Eens...je kan toch opnieuw bellen met de klantenservice en overleggen hoe je dit zo kan oplossen da de broek wel via de goede wegen terug kan sturen en jij gewoon je geld terug krijgt?
Tsja, als je alles al hebt gedaan zou ik de broek houden. Wat willen ze dan? Dat je de broek persoonlijk komt omruilen en alles in orde komt maken bij het hoofdkantoor?
Mwah ik denk dat het in het leven echt wel een beetje van beide is. Ik heb ooit eens bij bol.com boeken besteld maar die werden niet op tijd geleverd. Dus ik heb de bestelling geannuleerd en kreeg keurig gelijk mijn geld terug. Vervolgens ontving ik de boeken tóch. Ik heb ze toen teruggestuurd en zelfs de verzendkosten voor een pakket betaald. Ik ben er niet achteraan gegaan om die kosten dan weer te terug te halen of zo. En ik heb regelmatig in een winkel of restaurant gehad dat ik thuis zag dat er iets teveel op stond. Ik ga dan echt niet terug om mijn geld terug te halen. Ook eens een jurkje besteld en teruggestuurd maar nooit meer mijn geld teruggekregen. Dat werd zo'n mega strijd met de leverancier dat ik dat die 20 euro niet waard vond en dat was dus ''mazzel'' voor de leverancier. Maar andersom ook wel eens gehad: een drankje wat niet op de bon bleek te staan of een artikel dat (laatst bij de babydump) niet gescand was. Dan ga ik ook niet terug. TS heeft gebeld leverancier weet niet wat ze moeten doen. Gewoon mazzel voor TS in dit geval.
Ik zou hem houden tenzij ze je bij de klantenservice zwart op wit kunnen garanderen dat je geld terug krijgt of de juiste broek. Stuur je hem nu zo terug kunnen ze het waarschijnlijk niet juist terug boeken heb je betaald voor een broek die je niet hebt maar volgens hun wel hebt ontvangen.
Ts heeft al 2x gebeld, eerste persoon wist het echt niet, daarna weer 20 minuten met ze aan de telefoon gehangen maar ze hebben geen oplossing want ze mag deze broek niet terug sturen want die heeft ze niet gehad en kan dus niet gecrediteerd in het systeem. Ja dna houd het op hoor.
ik had niet eens de klantenservice gebeld..houden natuurlijk!! als ze erom komen vragen dan heb je nog tijd zat om te bedenken wat je kan vertellen
Precies! Je hebt je van je beste kant laten zien, meer kun je doen! Geniet maar lekker van die broek. Wordt vast je geluksbroek!
Dus dan houd je maar iets wat je niet hebt besteld en vooral...waar je niet voor betaald? Apart... Het kan toch dat men niet zo 123 weet wat ze met deze situatie aan moeten? Je kan het bedrijf toch ook een paar dagen de gelegenheid geven om uit te zoeken wat te doen? En wil je de broek houden, dan lijkt me dat je gewoon netjes het resterende bedrag ook betaald.
Ow ik zou m houden! Ik heb een keer bij bol.com m'n luiers en voeding dubbel ontvangen (dinsdag een pakket en woensdag zegmaar) ik netjes gebeld.. Weet je wat ze zeiden, ach het kost meer moeite om het weer op te halen dus hou maar.. Ik bedoel... Die grote bedrijven merken daar heus niks van. Als het nu een kleine eenmans webshop was geweest ok.. ( dan was het waarschijnlijk ook niet fout gegaan haha)
Nou precies, sommige reacties Zodra er teveel aangeslagen is dan gaat menig klant terug maar als er te weinig aangeslagen is dan is het mooi meegenomen Zelfde met verkeerd leveren, zodra het mooi megenomen is niks meer aan doen maar als het niet naar 'wens' geleverd is staat er 1 hier een klaagtopic en 2 gaat degene er echt wel werk van maken. Ik zou klantenservice nogmaals bellen met duidelijk het verzoek dat zij dit maar gaan oplossen. En als ze je toch zeggen niks te kunnen dan een bevestiging vragen via de mail dat je de broek mag houden zonder verdere kosten....
Die willen ze echt niet meer terug hoor! Ik ken de organisatie en weet dat dit een mega gedoe is met terug boeken dus houden is voordeliger voor ze. Lekker van genieten! __________________ dit denk ik ook!
Ik snap het ook niet...teveel gedoe om de klantenservice te bellen..en na 2 keer maar opgeven..had men vast niet gedaan als de betreffende broek 2x was aangeslagen
Ik zou nogmaals bellen en als er dan weer een vaag antwoord komt hem houden. Ik ben wel een eerlijk persoon en houden zonder te bellen zou ik dus nooit doen. Echter als het voor hun blijkbaar dusdanig grote moeite is om deze fout te herstellen dat je hem niet terug kunt sturen, ja dan help je ze uiteindelijk alleen maar door hem te houden. Maar dan zou ik wel verwachten dat je achteraf toch een rekening krijgt voor deze broek en de andere rekening teruggestort wordt. Gebeurd dat uiteindelijk niet, ja dan heb je heel veel mazzel.