Leuke deal! Ik snap gewoon niet hoe er van zulke dingen 2 in een doos terecht komen als er maar eentje word besteld. Bij iets als papieren ofzo is een dubbele gauw gepakt, maar 2 waterkokers of 2 autostoelen
Ik heb niet alles gelezen, maar... Ik vind dat je datgene moet doen zoals je ook wilt dat je zelf behandeld zou willen worden. Dus...stel...je maakt een fout. Je boekt bijv een bedrag over naar een verkeerd rekening nummer. Zou je je geld dan terug willen? Of vind je prima dat diegene jouw geld houdt?
Ik zou het 1 keer melden via een mail en reageren ze niet zou ik hem houden. Zou veelste bang zijn dat ze kunnen zien wie die waterkoker besteld heeft en dan komen ze er vanzelf achter, dan moeten ze het misschien nog wel bewijzen maar ik zou daar absoluut niet op zitten wachten.
Ik zou hem houden.. Wij hebben het ook ooit meegemaakt dat we iets besteld hadden en er zat nooit een factuur bij, dus we hebben dat nooit moeten betalen.. Is al zeker jaren geleden
Idd melden. Ik heb het een keer bij de VD gehad. Zat ineens een paar laarzen bij, stonden niet op de pakbon. Ik heb toen gebeld, maar ze wisten ook niet wat ze er mee moesten. Ja ik kon ze evt terugbrengen, maar VD zit niet in de buurt. Toen toch maar gehouden. (Nou ja, aan mijn moeder gegeven; ze waren niet mijn maat.)
Ik zou het niet aangeven voor karma o.i.d. Gewoon omdat het eerlijk is, vanuit jezelf. Ik zou melden, maare, ik ga niks opsturen. Ze komen het maar halen.
Ik zou kijken of ik iets was met dat tweede product. Indien ja, dan hield ik het tot zij zelf opmerken dat er iets niet klopt. Anders belde ik hen op. Maar dan zouden de portkosten van terug te sturen wel voor hen zijn.
Ik zou het bedrijf even bellen. De beslissing waar de waterkoker hoort is hun beslissing, niet de mijne.
Wat een bizar argument om wel eerlijk te zijn als het bij een klein bedrijf gekocht is en niet als het bij een groot bedrijf vandaan komt. Eerlijk is eerlijk toch? Eerlijkheid is iets dat uit jezelf komt. Niet iets dat afhangt van een ander.
Zo hebben wij slippers besteld, te klein, heel moeilijk op de site kunnen vinden hoe te ruilen. Uiteindelijk telefonisch contact; we sturen de juiste maat en u krijgt een mail waarin staat hoe u de te kleine slippers kunt retourneren.. 5 weken later nog geen mail gehad maar wel de andere slippers gekregen. Ruilen moet dmv contact met klantenservice.. Nou de slippers liggen hier nog. (In verpakking)