Ik heb vrijdag een aankoop gedaan bij redcoon. Al een keer eerder en dat ging prima. Dit keer heb ik helemaal geen bevestiging gehad van de aankoop. Ze geven 24 uurs bezorgservice aan, maar heb nu nog niets ontvangen. Ik heb via ideal gelijk betaald, zag nu ook dat ik een hoger bedrag heb betaald dan dat het artikel plus verzondkosten kost... Van ideal heb ik wel een bevestiging ontvangen. Baal dus behoorlijk en heb er al naar toe gemaild maar nog geen reactie. Nu heb ik recenties gelezen over redcoon en daar schrok ik behoorlijk van. Iedereen is negatief en vind ze oplichters. Morgen zal ik proberen om te bellen om zo een medewerker aan de lijn te krijgen. mocht het oplichterij zijn, is het dan mogelijk om het geld terug te laten storten? Of heb ik dan dikke vette pech?
Wij hebben met redcoon wel goede ervaring. Maar je kan via je bank online het bedrag terug laten boeken.
Wat je zelf over hebt gemaakt (ook via ideal) kun je niet laten terugboeken. Hopelijk kom je er snel uit met Redcoon zelf.
Da's gek! Ik heb met redcoon ook goede ervaringen, maar dat was dus maar geluk hebben? Ik weet eigenlijk niet wat voor bescherming je hebt via iDeal, maar ik hoop dat je nog een reactie krijgt van redcoon.
Je kan het geld alleen terug laten boeken als het automatisch is afschreven. In dit geval niet helaas.
Weet je zeker dat je de juiste website hebt gebruikt? Vanmorgen stond er dit artikel in de krant: Imitatie webwinkels goudmijn fraudeurs | Webwinkelen | Telegraaf.nl
Je kan alleen automatisch incasso laten terugboeken. Geen eenmalige overschrijvingen. Ik zit op dit moment precies in hetzelfde met Nextdirect.. Staat wel goed aangeschreven maar qua service laat het een beetje te wensen over (eerst zouden ze het niet ontvangen hebben, toen opeens wel en zou ik het binnen 10 werkdagen terugkrijgen, niks ontvangen, ik weer gemaild en nu is het opeens 28 werkdagen.. zucht!!)
Pff hoop het wel. In de mail van ideal staat dat het aan begunstigde redcoon benelux is betaald. Vind het zo raar dat ik nooit een bevestigingsmail of andere mail van hen heb gehad. Dit kreeg ik de vorige keer wel en ook nog een mail gehad dat ze het product verstuurd hebben. Ga morgenochtend gelijk bellen, heb er een naar gevoel over.
Net gebeld met redcoon. Werd vriendelijk geholpen. De bestelling wordt vandaag bezorgd als het goed is. Er is gister schijnbaar een prijsverlaging geweest en ik krijg het verschil terug gestort. Dat vind ik netjes. Nu moet alles nog waar gemaakt worden, maar heb er wat meer hoop in.
@pientje1: De bestellingen zijn hier verder ook goed gegaan, maar zodra er iets is waardoor je geld terug moet krijgen.. Drama. Helaas