Je betaalde spullen worden door een ander meegenomen, wat 'verwacht' je van de winkel

Discussie in 'De lounge' gestart door Zuidriem, 1 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Dan willen ze zeker wel opeens moeite doen voor de beelden. Maar in dat geval kunnen ze dus alsnog zien dat iemand anders het product meegenomen heeft, ik zeg win win situatie:D
     
  2. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Dat hebben ze nu ook gezien maar alsnog heeft ze pech.
     
  3. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Diefstal? Dat ligt eraan of diegene de intentie had om t daadwerkelijk te stelen, ga dat maar eens uitzoeken. Diegene kan ook haast hebben gehad ennt perongeluk in de tas hebben gegooid.
     
  4. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dan komen ze er thuis toch achter, dat er wat extra's in de tas zit? Dan zouden ze dat terug moeten brengen.
    Misschien hebben ze dat ook wel gedaan en dan heeft de winkel het artikel toch nog om nog een keer te verkopen en heeft TS voor niks betaald.

    Hoe dan ook, op de video kun je ook zien hoe het is meegenomen door die persoon en door wie. Misschien kent TS die persoon wel en kan ze hem/haar vragen naar die spullen. Maar TS heeft betaald en dus zijn het haar spullen en ik vind dat ze dan ook het recht heeft om te mogen zien wie haar spullen heeft meegenomen.
     
  5. Skyscrapper

    Skyscrapper Fanatiek lid

    11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Dat is absoluut waar!
    Ik heb zelf ook in het verleden als bloemiste kassawerkzaamheden gedaan en heb ook leren terugtellen. Het zit er bij mij gelukkig nog in dat ik nu kan meetellen en zien of ze het goed doet, maar er zijn zat mensen die dat niet kunnen, het handjevol wisselgeld voor lief aannemen en denken dat het goed is, terwijl een (onbewust) foutje van de cassiere zo gemaakt is.;)
     
  6. gitta

    gitta Fanatiek lid

    22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    O echt? Dat zou een reden voor mij zijn om niet meer in die winkel te komen. Ik erger me al aan mensen die op hun gemakje alles gaan staan inpakken en als dan alles is opgeborgen nog eens hun portemonnee uit hun tas moeten vissen, tussen alle pasjes naar het juiste pasje gaan zoeken, terug moeten lopen naar de betaalterminal en dan eens een keer gaan betalen. Als ik in een supermarkt stelselmatig zou moeten wachten tot mijn voorganger de boodschappen heeft opgeruimd, zou ik daar niet meer komen.
     
  7. Jo85

    Jo85 Niet meer actief

    Ok niet alles.gelezen maar ik had toch wel een vervangend product willen hebben.

    Hier liet ik laatst een pot tomaten saus vallen nadat ik betaald had en de kassa medewerker heeft direct een nieuwe voor me gehaald.... dat was absoluut service...
     
  8. KimHugo

    KimHugo Actief lid

    3 apr 2014
    173
    0
    0
    Blogger en techniek
    Nijmegen
    Belachelijk. Hebben ze geen camera? Die andere klant heeft het misschien niet bewust meegenomen, maar de winkel moet dit jou toch vergoeden.
    Ik heb bij de AH een keer gehad dat mijn kratje bier van mijn karretje viel (van het rekje achterop). Kreeg meteen een nieuw kratje ondanks dat ik al had afgerekend. Dat is pas service en had van mij niet eens gehoeven, omdat het onhandig van mezelf was.
    Je bent nog in de winkel dus vinden ze dat hun verantwoordelijkheid en dat vind ik helemaal in jouw geval hoor.
     
  9. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Inderdaad, SERVICE.
    Ze hoeven het niet te doen, net als wat er bij to gebeurd is.
    Natuurlijk gaat het niet netjes, maar je bent toch te allen tijde verantwoordelijk voor je eigen spullen?
    Ik had pas ook een klant, had voor 70,- een jas gekocht en laat vervolgens de tas aan haar fietsstuur hangen terwijl ze verder gaat shoppen. Weg dus.
    Ze kwam meteen terug om na te gaan of ze hem terug gebracht hadden.
    En kreeg ook het idee dat ze een nieuwe jas wilde.
    Dat proefde ik zo tussen de regels door...
    Tja, jammer voor haar maar dat doen we natuurlijk niet.
     
