Onze oude waterkoker was na een jaar stuk, er zat 2 jaar garantie op. Hij bleek niet te repareren en een nieuwe kon niet meer geleverd te worden. Het was er 1 van 80 euro. Nu hebben we een nieuwe uitgezocht van 100 euro, en 20 euro dus bijbetaald en 8 euro verzendkosten. Het is een waterkoker waarbij de temperatuur in te stellen is, vandaag de hoge prijs. Nu kregen we de nieuwe waterkoker geleverd en zaten er 2 in de doos. Wat zouden jullie doen? Eerlijk melden en terug sturen of houden (en dan weggeven of verkopen) mocht de webwinkel er zelf niet achter komen.
Wat staat er op de factuur dan 1 of 2 waterkokers? Eerlijk ik zou em houden en niks zeggen. Zal dan wel veel commentaar krijgen maar goed ik zou dat doen.
Eerlijk aangeven. Grote kans dat ze dat enorm op prijs stellen. Persoonlijk zou ik niet kunnen leven met het idee dat ik zo'n profijt maakte van iemands fout.
Ik zou het zelf netjes melden. Als jij een eigen zaakje zou runnen en je zou zo'n fout maken zou je het toch ook prettig vinden als iemand dit netjes zou aangeven? Treat others the same way you want them to treat you..
Ik zou het gewoon melden en dan hoor je wel wat ze er mee willen doen. Mag je hem dan toch houden is dat een meevaller!
Ik kan nu al voorspellen dat dit een "rel" topic gaat worden omdat iedereen er anders over denkt. Ik zou hem in ieder geval houden,tenzij ik bericht krijg dat hij verkeerd geleverd is