Meen je dit serieus? Sorry hoor maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat je hierom kunt balen of wat dan ook, Ik ben al jaren tevreden met mij waterkoker van 30 euro
Hahaha! Die topic kan ik me nog wel herinneren ja, iedereen vond het opeens een lelijk ding, en zelfs al zou het huisje gratis zijn zouden ze hem niet willen!
Mijn gedachte ook Alleen de mijne heb ik gewonnen met kamelenrace op de kermis 9 jaar terug a 10 euro ghehehe
Ik zou het bedrijf wel inlichten en hun vragen wat ze willen doen. Ik zou niet akkoord gaan met een 'oplossing' die jou tijd of geld kost. Het is hun fout tenslotte. Ik ben wel altijd eerlijk in dit soort gevallen, maar vind wel dat de partij die de fout maakt ook verantwoordelijkheid moet nemen.
Oja, mijn waterkoker heeft 5 euro gekost en gaat al 5 jaar mee. . Dus ook gelukkig met dat ding hoor! Op een één of andere manier gaat de duurdere elektronica hier minder lang mee -_-. Zelfde met de Senseo; zo'n wit kreng wat 30 euro kostte. 5 jaar. Tweedehands wasmachine en droger van Siemens. Bij elkaar 300 euro. 5 jaar (en een heel intensief wasprogramma, haha). Koelkast en vriezer overgenomen van schoonmoeder, gratis dus en gaan nu beide al zeker 20 jaar mee. Geef mij de afdankertjes dus maar .
Ik zou ze bellen en het doorgeven, geloof in karma Doen ze niks met de melding, dan zou ik er niet zelf achter aan blijven gaan maar hem houden.
Nee tegenwoordig lijkt alles afgestemd dat het in ieder geval de garantieperiode overleeft. Als het er dan mee kapt, moet je wel een nieuwe kopen. Of je bent een godsvermogen kwijt om het te laten repareren.
Zou je dubbel betalen als je er maar 1 krijgt? Ik vermoed het niet... Andersom...zou ik dus een ' gratis' product ook aangeven.
Heb niet alles gelezen, maar ik heb ooit zoiets gehad met een autostoel van Lief (ook 150 euro). Had er 1 besteld en 1 betaald, maar er zaten er 2 in de doos. Wij hebben toen de prenetal gebeld en mijn vader wilde de 2de stoel wel graag houden voor in zijn auto, voor de kleinkinderen (passen 3x in de week op). Dus de prenetal gezegd dat er 2 geleverd waren en dat hij degene die te veel was wel wilde kopen tegen een goede prijs. Hij gaf aan dat hij 100 euro wilde betalen, dit moest de medewerkster van de prenetal overleggen met haar leidinggevende (die pas maandag aanwezig was), maar ze belde na 5 minuten terug dat ze het zo netjes vond dat we het eerlijk meldde en er over belde dat mijn vader hem "kreeg" voor 100 euro. Ik zou dus sowieso even bellen, daarna is het aan hun wat ze ermee doen.