Wat denken jullie van de volgende situatie: Intertoys had een actie dat als je een studio 100 product zou kopen je mee zou kunnen doen met een wedstrijd om kaartjes te winnen voor de nieuwe kabouter plop show. Het ging alleen om aankopen via internet en dan moest je de factuur naar hun email adres sturen. De actie zo lopen van 1 tm 30 maart. Je kon kiezen uit drie verschillende plaatsen (Sittard,Enschede,Roermond). Ik heb meegedaan en een studio 100 product gekocht, vervolgens netjes de mail gestuurd en wachten maar....op 3 april was er nog steeds geen winnaar te zien op de site dus heb ik een berichtje gestuurd....het antwoord was dat de actie was afgelopen maar dat er nog geen winnaar bekend was, die zou bekend gemaakt worden op de site...ok, maar het vreemde is dat de show in Sittard al op 2 april was geweest... Ik had ondertussen kaartjes gekocht voor de show in Enschede aangezien wij precies die dagen in Nederland zijn en ik het te leuk vond om mijn ventje mee te nemen naar kabouter Plop maar toen ik gister toevallig op de site keek stond er nog steeds geen winnaar, dus weer gemaild...antwoord: er is een winnaar bekend en daar is persoonlijk contact mee geweest ...maar wat is het dan nou..persoonlijk contact of op de site?? Normaal gesproken wordt er bij elke acties een notarieel contract gemaakt waar het reglement in staat en waar precies wordt uitgelegd hoe de winnaars op de hoogte zullen worden gebracht dus de medewerkers van de servicedesk zouden het moeten weten. Het is voor mij een principekwestie, want je wordt als het ware overgehaald om een product te kopen zodat je mee kunt doen met een wedstrijd en nu heb ik het idee dat er helemaal geen wedstrijd is geweest maar dat ze gewoon de boel een beetje voor de gek houden. Ik heb nu nog een mailtje gestuurd...ben benieuwd wat het antwoord is. Oh ja...mocht er toevallig een meelezer zijn die de kaartjes heeft gewonnen hoor ik dat graag, dan weet ik tenminste dat het niet gewoon een nepactie was. Wie weet hoeveel extra geld ze binnen hebben gekregen ivm de actie en nu dit of ben ik nou een zeur?...(misschien wel een beetje )
Een beetje wel, ik zou nooit een product kopen omdat ik heel misschien wat zou kunnen winnen (waarschijnlijk niet). Ik zou daar dus geen aankoop van laten afhangen. Wel een beetje vreemd van de data dat zo kort op elkaar zit. 30 maart afgelopen en 2 april al de eerste show.
FF een opheldering: Ik normaal gesproken ook niet, maar omdat mijn dochter straks in mei jarig is heb ik het product alvast aangeschaft......ander zou ik dat straks hebben gedaan als ik in Nederland ben... dus het is niet zo dat ik het alleen daarvoor heb gedaan maar het was een leuke bijkomstigheid, anders had ik het waarschijnlijk bij Bart Smit gekocht aangezien die dichter bij het huis van mijn ouders in Nederland is...
Een heel klein beetje wel, maar ik kan ook wel met zulke dingen zitten hoor Net als dat Bart Smit een tijdje terug een actie had waarbij je 'geweeeeldige prijzen' kon winnen. Superblij toen ik gewonnen had, krijg ik te horen dat ik 5% korting bij Bart Smit, bij aankoop vanaf 50, 'gewonnen' had.. Nou.. Leuk..
hahaha...ff heel toevallig...ik krijg een email van de intertoys terug dat ze het vervelend vinden ivm de foutieve info over de prijswinnaar...en 2 minuten later krijg in een email van de studio 100 dat ik de winnaar ben
de aanhouder of de grootste zeur...tis wel heel toevallig allemaal....maar ok, ook al heb ik al kaartjes gekocht...kan ik fijn ook de neefjes meevragen!
Wat een toeval Moest wel ff heel hard lachen en dat kan ik nu wel even gebruiken..veel plezier bij de show.
haha, gewéldig! Nou, van harte en veel plezier daar met iedereen. En nu allemaal mailen dames, houden we een ZP/Studio 100 feestje straks
Nou, dat word dus bij een volgende prijsvraag waarbij we geen winnaar kunnen vinden de intertoys stalken met mailtjes Gefeliciteerd en veel plezier!