Mag ik iedereen hier aanraden om geen zaken te doen met Smallsteps kinderopvang? Wij zijn er toe gedwongen omdat dit bedrijf Estro heeft overgenomen en daarmee ook de vestiging van onze kinderopvang maar men.. wat een drama zeg, Onbehoorlijke manier van met hun personeel omgaan. Niet bereikbaar zijn, niet reageren op dringende vragen van de oudercommissie. Walgelijk werkelijk.:x Dus heb je een andere keus: gelijk doen! Dit is een club alleen opgericht om door een faillisement het waardeloze functioneren van het management van Estro op te heffen en meer is het niet. Er zit ook niemand... leeg verhaal. Zo sneu voor al die hardwerkende medewerkers maar ook voor ons als klant! Wij gaan op zoek naar een andere opvang.. jammer na bijna 6 jaar:x
Hier ook een overname van Smallsteps maar geen enkele klacht tot nu toe hoor. Ik denk dat het erg situatiegericht is. Bij ons is er tot nu toe helemaal niets veranderd.
Ik heb het ook niet over onze vestiging.. die is prima. Prima meiden maar verdiep je maar eens in de organisatie en hoe er met mensen omgegaan wordt...
Eens en er is dus niets veranderd behalve dat ze een heel geniepige manier hebben gevonden om hun eigen mismanagement te verdoezelen en weer mensen te ontslaan (in ons geval iemand die arbeidsongeschikt is en al 25 dienstjaren heeft en een manager tegen de zin over te plaatsen, 3 weken voordat haar zwangerschapsverlof in gaat)
Prima als je geen zaken meer wenst te doen met een organisatie. Maar moet het nu direct op zo'n manier zwart gemaakt worden?! Het is eigenlijk je reinste smaad wat je nu aan het doen bent.
Eens met Jo85! Je gooit de organisatie op het internet te grabbel en maakt het zwart. Ik denk niet dat het voordelig werkt en denk ook niet dat je problemen en frustraties hierdoor opgelost worden...
Iedereen deelt toch slechte ervaringen op het internet?? Maar goed vervelend dat het zo gaat...zal de kwaliteit van de opvamg niet ten goede komen.
Waarom? Dit is een forum en hier mag je je mening delen en een advies geven. Niet waar.. Geen juridische termen gebruiken die je niet goed begrijpt. Ook een goed bedoeld advies Enne.. je hebt zelf toch een stel hersens.. als je het er niet mee eens bent.. prima dat mag.
Dat is toch juist een van de vele voordelen van internet, dat consumenten ervaringen met elkaar kunnen delen en dat er daardoor wellicht mensen behoed worden om verkeerde keuzes te maken? Ik vind het juist goed dat bedrijven gemotiveerd worden om hun klanten tevreden te houden door de eventueel nadelige worth of mouth effecten van ontevreden klanten op het www!
Hmm wel vreemd een ander mag in een topic niet zijn mening geven of hoe moet ik het zeggen "het is de toon die de muziek maakt" en jij beklaagt je over een organisatie in keiharde woorden. Thats new for me...
Dan weet je niet wat 'C'est le ton qui..." betekent.. geeft niet...is ook best lastig al heb je de vertaling wel goed. Je mag prima je mening geven en dat mag ook best stevig maar als die manier gewoon is...dan heb ik het met je te doen. Vandaar de hoop dat het toch onder invloed van hormonen was. bij mij misschien ook wel...ongesteld
Hier alleen maar positieve ervaringen, ook na de overname! Logisch dat er in deze tijd mensen weg moeten, maar dit lossen de dames keurig op. Ik vind het ook niet zo netjes om dit zo te plaatsen. Prima dat je er zo over denkt, maar ik hoop toch echt dat de dames die er nu nog werken (hart voor de kinderen) nog heel lang kunnen blijven werken... En daar werkt een bericht als deze niet aan mee helaas Los je probleem op met de klantenservice of manager, dan komt het vast goed. Boos zijn om alleen het personeelsbeleid en daarom zo'n bericht plaatsen lost niks op!!!