3 maanden wachten op reparatie normaal?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamishka, 22 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamishka

    Mamishka Bekend lid

    20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zoooooo ontzettend boos. Wij zijn zo dom geweest om een bankstel bij Seats and Sofas te kopen. We hbben er ook nog eens veel te veel voor betaald (1800 euro) maar goed.
    Na nog geen jaar steken de veringen uit de bank en zijn de armleuningen ingezakt. We moesten zelf de bank terugbrengen naar een filiaal op zo een 40 minuten rijden vandaan dus hebben een busjes moeten huren.
    We hebben er een super oncomfortabele bankstel voor terug gekregen waar we als gezin niet eens normaL op passen (zijn met zn 6en)

    We wachten nu al 7 weken op hey bankstel dus ik bel ze net even zegt die vrouw dat ze 'verwachten' dat we onze bank pas begin juni terug krijgen...of eigenlijk dan pas zelf weer kunnen ophalen!
    Of het goed getepareerd is weten we ook niet...verwacht er niet veel goeds van

    Pffff is hwt normaal om zo lang te moeten wachten?
    Hoe lang hebben jullie moeten wachten in soortgelijke situaties?
    Zou ik mn geld gewoon terug kunnen krijgn? Wat een rotbedrijf!
     
  2. Mamishka

    Mamishka Bekend lid

    20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Reparatie duurt dus 3 maanden
     
  3. Tutu

    Tutu Fanatiek lid

    30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Duurt best lang ja, ik weet niet wat standaard is maar als je een bankstel besteld dan moet je soms ook lang wachten tot het geleverd kan worden.

    Heb ook mijn eerste bankstel bij Seats&Sofa's gekocht, heb er 5 jaar mee gedaan. De 3 zitter had een kuil waar ik altijd zat, die heb ik naar de kringloop gebracht. De andere bank was zeg maar mijn "visite-bank" en die heb ik nog kunnen verkopen.

    Ik zal ook geen tweede keer een bankstel kopen bij die zaak, vond de kwaliteit ook best slecht ;) Ik had geloof ik 1200 euro betaald. Vind dat best veel geld. Als het bij elkaar 500 euro had gekost vind ik het niet raar dat een bankstel uit elkaar valt van ellende, maar jij hebt er ook aardig wat centen voor neergelegd.

    Ik zou de klantenservice bellen en toch eens navragen naar hun geld-terug beleid.
     
  4. marjon 2

    marjon 2 VIP lid

    23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik had hem ten eerste al niet weggebracht , laat ze hem maar komen halen !! Neem aan dat ze hem wel gebracht hebben en voor 1800 euro mag je wel wat service verwachten lijkt mij ..

    idd klantenservice , klacht indienen .. ff kijken in de kleine lettertjes .

    Wijs ze maar eens op 1 van een 7 zekerheden :

    Onze hoofddoelstelling is het leveren van zitmeubelen van de hoogst mogelijke kwaliteit voor de aller scherpste prijs. Ondanks dat wij op alle mogelijke manieren ons best doen, kunnen wij helaas niet voorkomen dat er ook bij ons wel eens iets misgaat. In dit geval zullen wij uiteraard ons uiterste best doen om u te helpen door een optimale service te bieden.
    Onze medewerkers in de Megastores staan altijd voor u klaar om u te helpen. Dit kan bij de aankoop zijn, maar ook nadat u bij ons uw zitmeubel heeft gekocht. Mocht u niet tevreden zijn met uw aankoop zullen we ons best doen om, in overleg met u, tot de juiste oplossing te komen.
     
  5. novaa

    novaa Fanatiek lid

    28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Seats & sofas is altijd drama. Lees daar alleen maar slechte dingen over op internet.

    Je kunt een klacht indienen maar verder zit er weinig anders op dan wachten. Als je de bank weer ophaalt ga er dan niet van uit dat die weer gemaakt is hoor.

    Ik zou deze leenbank terug brengen en bij de ikea een bank kopen ofzo. Die zijn ook niet van top kwaliteit maar ook lang niet zo duur. Succes!
     
  6. birds86

    birds86 VIP lid

    13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Bij seats and sofas moet je heel goed de kleine lettertjes lezen want daarin staat dat je het bankstel zelf moet halen en brengen als er iets mee is.

