Ik heb gisteren een nieuwe batterij gekocht voor mn samsung 3. Dertig euro betaald bij de ritel. Zelfde ampere als originele batterij. Maar nu trekt deze nieuwe batterij nog sneller leeg dan mn oude! Is die accu niet goed en moet ik er mee terug gaan of ligt t aan mn telefoon? ! Iemand ervaring want ik doe nu nog maar een halve dag met deze nieuwe batterij die een hele nacht op de lader heeft gezeten voor hij vol was. Ben t een beetje beu nu met die telefoon...
Ja je foto's zou ik wel opslaan en apps ben je idd kwijt. Zo ksn je in ieder geval bekijken of je telefoon stuk is en met welke app het te maken heeft. Je kan dit bij instellingen doen trouwens. Wat je ook nog even zou kunnen proberen is je data en wifi uitzetten, om het te testen. Er zijn ook een aantal apps die continue verbinding met internet zoeken en die zo je batterij helemaal leeg trekken. Dan kun je in ieder geval kijken of het niet aan je telefoon of batterij ligt. Hier hielp het uiteindelijk alleen om hem in fabrieksinstellingen terug te zetten.
Dit had ik ook. Mijn batterij liep zo snel leeg. Ik ben terug gegaan naar Vodafone Dit bleek een bekend probleem te zijn bij de S3. Samsung geeft hierdoor nu garantie op de batterij. Nieuwe batterij gehad en een software update en de telefoon werkt weer perfect, dus ik zou zeggen neem contact op met je provider. Alleen wel jammer dat je al een nieuwe batterij hebt gekocht.
Ik heb hier van de week ook een topic over geopend. Mijn batterij was ook gaar. Na een mailtje naar samsung kreeg ik kosteloos een nieuwe opgestuurd en binnen een paar dagen had ik hem in huis. Wat heeeeeeeerlijk zeg een nieuwe (originele!!!) batterij. Kijk eens als je je oude batterij plat op een vlakke ondergrond legt, of hij wiebelt of dat hij gewoon plat blijft liggen als je erop duwt. Het kan zijn dat de batterij iets bol staat en dan krijg je een nieuwe! Althans ik wel. Samsung zei dat dit een vaker voorkomend probleem was bij de s3 en s3 mini. Wel apart dat die nieuwe batterij het niet goed doet die je hebt gekocht. Is het een echte originele en weet je dat heel zeker? Niet originele batterijen kunnen het namelijk echt heel slecht doen!!
Clean master app installeren en je telefoon daarmee eens flink ontdoen van een hoop troep. Dit en een nieuwe batterij (gekocht voor 11 euro online ) zorgden er bij mij voor dat mijn telefoon weer als nieuw is.
Ik heb het probleem ook gehad met de S3, bij mij was het niet opgelost met een nieuwe (gratis) batterij. Vind het maar een rottoestel altijd problemen met die accu Heb nu een nieuwe.
Bij mij is het niet de batterij maar de oplader. Originele ben ik kwijtgeraakt in het ziekenhuis dus een andere (universele) oplader gekocht die verrekte traag oplaadt en mijn telefoon allerlei piepjes geeft wanneer hij oplaadt als aan is. Daarom laat ik hem nu helemaal leeg lopen tot ie uitgaat en dan opladen, dan heb ik geen last van het gepiep.
Ik heb dit ook met mijn samsung, Ik heb volgens mij al 5 nieuwe opladers gekocht. Nu eindelijk een die het super doet, maarja...voor hoelang!
Ik heb ook drie soorten opladers...waarvan 1 de snelste was (binnen 2-3 uur van 0 naar 100%) maar nu kapot is. Ga bijna denken dat t aan mn tel ligt omdat hij nu ook erg langzaam oplaadt met de andere laders. Dat ging normaal toch wel wat sneller. Zucht...zal ook eens even met de klantenservice contact opnemen morgen en kijken wat zij adviseren! Heb die ene opruim app ook al geinstalleerd maar dat maakt nu nog geen zichtbaar verschil. Fabrieksinstellingen nog niet geprobeerd, vind ik nogal wat als ik dan al mn apps ook kwijt ben en eerst alles moet gaan opslaan. Maar als het moet dan moet het. Nog een paar maanden, mag ik een nieuwe uitzoeken.
Hier al het derde jaar met mijn s3 maar helemaal geen problemen. Als ik wil maar een keer in de twee dagen opladen. Heb erg niet veel zooi op trouwens. Gebruik bijna geen apps.