Dit weekend verhuizen wij naar onze nieuwbouwwoning na een warme week klussen. Ziggo was al aangevraagd en het installatiepakket al binnen. Gisteren geprobeerd om alles alvast aan te sluiten. Maar de inlogcode en activatiecode van het modem deden het niet. Dus ik Ziggo bellen. Aangezien het al laat was werd me verteld dat ik morgenochtend even moest bellen met de afdeling Administratie. Dus dat heb ik zojuist gedaan. Krijg ik te horen dat er fraude is gepleegd op het adres (nieuwbouw, wij zijn de 1ste bewoners) en dat mijn bestelling is geannuleerd. Meer kon ze me niet vertellen. Er wordt binnen 3 a 7 werkdagen contact met me opgenomen betreft dit. Maar ik zit dus wel zonder internet, telefoon en tv. En ik heb eigenlijk geen idee wat ik hiermee aan moet? Is er echt al daadwerkelijk fraude gepleegd voor wij er kwamen? (Kan haast niet , maar je weet het maar nooit). Of is het iets anders?
Huh? Fraude? Op welke manier dan? Was het geen administratiefoutje? Ik vind het ook een beetje een vreemd verhaal.
Zou opnieuw contact opnemen en vragen naar iemand die je er meer over kan vertellen, want 3-7 dagen wachten is ook een beetje een ruim begrip toch? vragen wat je in de tussentijd kan doen, waarom ze je dit niet eerder hebben kunnen vertellen en of je nog een compensatie krijgt, want dit is wel een slechte service. een beetje een afscheep methode.
Ja, vind het ook heel vreemd. Maar ze kon me verder niets meer vertellen. En dus moet ik wachten tot er contact met me wordt opgenomen. Vind het ook heel raar dat ze dan wel een installatiepakket op sturen.
wtf :S dat is toch raar! het is toch nieuwbouw. ik zou ook terugbellen! is toch niet jullie fout, jullie hebben niks raars gedaan. nou zijn wij blij dat we eindelijk van ziggo af zijn over een maand
Wij hebben ook altijd Ziggo gehad. Maar nooit problemen. Nu ineens dus wel. Snap er helemaal niks van. Waarom ga je bij Ziggo weg als ik vragen mag?
Hup gelijk weg bij ziggo! Waardeloze aanbieder. Vaak storing, slechte apparatuur, enorm lange wachttijden bij de klantenservice waar je soms na 3 kwartier niemand aan de telefoon krijgt (bel je na een half uur met een andere telefoon heb je na 10 minuten wel iemands te pakken terwijl je met de andere telefoon nog in de wacht staat. Pfff Ik haat ziggo
Altijd nog een keer bellen...dan krijg je weer een andere medewerker en waarschijnlijk zegt die weer wat anders.... Dit kun je trouwens blijven doen totdat je een bevredigend antwoord hebt. Succes
Wat balen zeg! Wij zijn overgestapt van Ziggo naar KPN en zijn hier erg blij mee. Ziggo heeft idd vaak storing en slechte service. De service van KPN is veel beter en problemen worden snel opgelost.
Toen wij verhuisd waren ging alles in 1 keer goed, daar was ik dan weer heel erg verbaasd over. Dezelfde avond nog hebben wij gewoon tv gekeken en internet gebruikt alsof we er al maaaanden woonden. Had ik total niet verwacht, ging er echt van uit dat het weer een wekenlang getouwtrek werd tussen mij en de zoveelste provider!
Nou, vriendlief heeft weer gebeld. Blijkt dat hier dus meer dan 10 jaar geleden ook woningen hebben gestaan. Wel met dezelfde adressen. Daar is de melding vandaan gekomen. Maar ze halen deze er niet zomaar vanaf. En gaan het uitzoeken. Maargoed, daar zijn wij niet mee geholpen aangezien wij de dupe hiervan zijn. Dus dit gaat nog heel wat getouwtrek worden ben ik bang.
Hier ben ik het totaal niet mee eens. Woon hier nu bijna 8 jaar en heb 3x storing gehad die prima en snel opgelost is. Verder nooit problemen met wachttijden of whqtever. Mijn ouders zitten er al vanaf het begin en ook die hebben nooit problemen. Dus wat bij jou is gebeurd, hoeft niet bij iedereen zo te zijn... Hier juist een hoop shit gehad van KPN en telfort..
Ik heb nooit problemen met Ziggo hoor. Maar het scheelt dat mijn man bij een telecomaanbieder heeft gewerkt; hij spreekt de taal en kent de trucs. Maar eigenlijk hebben we die nooit nodig - er is zo nu en dan storing, eens in maanden (als niet jaren) een half uurtje en daar wordt dan direct melding van gemaakt.
Ze gaan dan waarschijnlijk de gemeentelijke basisadministratie nakijken om na te gaan of de vorige bewoners er nog wonen. Toen ik hier kwam wonen, kon ik geen abbo op ziggo afsluiten. Mijn adres stond bekend als wanbetaaladres 1 telefoontje gepleegd om uit te leggen dat ik een nieuwe bewoner was en dat ze dat na konden gaan bij de gemeente. Dit hebben ze gedaan. Vorige bewoner stond nog op dit adres ingeschreven en de gemeente heeft deze eruit gehaald/onderzoek naar ingesteld. Kreeg toen wel de abbo op ziggo. Binnen 2 dagen geregeld.
Dat vind ik ook wel bizar (maar waar!) Moet ik wel zeggen dat ik de reactie van Ziggo nu wel een beetje begrijp, maar ik kan me voorstellen dat je baalt als je er de dupe van bent. Ziggo is het, in mijn mening, aan zijn klanten verplicht om dit z.s.m. op te lossen. Dát is klantenservice.
Ook ik ben het hier totaal niet mee eens. Inmiddels al zo'n 8 jaar klant bij Ziggo en zelden problemen. We hadden ons kastje voor digitale tv stuk, die konden we kostenloos opsturen. Binnen 2 weken hadden we een splinternieuw kastje zonder dat we hoefden bij te betalen. Ook de verhuizing ging helemaal goed dus nooit gezeur gehad!
Hier ook Ziggo en heel tevreden mee verder, maar toen we hier kwamen wonen was het ook even een heel gedoe; ook nieuwbouw, volledig nieuw adres, en hun systeem herkende het adres niet (dat was overigens niet alleen bij Ziggo zo, en zelfs nu we hier ruim 5 jaar wonen levert het nog wel eens problemen op). Gaf wel hele irritante problemen; ons installatie-pakket met modem, digitale tv-tuner met recorder etc kwam bij iemand in Groningen terecht bijvoorbeeld, die persoon was gelukkig zo vriendelijk om een zoektocht te starten en heeft het hele pakket naar ons toe gestuurd. Maar voor de duidelijkheid; wij wonen in Maastricht Dus veel fouter kon echt niet Uiteindelijk is het allemaal prima in orde gekomen en kregen we ook korting van Ziggo nog als goedmakertje, nu dus inmiddels 5 jaar tevreden klanten
Kan je niet nog opzeggen? Ben ook bang dat dit een lang gezeur kan gaan worden. Edit je hoeft nu ook niks te betalen neem ik aan?
als de vorige mensen problemen hebben gehad, gaan ze het eerst uitzoeken of ze je huis weer kunnen/mogen aansluiten. je kan misschien beter kiezen voor een andere maatschappij bvb upc of telfort kon! anders denk ik dat je echt moet wachten