Misschien een brief aan die mensen sturen namens de chinees dat ze onderzoek hebben gedaan na aanleiding van een klacht en dat als ze nogmaals eten aannemen dat ze niet besteld hebben dit de volgende keer moeten betalen.
Bij een verkeerd geleverde broek of waterkoker dupeer je een bedrijf en bij een chinees hapje wat verkeerd geleverd wordt, zit een gezin hongerig te wachten...? Ik zou het eten ook weigeren hoor maar kan me voorstellen dat de meeste zo denken.
eten was al betaald voor ons via IDeal. dus ze hadden gratis eten. En bestel daar idd NOOIT meer. erg jammer want t eten daar vind ik echt heerlijk. maar de service is bar slecht. alhoewel dat hun enige fout steeds is dat ze naar t verkeerde adres gaan ookal staat de goeie in het systeem. verder zijn ze altijd snel, en tis altijd warm en vers. pff wat ga ik dat eten missen daar. tis dat we nooit contant geld in huis hebben anders kon ik er gewoon bestellen en aan de deur betalen
Wat erg! Ik lees het met verbazing! Ik zou dat ook nooit doen. Wat een asociale mensen zeg! Maar hebben jullie elke keer wat nieuws gekregen of hadden jullie gewoon pech of moesten nogmaals betalen? Goed idee van die brief namens de chinees sturen...
Nee dat is diefstal.. In het andere topic wat besproken is zou ik het onterecht ontvangen product ook niet accepteren. Ik betaal ook geen rekeningen van producten die ik niet heb ontvangen...andersom hetzelfde dus
Nee Zou ik niet aannemen... Zelf een keer meegemaakt met een stuk chocolade. Vriendin van me had chocolade opgestuurd met de naam van mij en mijn man erop voor het trouwen. Zo van ... ♡ ... Ze stuurde me een appje of ik de post al had gehad en om een lang verhaal kort te maken had ze het naar het verkeerde nummer op de straat gestuurd. Dus ik daarheen en die oudere vrouw deed net alsof ze van niks wist en ik moest wachten op haar dochter (chinese vrouwtje die amper Nederlands kan) Krijg ik savonds een lege doos terug met de mededeling dat haar jongere zusje al de chocolade had opgegeten per ongeluk...yeahh right Op de doos stond onze namen...op de chocolade stond onze namen en op de kaart die erbij zat stonden de namen van de gevers...nou dan ben je gewoon ronduit asociaal als je dan nog die chocolade opeet!
Het is de fout van de Chinees. Wel flauw dat de bewoners op het oude adres dit niet gewoon even aangeven.. Oh, en het was al betaald?!?! Dan vind ik 't echt een schande!!!
Yup was al betaald. Wij bestellen altijd op t laatste moment als we besluiten geen zin te hebben in koken. Krijgen elke keer wel gewoon weer vers nieuw eten met een extratje erbij als excuus. Maar nu t al 4x is misgegaan ben ik t gewoon zat. Brief namens de Chinees. Ká N, maar mijn chinees achtige nederlands is niet zo best ik denk dat ik te hollands schrijf en niet discriminerend bedoeld! Maar ze zijn ontzettend slecht in de Nederlandse taal. Vandaar dat we via internet bestellen want ze zijn echt niet te verstaan
Is het dan te ver om het zelf even op te halen? Onze chinees zit op 3 minuten rijden afstand. Die is hier nog nooit aan de deur geweest. Wel jammer dat je anders zo'n 'goede' chinees laat gaan. (Alleen op het gebied van eten dan).
Wij bestellen vaak als we geen puf meer hebben om wat te doen. Chinees is niet zover maar voor ons is online bestellen alleen handig als we t huis niet meer uit willen en lekker lui willen doen
vind t ronduit asociaal! Laatst ook de italiaan aan de deur, was ook verkeerd, hem weggestuurd, was ook al betaald maar kan zoiets niet over mn hart verkrijgen