Klinkt als een kapper die zelf last heeft van een bad-hair-day! Ik zou het laten zitten en gewoon opzoek gaan naar een andere kapper. Immers je komt er toch niet meer dus zo'n klacht zal vermoedelijk weinig uithalen....zonde van je tijd...
hahahhaa dit dus en ik had geroepen; ik snap dat je ongesteld bent, maar reageer dat niet op ons af! Ik zou wel een klacht indienen en verder er niet meer komen, of je niet meer door haar laten knippen!
Misschien nog wel even je ongenoegen uiten. Niet echt klagen. En niet weer heen gaan idd... wat een stom mens..
Ik zou bellen en zeggen dat je jullie kappersbezoek erg onplezierig vond en de kapster onbeschoft.. dat je in vervolg elders gaat en dat je dat gewoon even door wilde geven omdat het zonde zou zijn wanneer ze hier klanten door zouden verliezen (deels sarcastisch).
Deze keten heeft geen telefoon, om de kapsters niet te storen tijdens hun werkzaamheden. Ik kan ook niet echt een hoofdkantoor vinden, alleen een administratiekantoor met email en adres.
Ik zou er geen klacht van maken, maar zou wel een mail sturen met als titel "opmerking" of "tip qua service". Zo houd je het niet heel erg negatief en krijgt ze het toch op haar bordje. Ik ging laatst ook voor 1 keer naar een andere kapper. Heb normaal een vaste, maar in het kader van besparen ging ik naar deze. Ze hadden een leuke actie en ik DACHT dat het aardig wat scheelde qua prijs. Ik werd me toch als een stuk stront behandeld! Hoe ik het in mijn hoofd haalde om thuisblijfmoeder (daar issie weeeer) te zijn en ook al had ik een leuke opleiding hiervoor gedaan, ze ging nog met mij in discussie over werkgerelateerde zaken. Waar ze dus niks van af wist, dat was wel duidelijk... Bovendien vond ze dat ik mijn kind maar moest laten huilen een uur lang en nog meer van die rare opvoedingsadviezen. Wat ik ook zei, ze ging er vol tegenin en wist alles beter. Elk onderwerp werd afgezeken en bekritiseerd. Zo slecht ben ik toch ook weer niet mensen Pff, naar mens was dat zeg. Had echt haar dag niet. Was ook nog eens net zo duur uit als mijn vaste kappertje, dus ik ga daar nooit meer heen. Geen klacht ingediend, ik was te boos op dat moment en die mail had er niet fraai uitgezien. Daarna drukke tijd gehad en is het er niet meer van gekomen helaas. Nu vind ik het er te laat voor. Bij jou ging het niet alleen om service, maar ook om het knippen zelf. Daar zou ik wel een opmerking over plaatsen!
Nou jaaaaaaaaaaaaa! :x Die vind ik ook een serieuze klacht waard hoor! Ik had een hele goede kapster, al jaren, maar zij is gestopt, vandaar dat wij sinds kort met het hele gezin naar deze gingen.
Ik zou inderdaad een mail sturen en erin zetten waar je tegen aan liep en hoe onprofessioneel haar reactie was. Het feit dater bij die kapsalon geen aanspreekpunt is of een leidinggevende is waar je jou klacht kwijt kan zou ik gewoon helemaal niet meer terug daarheen gaan.
Ik zou wel een klacht indienen. Je bent een betalende klant. Ze hoort haar mening voor zich te houden. Advies geven mag natuurlijk altijd, maar je zin doordrukken niet. Als niemand er ooit iets van zegt, zal er niks veranderen. En inderdaad een andere kapper zoeken.
Ik zou dit echt wel vertellen aan de leidinggevende van de kapsalon. Ik vind dit gedrag echt niet normaal. Ik zou er ook niet meer teruggaan.
Zeggen dat ze ongesteld is slaat toch ook nergens op? Getuigt van net zo veel klasse als de manier waarop TS behandeld is. Iemand aanspreken op gedrag prima, maar dat soort dingen roepen is net zo kinderachtig. TS ik zou er zeker wat van zeggen. Al is het om maar te voorkomen dat de kapster in het vervolg weer zo tegen anderen doet
Ik zou geen klacht indienen, want daar doen ze toch niks mee. Tijd- en energieverspilling. Maar er gewoon niet meer gaan (dat zijn 3 klanten die ze kwijt zijn) en ook duidelijk aan je omgeving je ongenoegen laten merken. Als er zo misschien nog wat klanten wegblijven ...
Goh, begint het met een B en eindigt het in rainwash? Of zijn er meer kapsalons telefonisch onbereikbaar tegenwoordig? Ik zou zeker nog een mail sturen, trouwens. Als het inderdaad om deze keten gaat, betwijfel ik of ze er iets mee doen, maar je weet maar nooit..
Oh er zijn zo veel kappers die zo doen. Zij horen ook experts te zijn. Een klacht indienen vind ik wel heel ver gaan voor iets kleins.
Hier dezelfde ervaring met die kappersketen. Als je je ongenoegen op social media uit bieden ze aan dat je gratis terug mag komen om het alsnog naar je wens te laten knippen. Alsof je dat dan nog wilt
Vroeg me ook al af of het deze keten was. Ook hele slechte ervaringen mee! Jaren geleden werd ik om 18.30 de zaak uitgezet terwijl ze pas om 20.00 gingen sluiten. Ze weigerden me nog te knippen, want het was te laat... ik heb ze flink de waarheid verteld en ben vervolgens bij een andere kapsalon wel gewoon keurig geholpen.