Ik had een jeans besteld bij zalando, mijn favo jeans die ik eigenlijk al jaren draag. Nu kreeg ik vandaag het pakketje van zalando en zit er een andere jeans in. Ik had deze besteld en betaald LTB ROXY - Bootcut jeans - blauw - Zalando.nl en heb deze ontvangen Diesel LOUVBOOT - Bootcut jeans - Blauw - Zalando.nl De fout geleverde broek heb ik toch gepast en zit super,nu zit ik te dubben of ik de broek wel terug zal sturen, op de pakbon staat het zowiezo fout.Klantenservice gebeld en die wisten niet of het dan goed zal gaan??!! Ik neig naar houden. Ik koop anders nooit een jeans voor 169,95 Wat zouden jullie doen??
Eerlijk? Ik zal vast het hele forum over me heen krijgen Maar ik zou hem houden. Moeten ze maar wat beter opletten hoor.....
Nou als ze bij de Klantenservice al niet weten of het dan goed zal zijn? Mooi aan doen en lekker mee pronken.. Mits je er dan van kunt genieten, als je je schuldig gaat voelen heb je er ook niks aan Ik zou hem houden! Misschien niet zo netjes, maar ach.. Het is een broek geen doodzonde
Eeeeeh... Ik zou de gok nemen, als ik moet bij betalen over een tijdje; prima. Maar voor nu, mondje dicht
Tja, als ik heel eerlijk ben zou ik hem gewoon houden als je daar tenminste geen schuldgevoel aan over houdt. Misschien niet zo netjes, maja... Geen haan die er naar kraait toch?
Ik zou nogmaals de klantenservice bellen en vragen wat je moet doen. Als zij toezeggen dat je de broek mag houden: prima. Anders nee, dan is het gewoon een vorm van jatten, voor mij tenminste wel.
houden! volgens mij mogen ze nooit vragen om bij te betalen, alleen terug sturen. aangezien je die niet besteld had. Wel goed mail bewaren dat je kan aantonen dat het hun fout is. Veel plezier ermee!!
Ik zou hem houden. Je hebt de klantendienst toch gebeld en als die al niet weten of het dan goed gaat...Hun fout, jij kan er niets aan doen en als het op de bon verkeerd staat denk ik dat ze er zelf ook niet achter komen.
Wow dat is wel een mooie broek, maar jeetje wat een prijsverschil zeg... ik vind de kleur ook mooier, dat diepe donkerblauw, prachtig.
Ik zou de klantenservice nog niet eens hebben gebeld en de broek zeker gehouden als die goed zit. Hun fout...
Ik ben eigenlijk altijd heel netjes en als het aan mij had gelegen had ik de broek teruggestuurd /geruild tegen wat ik wel besteld heb. Maar vind het niet verstandig als de klantenservice zegt, je kan niet iets retoursturen dat niet op de bon staat!!! Hoe wel te handelen, na 20 minuten aan de telefoon wist men het nog steeds niet, op de vraag kan ik hem dan houden kreeg ik geen antwoord. Denk dat ik het maar zo laat.
Je hebt al netjes gebeld en het aangegeven, als zij al geen aanstalten maken, waarom zou jij je dan druk maken? Trek hem aan en geniet ervan!