We hebben wat bij kids art company besteld maar ik lees nu zulke slecht berichten. Heeft iemand hier ervaring met dit bedrijf ? ,baal,
He wat naar Ken het bedrijf niet, maar de site ziet er wel oké uit. Al zeg dat tegenwoordig ook niet alles meer.. Heb je er voor veel geld besteld?
Ja , mijn moeder heeft voor de baby de grote nijntje lamp besteld a 169 euro , niet weinig dus . Baal zo hè ?
Na het bevestigen van de betaling niets meer vernomen, dus ik ff gebeld en nergens word opgenomen of nummer niet in gebruik, in combi met onderbuikgevoel en slechte reviews..... Ik weet het gewoon niet.
Ohjee wat rot zeg! Ik zat even te googlen en kwam op hun facebookpagina terecht.. Staat vol met slechte berichten van mensen die hun bestelling niet gekregen hebben. https://www.facebook.com/pages/Kids-Art-Company/253494721382732
Jeetje, da's wel een hoop geld zeg! Zie inderdaad alleen maar slechte berichten voorbij komen.. Niets ten nadele van jou of je moeder, maar ik lees voor zulke grote aankopen altijd wel even de reviews.. de wondere wereld van internet Maargoed.. daar heb je natuurlijk nu niets aan.. en zelfs met goede reviews weet je het nooit zeker.. Hopen dat het met een sisser afloopt en je alsnog de bestelling krijgt Of je geld terug..
Waarschuwingen - Stichting Webshop Keurmerk hier staat dat kids art company vanaf 12 februari 2014 is geroyeerd van de keurmerk webshop. betekent dat ze dus zijn verwijderd van de lijst van veilige webshops en het keurmerk niet meer mogen gebruiken. klinkt niet echt goed...
Ja , ik las het ook ,ik heb het niet zelf besteld , zelf bestel ik altijd bij de ,grote, bedrijven zeg maar , maar mijn moedertje dus schijnbaar niet , zo sneu . Ik hoop maar dat het goed komt maar hb er een hard hoofd in , terwijl ze dus ook voor bol leveren en daar zie ik niks negatiefs , wij hebben zelf een webshop en bol.com is erg streng met hun toelatings eisen.
Goh, ik heb vrij recent (begin februari) nog dingen bij ze besteld omdat ze daar juist in de aanbieding waren (een bepaald boxkleed en een lakentje). De communicatie was inderdaad traag, maar uiteindelijk kwam het goed. Een geweldige ervaring was het niet, maar ik voelde mij niet opgelicht. Edit: ook even naar reviews gezocht, blijkbaar heb ik geluk gehad!
Nou ik hoop maar dat het dan bij mij ook goed komt , kwam het bij jou ook later ? En kreeg je een track en tracé code bij verzending ?
Ik heb net ook hun FB pagina bekeken. Ziet er niet goed uit inderdaad. Erg vreemd ook dat ze gewoon geen reactie geven.. Heel erg vervelend!
Nee, geen track & trace. Boxkleed duurde een week, lakentje een maand (lag aan de leverancier volgens hen). Heb gewoon steeds vriendelijk gemaild of ze me meer konden vertellen etc. Vriendelijk blijven ipv dreigen met aangifte of weet ik wat werkt naar mijn idee toch het beste. En in tegenstelling tot de klagers op FB heb ik dus wel gewoon m'n spulletjes.
Mrs blossem , heb net een mailtje gestuurd dat ik het jammer vind dat ik mijn order niet binnen de afgesproken termijn heb ontvangen en met het vriendelijk verzoek mij te bellen , hoop dat ze dat wel doen.
Er staat wel een adres op fb, kan je altijd nog langs om je geld terug te halen. Heeeel erg balen hoor,,hopelijk loopt het toch goed af!