Ik zit bij unive. Wil daar zo snel mogelijk weg. Hun plukken de vruchten ipv jijzelf. Mijn man is vorig jaar overgestapt naar pma. De kosten zijn aanzienlijk lager, krijgt meer vergoedingen en geen maximum qua tandartskosten. Hij betaald zon 110 per maand en krijgt in november een bedrag van 60 euro terug. Dus eigenlijk betaald hij 105 euro pm. Nu 2 keer tandartsrekening digitaal (foto van rekening) ingediend. Binnen een week stond het geld erop. Erg tevreden dus. Kan niet wachten tot ik ook over kan.
CZ echt super! Veel goedkoper dan VGZ die ik eerst had en veel uitgebreider pakket. Supersnel en goed antwoord (bijna alles online) en alles wat je declareert (als je dat al zelf moet doen en dan kan het gewoon door het uploaden van een foto van de factuur) binnen 3 / 4 dagen op je rekening. Echt tevreden.
Jawel maar niet voor de gangbare behandelingen, alleen spoedeisende. Veel vrienden van mijn man zitten bij Agis en hij wilde het ook proberen, ik vind het prima. Tot nu toe geen problemen gehad.
Waarom is de rekening geblokkeerd? Afhankelijk van de reden, kun je het geld nog wel terug krijgen. Heb je zelf een schuld bij de bank, en is daarom je rekening geblokkeerd? Dan wordt het lastig. Tenzij je (al?) in de schuldsanering zit, dan kan je schuldhulpverlener of bewindvoerder het geld terughalen. Daarnaast, heb je gecontroleerd naar welk rekeningnummer ze de vergoeding zouden storten? Heb je zelf wel je rekeningnummer gewijzigd? Ikzelf zit bij zilveren kruis. Dik tevreden. Maar Agis is/wordt inderdaad onderdeel van zilveren kruis. P.s.: ik lees ook iets dat Agis een deel van de vergoeding heeft verrekend met openstaande posten? Is dat nu helemaal voldaan? Soms is het namelijk niet mogelijk om over te stappen als er nog een bedrag openstaat bij je huidige zorgverzekering.
Hier kregen we ineens een aanmaning van incassobureau over een rekening die we nooit gehad hadden en ook niet via zijn digi-d in te zien is geweest. Was samen met de incassokosten meer dan 400,- en betalen binnen vrij korte tijd. Nou ik zeg je, dan word je echt niet blij! Heb er met vgz over gebeld maar ze doen er verder niks mee. Dus nooit meer VGZ! Kan me hier nog heel boos over maken!!
haha wij ook gehad jaren geleden was ze spug en dan ook maar spug zat is zo te horen niet verbeterd ,wij zijn naar orha gegaan ben nog nooit zo blij ermee geweest , zelfs de overstap had agis verpruts en ohra heeft toen alles voor ons geregeld ik kon ze wel wurgen de agis en niet en never ever luisteren naar je he , service van lik me vestje , orha zitten we nu al 4 jaar en blijven daarbij nog goedkoper ook
Maar voordat het naar een incassobureau gaat is er al een heel proces aan vooraf gegaan. Vergoedingenoverzicht, acceptgiro of automatische incasso, gevolgd door een stornobrief als dit mislukt en dan nog 4 aanmaningen. Vreemd dat je dit dan nooit hebt gehad, als je wel de brief van het incassobureau.