Houden of netjes terugsturen?

Discussion in 'De lounge' started by jodi0909, May 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jodi0909

    jodi0909 Actief lid

    Apr 17, 2014
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had een jeans besteld bij zalando, mijn favo jeans die ik eigenlijk al jaren draag. Nu kreeg ik vandaag het pakketje van zalando en zit er een andere jeans in.
    Ik had deze besteld en betaald LTB ROXY - Bootcut jeans - blauw - Zalando.nl
    en heb deze ontvangen Diesel LOUVBOOT - Bootcut jeans - Blauw - Zalando.nl
    De fout geleverde broek heb ik toch gepast en zit super,nu zit ik te dubben of ik de broek wel terug zal sturen, op de pakbon staat het zowiezo fout.Klantenservice gebeld en die wisten niet of het dan goed zal gaan??!!
    Ik neig naar houden. Ik koop anders nooit een jeans voor 169,95 :$
    Wat zouden jullie doen??
     
  2. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Eerlijk? Ik zal vast het hele forum over me heen krijgen :D Maar ik zou hem houden. Moeten ze maar wat beter opletten hoor.....
     
  3. Silverwings

    Silverwings Fanatiek lid

    Feb 18, 2014
    2,751
    918
    113
    Nou als ze bij de Klantenservice al niet weten of het dan goed zal zijn? Mooi aan doen en lekker mee pronken.. Mits je er dan van kunt genieten, als je je schuldig gaat voelen heb je er ook niks aan :D

    Ik zou hem houden! Misschien niet zo netjes, maar ach.. Het is een broek geen doodzonde :D
     
  4. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Eeeeeh... Ik zou de gok nemen, als ik moet bij betalen over een tijdje; prima.
    Maar voor nu, mondje dicht :D
     
  5. Ik zou schreeuwen van geluk :p en hem houden ;)
     
  6. Maartt

    Maartt Fanatiek lid

    Mar 30, 2011
    4,843
    725
    113
    Hahahahahaha
    Ik ook!
     
  7. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Goh, tot nu toe krijg ik nog niet het forum over me heen.....pfieeeew :p
     
  8. fidel2010

    fidel2010 VIP lid

    Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Houden... En als je wel de rekening krijgt thja... Maar idd ssssst
     
  9. mumija

    mumija Niet meer actief

    Ik had hem al aangehad...
     
  10. Jinxx

    Jinxx Fanatiek lid

    Jan 12, 2014
    2,020
    1,026
    113
    Tja, als ik heel eerlijk ben zou ik hem gewoon houden als je daar tenminste geen schuldgevoel aan over houdt. Misschien niet zo netjes, maja... Geen haan die er naar kraait toch?
     
  11. Eylem

    Eylem Niet meer actief

    Ik zou nogmaals de klantenservice bellen en vragen wat je moet doen. Als zij toezeggen dat je de broek mag houden: prima. Anders nee, dan is het gewoon een vorm van jatten, voor mij tenminste wel.
     
  12. Gijsje

    Gijsje Fanatiek lid

    Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Houden,zeker nadat je gebeld hebt zeg!
     
  13. mamalap

    mamalap Niet meer actief

    houden! volgens mij mogen ze nooit vragen om bij te betalen, alleen terug sturen. aangezien je die niet besteld had.
    Wel goed mail bewaren dat je kan aantonen dat het hun fout is.

    Veel plezier ermee!!
     
  14. pixiehollow

    pixiehollow Bekend lid

    Jun 12, 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Ik zou hem houden. Je hebt de klantendienst toch gebeld en als die al niet weten of het dan goed gaat...Hun fout, jij kan er niets aan doen en als het op de bon verkeerd staat denk ik dat ze er zelf ook niet achter komen.
     
  15. Booey

    Booey VIP lid

    Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Wow dat is wel een mooie broek, maar jeetje wat een prijsverschil zeg... ik vind de kleur ook mooier, dat diepe donkerblauw, prachtig.
     
  16. birds86

    birds86 VIP lid

    May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Ik zou de klantenservice nog niet eens hebben gebeld en de broek zeker gehouden als die goed zit.
    Hun fout...
     
  17. macy77

    macy77 Fanatiek lid

    Dec 28, 2009
    3,239
    1
    0
    Houden. Ik heb dat ooit eens met een bomvol pakket van h en m gehad. (In mijn maat)
     
  18. jodi0909

    jodi0909 Actief lid

    Apr 17, 2014
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben eigenlijk altijd heel netjes en als het aan mij had gelegen had ik de broek teruggestuurd /geruild tegen wat ik wel besteld heb.
    Maar vind het niet verstandig als de klantenservice zegt, je kan niet iets retoursturen dat niet op de bon staat!!! Hoe wel te handelen, na 20 minuten aan de telefoon wist men het nog steeds niet, op de vraag kan ik hem dan houden kreeg ik geen antwoord. Denk dat ik het maar zo laat.
     
  19. Onje

    Onje Niet meer actief

    Ik had een dansje gedaan in m'n nieuwe broek!
    Daag Zalando! Ik had niet eens gebeld haha!
     
  20. KakieLakie

    KakieLakie Bekend lid

    Feb 18, 2014
    837
    303
    63
    Je hebt al netjes gebeld en het aangegeven, als zij al geen aanstalten maken, waarom zou jij je dan druk maken? Trek hem aan en geniet ervan!
     

Share This Page