    Reparatie weet ik niet maar die maanden waren wel te verwachten. Wij hebben ook maanden op de bank gewacht totdat die geleverd was maar niet langer dan dat ze in eerste instantie zeiden, dus netjes gebeurd.

    En als je een Ferrari inleverd voor reparatie krijg je ook echt geen Ferrari terug als leenauto. Toen je de bank meenam had je hun ook kunnen vragen of er een mogelijkheid was op een grotere bank ivm groter gezin.

    Ik vind seats and sofas een bedrijf met vele sluwe en achterbakse regeltjes maar als je heel goed de regeltjes leest en alles navraagt dan staat het wel goed beschreven.
     
  7. marjon 2

    marjon 2 VIP lid

    23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    zo slim zijn ze natuurlijk wel om hun
    eigen in te dekken .
     
  8. birds86

    birds86 VIP lid

    13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Idd...Ze spelen het heel slim en kan je dan ook vrij weinig mee. Je moet ook echt je mondje bij hebben om daar iets te kopen. Als je niet zo assertief bent dan lopen ze zo over je heen. Volgens mij worden die daar in getraind.
     
  9. marjon 2

    marjon 2 VIP lid

    23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hebben ze aan mij toch een hele slechte hoor !!
     
  10. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    S&S is echt een dra-ma.. Succes :(
     
  11. xElles

    xElles VIP lid

    24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ook onze eerste bank kwam van Seats and Sofa's.
    Nooit, maar dan ook nooit weer! Wat een k*t bedrijf!
    Na een jaar ofzo, was de bank al helemaal doorgezakt.
    Ze wilden ook dat we hem daar brachten en dan gingen ze bekijken of het nog garantie was.

    Uiteindelijk hebben we de bank zo'n 4 jaar gehad, daarna een nieuwe bank gehaald bij een andere winkel. Veel betere prijs en kwaliteit.
     
  12. Robijntje74

    Robijntje74 Bekend lid

    10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Praat me er niet van,van Seats en sofas.
    Ons bankstel laat de naad aan de bovenkant los en de zitting begint te barsten en dit alles na 1 jaar.
    Wij moeten ook zelf het bankstel terugbrengen.
    Ik heb contact gehad met het juridisch loket en hun geven aan dat wij er geen hinder van mogen ondervinden en dit is nu wel het geval,wij moeten iets huren om het bankstel daar te krijgen en mijn man moet er een dag vrij voor nemen.
     
  13. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Nou inderdaad. We zijn eens naar binnen gelopen om te kijken naar een bank, direct bij binnenkomst drong een medewerker zich al aan ons op. We hebben hem vriendelijk bedankt en gezegd dat we hem wel roepen als er vragen zijn. Na het bekijken van verschillende banken zagen we een mooi groot bankstel. Deze kosten zo'n 2000,- maar wij konden hem wel voor 1500,- kopen. Vervolgens begon hij over de stofgroep van de bank, die bank had nummer 3 en was van goede kwaliteit. Waarop ik vroeg; wat zou deze bank met stofgroep 1 kosten. Dan zou hij zo'n 500-600 euro kosten, maar ik moest dan wel beseffen dat de bank minimaal 1-2 jaar mee zou gaan, dus kon beter nummer 3 nemen.
    Waarop mijn antwoord was, dat ik toch nummer 1 wilde en helemaal niet van plan was om 10 jaar met een bank te doen. De medewerker bleef hammeren op nummer 3..
    Na een discussie van 10 minuten hebben we hem vriendelijk bedankt en gezegd dat we wel naar leenbakker gaan, die zeiken tenminste niet over stofgroepen.;)
     
  14. tazzie

    tazzie Fanatiek lid

    28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    inderdaad wat jullie hebben meegemaakt hadden wij ook.. En maar opdringen, telkens terugkomen terwijl we elke keer zeiden we kijken alleen even. We waren ook rap de zaak weer uit na al t geneuzel van die verkoper. Oh ja hij zei ook ook toen, ik kan jullie die bank (die we wel mooi vonden) nu voor een paar honderd euro minder meegeven. Mijn meerdere is er dus die geeft toestemming blabla. nou nee bedankt pff
     

Deel Deze Pagina