Whaha.... Ja maar ff serieus wat willen die losers nou? Ja hun huisje dat weet ik maargoed dat krijgen ze niet. Gaan ze nu elke keer het geld terugstorten? Na 3x zou ik zeggen goh ja weer fout? Dan doneren we het aan een willekeurig goed doel. Toedeledoki koekwauzen.
Ik vind dit een zeldzaam meeslepend topic. Waar halen die mensen toch die rotsvaste overtuiging vandaan dat ze toch echt, echt echt, recht hebben op dat huisje? Het haalt ook mijn beeld van Belgen (leuke bescheiden mensen) een beetje onderuit.
Als bol.com zijnde moet je eigenlijk niet meer op specifieke personen reageren of mailen. Gewoon 1 mailtje eruit naar iedereen die zo'n huisje besteld heeft: op..... (bepaalde datum) storten wij iedereen de 6,99 terug...degenen die het geld dan weer terug blijven storten naar ons krijgen nog steeds geen huisje en zijn ook de 6,99 kwijt. en dan verder niet meer communiceren
Tja.. Misschien zijn de regels in Belgie allemaal iets soepeler? Daar zullen ze schrikken van een groep tierende jankende mensen die juristen uit hun zakken toveren... NL tovert een Jaap tevoorschijn die correcte antwoorden geeft.
Ik heb inmiddels echt met 'Jaap' (en zijn collega's) te doen.. Ik ben het met tuc eens.. op een gegeven moment werkt het toch niet meer om steeds netjes een persoonlijke mail te blijven sturen? Vind ook dat als ze zo ongelofelijk dom zijn om die 6.99 terug te storten dat ze het gewoon kwijt mogen zijn.
Ik vind het vermakelijk hoor, maar begint me ergens ook te ergeren (irriteren, weet ik het). Hoelang gaat dit duren zeg? Wat een doorzetters. Ik wil, ik wil. Ik heb het nog niet eerder gezegd, maar het is dieptriest... Heb inderdaad met de medewerkers te doen.
Op de "wij willen ons huisje" plaatst iemand deze link: Klanten onthutst na fout bol.com | VTM NIEUWS Staat deze zin: Heel wat mensen kochten dan ook snel het speelhuis, in de veronderstelling dat het allemaal wel klopte Nou sorry hoor, maar je hebt, neem ik aan, toch allemaal wel een klein beetje gezond verstand?
Zullen we Jaap-enznteam een support mail sturen? Vanuit het ZWPforum? hihi Flauw.. t is ook wel zo, maar het is wel hun werk eh.. ze zijn dit gewend om mails te beantwoorden, ja misschien niet 250x per dag dezelfde, maar dat maakt het voor hun misschien nu makkelijker, en vermakelijker?