Houden of netjes terugsturen?

Discussie in 'De lounge' gestart door jodi0909, 22 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sifra

    Sifra Niet meer actief


    Eens...je kan toch opnieuw bellen met de klantenservice en overleggen hoe je dit zo kan oplossen da de broek wel via de goede wegen terug kan sturen en jij gewoon je geld terug krijgt?
     
  2. Mango88

    Mango88 Niet meer actief

    Tsja, als je alles al hebt gedaan zou ik de broek houden. Wat willen ze dan? Dat je de broek persoonlijk komt omruilen en alles in orde komt maken bij het hoofdkantoor?
     
  3. Vrolijkheid

    Vrolijkheid Niet meer actief

    Mwah ik denk dat het in het leven echt wel een beetje van beide is. Ik heb ooit eens bij bol.com boeken besteld maar die werden niet op tijd geleverd. Dus ik heb de bestelling geannuleerd en kreeg keurig gelijk mijn geld terug. Vervolgens ontving ik de boeken tóch. Ik heb ze toen teruggestuurd en zelfs de verzendkosten voor een pakket betaald. Ik ben er niet achteraan gegaan om die kosten dan weer te terug te halen of zo. En ik heb regelmatig in een winkel of restaurant gehad dat ik thuis zag dat er iets teveel op stond. Ik ga dan echt niet terug om mijn geld terug te halen. Ook eens een jurkje besteld en teruggestuurd maar nooit meer mijn geld teruggekregen. Dat werd zo'n mega strijd met de leverancier dat ik dat die 20 euro niet waard vond en dat was dus ''mazzel'' voor de leverancier. Maar andersom ook wel eens gehad: een drankje wat niet op de bon bleek te staan of een artikel dat (laatst bij de babydump) niet gescand was. Dan ga ik ook niet terug.

    TS heeft gebeld leverancier weet niet wat ze moeten doen. Gewoon mazzel voor TS in dit geval.
     
  4. marietje85

    marietje85 Bekend lid

    2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik zou hem houden tenzij ze je bij de klantenservice zwart op wit kunnen garanderen dat je geld terug krijgt of de juiste broek. Stuur je hem nu zo terug kunnen ze het waarschijnlijk niet juist terug boeken heb je betaald voor een broek die je niet hebt maar volgens hun wel hebt ontvangen.
     
  5. annelie566

    annelie566 Niet meer actief

    Ik zou de broek gewoon houden.
     
  6. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Ts heeft al 2x gebeld, eerste persoon wist het echt niet, daarna weer 20 minuten met ze aan de telefoon gehangen maar ze hebben geen oplossing want ze mag deze broek niet terug sturen want die heeft ze niet gehad en kan dus niet gecrediteerd in het systeem. Ja dna houd het op hoor.
     
  7. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Gewoon houden!!
     
  8. Myrthe

    Myrthe Niet meer actief

    Hahah serieus! Lekker aantrekken die hap en geniet ervan!
     
  9. imba 86

    imba 86 Niet meer actief

    Zolang het er in eigen portemonnee maar niet op achteruit gaat instelling.
     
  10. Nora86

    Nora86 Fanatiek lid

    17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Maar ze heeft toch "netjes" gebeld? Kom op je blijft toch niet bezig....
     
  11. Annabel274

    Annabel274 Fanatiek lid

    19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    ik had niet eens de klantenservice gebeld..houden natuurlijk!! als ze erom komen vragen dan heb je nog tijd zat om te bedenken wat je kan vertellen :)
     
  12. tuc

    tuc Niet meer actief


    Dat is ook wat ik bedoel..niet dat dat per se bij ts het geval is maar bij sommigen wel denk ik.
     
  13. brit76

    brit76 Actief lid

    29 apr 2009
    379
    7
    18
    Precies! Je hebt je van je beste kant laten zien, meer kun je doen! Geniet maar lekker van die broek. Wordt vast je geluksbroek:D!
     
  14. Sifra

    Sifra Niet meer actief

    Dus dan houd je maar iets wat je niet hebt besteld en vooral...waar je niet voor betaald?
    Apart...
    Het kan toch dat men niet zo 123 weet wat ze met deze situatie aan moeten? Je kan het bedrijf toch ook een paar dagen de gelegenheid geven om uit te zoeken wat te doen?
    En wil je de broek houden, dan lijkt me dat je gewoon netjes het resterende bedrag ook betaald.
     
  15. Martine1983

    Martine1983 Fanatiek lid

    4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Ja exact de houding waar onze maatschappij op vele terreinen aan kapot gaat.
     
  16. cooksie

    cooksie Bekend lid

    24 aug 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Ow ik zou m houden! Ik heb een keer bij bol.com m'n luiers en voeding dubbel ontvangen (dinsdag een pakket en woensdag zegmaar) ik netjes gebeld.. Weet je wat ze zeiden, ach het kost meer moeite om het weer op te halen dus hou maar.. Ik bedoel... Die grote bedrijven merken daar heus niks van. Als het nu een kleine eenmans webshop was geweest ok.. ( dan was het waarschijnlijk ook niet fout gegaan haha)
     
  17. imba 86

    imba 86 Niet meer actief

    Nou precies, sommige reacties:$
    Zodra er teveel aangeslagen is dan gaat menig klant terug maar als er te weinig aangeslagen is dan is het mooi meegenomen:(
    Zelfde met verkeerd leveren, zodra het mooi megenomen is niks meer aan doen maar als het niet naar 'wens' geleverd is staat er 1 hier een klaagtopic en 2 gaat degene er echt wel werk van maken.
    Ik zou klantenservice nogmaals bellen met duidelijk het verzoek dat zij dit maar gaan oplossen.
    En als ze je toch zeggen niks te kunnen dan een bevestiging vragen via de mail dat je de broek mag houden zonder verdere kosten....
     
  18. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Die willen ze echt niet meer terug hoor! Ik ken de organisatie en weet dat dit een mega gedoe is met terug boeken dus houden is voordeliger voor ze. Lekker van genieten!
    __________________

    dit denk ik ook!
     
  19. tuc

    tuc Niet meer actief


    Ik snap het ook niet...teveel gedoe om de klantenservice te bellen..en na 2 keer maar opgeven..had men vast niet gedaan als de betreffende broek 2x was aangeslagen
     
  20. Sparky

    Sparky Niet meer actief

    Ik zou nogmaals bellen en als er dan weer een vaag antwoord komt hem houden. Ik ben wel een eerlijk persoon en houden zonder te bellen zou ik dus nooit doen. Echter als het voor hun blijkbaar dusdanig grote moeite is om deze fout te herstellen dat je hem niet terug kunt sturen, ja dan help je ze uiteindelijk alleen maar door hem te houden.
    Maar dan zou ik wel verwachten dat je achteraf toch een rekening krijgt voor deze broek en de andere rekening teruggestort wordt. Gebeurd dat uiteindelijk niet, ja dan heb je heel veel mazzel.
     

Deel Deze Pagina