. Dus de schuld ligd dan al bij de groothandel of veiling misschien nog wel eerder bij de teler want daar id het al mis gegaan Hier in de winkel hebben we het ook wel eens maar met vaste klanten is ren belletje zo gedaan en de meenemer mag het houden en ik pak gewoon een nieuw zak en doe het product erin. Had ik gewoon moeten opletten. Stuk Klantenvriendelijkheid is wel zo fijn wil je klanten houden
Wat mag of moet weet ik niet maar ik vind het alles behalve netjes. Ik heb een keer een afbakstokbrood gekocht die ik een paar dagen na aankoop wilde eten. Pak ik dat brood, zit het onder de schimmel. Houdbaarheidsdatum was pas een maand later afgelopen. Dus ik terug: volgens de mevrouw van de klantenservice kon het gebeuren dat er een gaatje in de verpakking zit. Kan in de winkel gebeuren, op het moment dat ik het in de tas stop of thuis. Heb zonder morren mijn geld terug gekregen. Ook een keer chocolade in mijn mandje gestopt. Bleek bij de kassa dat het tegen een pakje diepvriesgroente had gezeten en er was een hele hoek af. Cassière riep direct een collega en die heeft voor mij een nieuwe reep gepakt. Heel netjes en DAT noem ik dus echte service. Daarvoor ga ik ook naar een winkel. Ik doe daar zo vaak boodschappen dat er een keertje iets mis kan gaan. En dan verwacht/wil ik eigenlijk ook dat het van hun kant netjes wordt opgelost. Die smoes van: dan klopt onze voorraad of kassa niet meer vind ik echt belachelijk. Wat doen ze dan als ze zelf wat kapot gooien, er iets gestolen is of als iets niet meer verkocht mag worden dan? Klinkt een beetje alsof iemand geen zin had die dag om even de administratie bij te werken.
Ik vind dit echt niet kunnen. De winkel is gewoon verplicht jou het ontbrekende product te geven omdat je het betaald hebt. Ik was daarom ook niet weggegaan.
Als de winkel bij mij zo moeilijk had gedaan, dan had ik de politie er bij gehaald. Laten ze de camera beelden maar terug gaan kijken. Wedden dat ze dan omgedraaid waren, want dat kost hun meer dan het product.
Los van wiens schuld dit is (geen idee hoe dit 'wettelijk' zit) vind ik dat de winkel dit niet netjes heeft opgelost. Het ging niet om een duur product en dan hadden ze niet zo moeilijk hoeven doen en ts zeker niet zo lang moeten laten wachten en haar dan alsnog naar huis sturen zonder het product.
Ik geef niemand de schuld! Ik had gewoon iets meer verwacht, al was het maar wat begrip. Maar dat heb ik al eerder uitgelegd. Ik vind trouwens dat je als cassiere gewoon even moet wachten totdat de klant ervoor de boodschappen in haar tas heeft gedaan. Niet alles over elkaar heen gaan duwen. Ik sta af te rekenen en vindt niet dat ik dan moet gaan opletten omdat het winkelpersoneel niet wil wachten totdat een ander klaar is.
Dat is ook zo. Ik schrijf het wat kort door de bocht, ik bedoelde dat het logisch is dat de klant een nieuwe omdat ze dus niet ziet wat ze koopt. Net wakker
Daar heb je gelijk in hoor, maar het gebeurd wel. Daarom let ik altijd op dat alles in mijn eigen tas verdwijnt. De cassiere kan daar niets aan doen, dus de winkel hoeft je niet tegemoet te komen. Vind ik
Verplicht? Kun je me even laten zien in welke wet dat staat? @Leeuwtje: Ik snap dat jullie dit wel doen. En dat vind ik ook heel goed. Het is een stuk klantvriendelijkheid. Volgens mij 'betaalt' dat zich uiteindelijk terug: een tevreden klant komt nog een keer. En gelukkig zullen de meeste winkels het zo oplossen. En zeker het feit dat ze haar eerst een half uur laten wachten en vervolgens niks doen,vind ik schandalig. Als je iemand zo lang laat staan, vind ik dat je echt niet meer kunt zeggen 'jammer maar helaas'. Laat dat een les zijn voor de medewerkers van deze winkel; gelijk nee zeggen (of gelijk ja, nog beter). Maar dat het 'netjes' en 'klantvriendelijk' is om een klant in deze situatie tegemoet te komen, maakt het niet 'verplicht'. @Marnatmam: Ik snap niet precies wat jij denkt te bereiken door de politie te bellen? De winkelier heeft toch niks gestolen? En denk jij nu echt dat de politie voor een pakje boter (of iets dergelijks) naar een winkel komt om ter plekke jouw aangifte op te nemen en camerabeelden te bekijken. Ik vrees dat ik je moet teleurstellen. Je kunt thuis via internet aangifte doen of telefonisch een afspraak maken om later in de week een keer langs te komen voor een aangifte. Ik wens je er veel plezier mee, maar ik vrees dat die aangifte onderin een la terecht komt. Een hele diepe...
Ik zou ook niet boos zijn op de winkel dat het gebeurt (hoewel ik het ook wel altijd heel irritant vind als ze zo snel gaan dat je amper tijd hebt om te betalen voordat de volgende alweer komt), maar wel dat er geen medeleven wordt getoond. Als ze 1 keer zeggen: "goh, wat vervelend voor u zeg!" dan is het al heel anders. En inderdaad, als ik een winkel had zou ik dit soort dingen zeker vergoeden.
Gewoon een volgende keer een krat onder op je winkelwagen zetten en een pak van 6 of meer flessen in plastic er in zetten en niet aan de kassamiep doorgeven. Als ze het niet gezien heeft; gewoon doorlopen en altijd beweren dat je al hebt betaald - ook al is dat niet zo Nee grapje, maar ik zou wel zo'n pokkewijf zijn dat ineens voor een verjaardag 4 kratten bier nodig heeft (wij drinken hier overigens totaal niet) en deze op de band te zetten samen met 8 flessen cola, 6 flessen sprite en 9 flessen fanta. Just to f* up the day. En nee, ik ga ze niet doorschuiven of er af halen Voor het betalen ren ik de winkel uit.