  10. zwangerevrouw

    zwangerevrouw Fanatiek lid

    22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    wat een bizarre winkel, nog nooit gehad maar met problemen word ik altijd goed geholpen juist bij supermarkten bijv.
     
  11. Leeuwtje83

    Leeuwtje83 VIP lid

    8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Beetje een vergezochte situatie, vind ik ;)

    En ja, natuurlijk zullen mensen misbruik maken van de 'service', maar dat is toch echt de minderheid. Moet je dan je eerlijke klanten tegen je in het harnas jagen omdat er andere, minder eerlijke, klanten zijn? Kromme redenatie.
     
  12. KnuffelBien

    KnuffelBien Actief lid

    17 dec 2007
    236
    0
    16
    nou eigenlijk is het nog wel de verantwoordelijkheid van de action. Het product is waarschijnlijk al in de tas gestopt toen jij nog niet betaald had..dus had de cassiere op moeten letten aangezien het nog niet betaald was.. :p
     
  13. Zuidriem

    Zuidriem Niet meer actief

    Daar kan je wel eens gelijk in hebben, daar had ik nog niet aan gedacht. Dat kunnen ze vast wel op de beelden zien. Heb ik gelijk een punt:D
     
  14. marjon 2

    marjon 2 VIP lid

    23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    nou dan ga maar eens een tijdje in een winkel werken .... het zal idd de minderheid zijn maar tel dat maar eens bij elkaar op .. Mensen proberen heel veel om hun voordeel te trekken hoor !!
     
  15. Smnee

    Smnee Niet meer actief

    Precies. Ik heb de meest bizarre streken al meegemaakt.
     
  16. marjon 2

    marjon 2 VIP lid

    23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    nou idd , en juist van de mensen waar je het eigenlijk niet van verwacht ....
     
  17. Leeuwtje83

    Leeuwtje83 VIP lid

    8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Oh, ik heb in een winkel gewerkt hoor, vroeger :) En ja, mensen halen de meest gekke streken uit. Maar in mijn ervaring zijn de meeste mensen eerlijk, en het is voor hun dat je service levert als 'vervangend product als de andere beschadigd is, of meegenomen door een andere klant'. Dat er altijd types zijn die daar misbruik van maken, tja. Dat is vervelend, maar niet de schuld van de eerlijke klant, en zolang die in de meerderheid zijn, moet je ze behoorlijk behandelen.
     
  18. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Dit is toch een heel andere situatie? Deze mevrouw was de winkel al uit en had het zelf buiten aan een stuur laten hangen. Dan nog moeten mensen met hun poten van andermans spullen afblijven. Zou toch wat zijn dat mensen vinden dat ze ergens recht op hebben als het aan een stuur hangt van iemand anders zijn fiets?

    Ja je bent verantwoordelijk voor je spullen maar als ik bij bijvoorbeeld een action ben scannen ze en leggen ze het op de band. Ik probeer al in te pakken (al geven ze nu heel irritant pas op het laatste de plastic tas zodat ik pas na betalen kan inpakken en ik de bol ophoudt) maar goed ik pak in. Ze is eerder klaar als mij dus er liggen nog spullen. Ik miet betalen en wil pinnen. Dan kijk ik op dat moment naar de pinautomaat en niet naar minn spullen. Dan kan ik er toch niks aan doen als iemand wat van mij pakt?

    Als ik era htet zou komen dat ik wat mee had genomen van een ander dan zou ik het wel terugbrengen.
    Het kan altijd gebeuren natuurlijk maar wel erg sneu voor nu ts bijvoorbeeld. Je betaald er wel voor.
     

Deel Deze Pagina