Oh nee opgelicht ?

Discussion in 'De lounge' started by mjs, Apr 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mjs

    mjs Fanatiek lid

    May 14, 2009
    2,128
    2
    0
    We hebben wat bij kids art company besteld maar ik lees nu zulke slecht berichten.
    Heeft iemand hier ervaring met dit bedrijf ?

    ,baal, :(
     
  2. Lynn88

    Lynn88 Bekend lid

    Feb 15, 2013
    877
    0
    0
    He wat naar :(

    Ken het bedrijf niet, maar de site ziet er wel oké uit. Al zeg dat tegenwoordig ook niet alles meer..

    Heb je er voor veel geld besteld?
     
  3. mjs

    mjs Fanatiek lid

    May 14, 2009
    2,128
    2
    0
    Ja , mijn moeder heeft voor de baby de grote nijntje lamp besteld a 169 euro , niet weinig dus . Baal zo hè ?
     
  4. sprits

    sprits Fanatiek lid

    Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Maar waarom denk je dat je bent opgelicht?
    Is de bestelling niet goed gegaan?
     
  5. mjs

    mjs Fanatiek lid

    May 14, 2009
    2,128
    2
    0
    Na het bevestigen van de betaling niets meer vernomen, dus ik ff gebeld en nergens word opgenomen of nummer niet in gebruik, in combi met onderbuikgevoel en slechte reviews..... Ik weet het gewoon niet.
     
  6. Olifantje

    Olifantje Fanatiek lid

    Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
  7. yenolah

    yenolah Fanatiek lid

    Dec 12, 2008
    4,038
    83
    48
    Female
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Hoe lang is dat geleden dan?
     
  8. Lynn88

    Lynn88 Bekend lid

    Feb 15, 2013
    877
    0
    0
    Jeetje, da's wel een hoop geld zeg!

    Zie inderdaad alleen maar slechte berichten voorbij komen.. :(

    Niets ten nadele van jou of je moeder, maar ik lees voor zulke grote aankopen altijd wel even de reviews.. de wondere wereld van internet ;)

    Maargoed.. daar heb je natuurlijk nu niets aan.. en zelfs met goede reviews weet je het nooit zeker..

    Hopen dat het met een sisser afloopt en je alsnog de bestelling krijgt Of je geld terug..
     
  9. leandrotje

    leandrotje Fanatiek lid

    Nov 25, 2009
    1,912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Waarschuwingen - Stichting Webshop Keurmerk

    hier staat dat kids art company vanaf 12 februari 2014 is geroyeerd van de keurmerk webshop.
    betekent dat ze dus zijn verwijderd van de lijst van veilige webshops en het keurmerk niet meer mogen gebruiken.

    klinkt niet echt goed...
     
  10. mjs

    mjs Fanatiek lid

    May 14, 2009
    2,128
    2
    0
    Ja , ik las het ook ,ik heb het niet zelf besteld , zelf bestel ik altijd bij de ,grote, bedrijven zeg maar , maar mijn moedertje dus schijnbaar niet , zo sneu . Ik hoop maar dat het goed komt maar hb er een hard hoofd in , terwijl ze dus ook voor bol leveren en daar zie ik niks negatiefs , wij hebben zelf een webshop en bol.com is erg streng met hun toelatings eisen.
     
  11. wenneke20

    wenneke20 Fanatiek lid

    Oct 29, 2006
    4,339
    141
    63
    terug laten halen door de bank meschien een idee?
     
  12. mjs

    mjs Fanatiek lid

    May 14, 2009
    2,128
    2
    0
    Nee dat kan dus niet , dat kan allen met incasso,s helaas :(
     
  13. Mrs Blossom

    Mrs Blossom Bekend lid

    Jun 12, 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goh, ik heb vrij recent (begin februari) nog dingen bij ze besteld omdat ze daar juist in de aanbieding waren (een bepaald boxkleed en een lakentje). De communicatie was inderdaad traag, maar uiteindelijk kwam het goed. Een geweldige ervaring was het niet, maar ik voelde mij niet opgelicht.

    Edit: ook even naar reviews gezocht, blijkbaar heb ik geluk gehad!
     
  14. mjs

    mjs Fanatiek lid

    May 14, 2009
    2,128
    2
    0
    Nou ik hoop maar dat het dan bij mij ook goed komt , kwam het bij jou ook later ? En kreeg je een track en tracé code bij verzending ?
     
  15. ShampooL

    ShampooL Niet meer actief

    Ik heb net ook hun FB pagina bekeken. Ziet er niet goed uit inderdaad. Erg vreemd ook dat ze gewoon geen reactie geven..

    Heel erg vervelend! :(
     
  16. Mrs Blossom

    Mrs Blossom Bekend lid

    Jun 12, 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nee, geen track & trace. Boxkleed duurde een week, lakentje een maand (lag aan de leverancier volgens hen). Heb gewoon steeds vriendelijk gemaild of ze me meer konden vertellen etc. Vriendelijk blijven ipv dreigen met aangifte of weet ik wat werkt naar mijn idee toch het beste. En in tegenstelling tot de klagers op FB heb ik dus wel gewoon m'n spulletjes.
     
  17. Steeciaantos

    Steeciaantos Fanatiek lid

    Oct 28, 2013
    1,554
    0
    0
    Limburg
    doe ik ook altijd :D
     
  18. mjs

    mjs Fanatiek lid

    May 14, 2009
    2,128
    2
    0
    Mrs blossem , heb net een mailtje gestuurd dat ik het jammer vind dat ik mijn order niet binnen de afgesproken termijn heb ontvangen en met het vriendelijk verzoek mij te bellen , hoop dat ze dat wel doen.
     
  19. maja246

    maja246 Fanatiek lid

    Oct 7, 2009
    1,468
    30
    48
    Er staat wel een adres op fb, kan je altijd nog langs om je geld terug te halen.
    Heeeel erg balen hoor,,hopelijk loopt het toch goed af!
     
  20. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Volgens mij zijn daar sinds kort andere regels voor. Neem eens contact op met je bank.
     

Share This Page