Begrijp ik het nu goed dat het bed gewoon buiten lag voor iedereen gewoon mee te nemen? En het afhaalloket was dicht? Dan begrijp ik wel dat je het bed hebt meegenomen. Tja ben nu bang dat het stampij maken wordt in de winkel. Misschien kan de consumentenbond je hierin nog advieseren. Succes zou zelf ook behoorlijk pissed zijn.
Neeee! Hahaha. Dat was een vraag van iemand, maar dit was gelukkig niet het geval. We kregen het aangegeven en tijdens het gesprek met de werkgeefster, is ook het magazijn in de tussentijd (tijdens het gesprek) gesloten.
Ja sorry ,maar ik zou dan ook gezegd hebben. Ho ho, voor je het bed uit elkaar haalt wil ik het eerst even zien. Er staat namelijk in je opening, dat ze zeiden: Het bed staat nog in de showroom? Ik ben bang dat dit niet goed gaat komen.....
' Ik had denk ik toch gezegd, ik wil hem eerst zien. Was desnoods in de winkel/magazijn blijven staan. Had hem sowieso niet meegenomen.
Japs! Maar het bed was toen inmiddels al betaald! Bij het magazijn kregen wij toen pas te horen dat hij nog in de showroom stond. Toen was de showroom zelf inmiddels gesloten trouwens!
Ja snap wat je bedoeld, ik had er alleen geen genoegen mee genomen. Dan was ik in het magazijn gaan zitten. Ben bang dat dit gewoon echt een vieze truc van ze is geweest. Echt balen zeg!!
Ik hoop van niet. Ik ben bang dat ik morgen dan heel vervelend ga zijn. Ben niet snel een irritante klant, maar als ik het gevoel heb dat er misbruik is gemaakt van het feit dat ik niet het slechtste denk van winkels, ondernemers. Dan word ik toch echt een hels typetje.
Die verkoopster had me echt de boom in gekund! Ik had dat bed echt nooit of te nimmer zo meegenomen, ze hadden het maar laten staan in die showroom! Ik zou gewoon gezegd hebben dat ik morgen terug kwam om mijn geld terug te krijgen en verder duwen ze dat bed maar ergens waar de zon niet schijnt!!
Ik heb op Radar of Kassa, ik dacht Radar, gezien dat ze eerst een deugdelijk vergelijkbaar product moeten leveren en als dat niet kan, moeten ze geld terug geven als je geen tegoedbon wilt.
Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Ik hoop uiteraard dat er een passende oplossing voor jullie word gevonden.
Pff nou sommige mensen kunnen echt niet lezen OT: heel veel succes vandaag! Ik hoop dat ze je normaal behandelen en dat jullie gewoon het geld terug krijgen. Even er vanuit gaande dat je gewoon je geld terug krijgt, dan blijft het alsnog spijtig dat je nu met lege handen staat terwijl je je op een nieuw bed had verheugd. Kun je al een beetje vroeg op de ochtend gaan of weer pas zo laat op de dag?
Soms helpt een beetje herriemaken op Facebook wel . Ze hebben zojuist mijn man gebeld en kunnen het bed gewoon terugbrengen. Ze boden zelfs nog aan op het op te komen halen. Overigens mochten we kiezen tussen een extra korting, een monteur of geld terug. Dus toch nog klantvriendelijkheid bij de Zuiderster.
Goed geregeld Vraag me af of ze ook zo "klantvriendelijk" waren geweest als je gewoon naar de zaak was gegaan. En voor de mensen die gaan zeggen dat je het niet meteen via Facebook moet spelen maar eerst netjes eruit moet proberen te komen: Zuiderster heeft dit in mijn ogen op zichzelf afgeroepen door Warboel gisteren zo onbeschoft te behandelen.
Dat is fijn voor jullie! Is die socialmedia toch nog ergens goed voor En nu opzoek naar een ander bed :-D