Ik heb een keer een pakket gehad van struik. Omdat er een stukje hard plastic of iets in de soep zat. Gelukkig was het bij mij en niet bij me dochter! Oorzaak is helaas niet gevonden, wel een excuses gehad van ze.
Niet echt gratis, maar eerder goede service: Hier 1 jaar geleden naar Vtech gemailt omdat mijn zoontje zijn hobbelpaard het plots niet meer deed, ook niet na het vervangen van de batterijen. Hij had het voor zijn 1ste verjaardag gekregen en een jaar later was het al stuk. Aangezien het best duur was heb ik toch maar gemailt. We mochten het opsturen voor reparatie en hun zouden dan kijken of ze het konden repareren. Was leuk om dat gevaarte in te pakken en te verzenden haha. Na een week of 2 kregen we een e-mail dat ze het paard helaas niet konden repareren en ook niet konden vervangen omdat het niet meer in het assortiment zit. Toen hebben ze een lijstje met speelgoed gemailt waaruit we 1 groot of 2 kleinere speelgoeddingen konden kiezen en dat zouden ze dan gratis opsturen. Warme douche voor Vtech!
Veel goede service verhalen! Ik klaag ook zeker niet snel en denk al snel: Ach... Jammer dan. De enige keer dat ik het wel heb gedaan was het ook heeel ranzig. Er zat namelijk een naaktslak in mijn pak sinaasappelsap van de Lidl. (je begrijpt dat ik dit nooit meer heb gedronken). Er is niet op gereageerd, omdat ze mijn klacht niet serieus namen. Nu klinkt het onwaarschijnlijk, maar het was zeker zo. Brrrr als ik er aan terugdenk. Heb nu trouwens 3 rotte kiwi's in een bak fruit zitten.
Ik heb 1 keer geklaagd toen er in onze shoarma schotel een vlieg zat, kwamen ze aanrijden met een nieuwe schotel...tsja hartstikke leuk maar die is toch echt samen met de oude de kliko in gegaan, zo goor. Ik zie wel dat ik meer moet klagen hahaha, met de meeste dingen heb ik zoiets van ach volgende keer weer, of vergeet het. Ik vind het meestal niet de moeite waard, maar als ik dan zie wat sommige mensen hier krijgen denk ik hmmmmmm hahaha.
Zo ik moet echt meer gaan klagen geloof ik. Ik denk er nooit aan zoals anderen ook al zeggen volgende keer beter
Heb een keer bij een bepaald kinderkledingmerk aangegeven dat ik de stof van een broek te kwetsbaar vond voor kinderkleding (gat na 1x zacht vallen), en meteen de vraag gesteld of ik een reservehangertje kon krijgen voor aan een ander stuk uit die serie. Omdat die na 1x dragen stuk ging. Nou, die hadden ze niet maar ik kreeg wel een ander kledingstuk toegestuurd van een behoorlijke waarde. Erg netjes. En een keer bij ING geklaagd over misleiding toen ik met mijn rentepunten een hotelvoucher had besteld. Je kon de beschikbaarheid van tevoren bekijken en we zaten goed dachten we. Na aanschaf kreeg je een code waarmee er opeens veel minder beschikbaar was! Geld teruggekregen en omdat ik had verteld dat het voor ons jubileum was kregen we ook nog een bloemetje en bruna-bon toegestuurd voor het ongemak. Toch netjes!
De ouders van mijn ex hadden een keer geklaagd over Vlammetjes (hapjes uit de frituurpan), ze vonden ze niet zo pittig als daarvoor. Daarop kregen ze een pakket met een aantal dozen Vlammetjes en een paar flessen Vlammetjessaus. En een vrouw die rubber in haar potje Hak groente vond kreeg een groot Hak pakket.
Ohhh en ook nog van Lief!. Had hun luiertas bij intertoys nog geen half jaar later scheurde het hele handvat kapot. Fotos opgestuurd, maar omdat ik geen bon meer had kreeg ik ter compensatie een cadeaubon van 25 euro
Bij vakantieveiligen onbeperkt pannenkoeken "gewonnen". Bleek het restaurant ineens niet meer mee te doen. Netjes mijn geld terug, met een kleine bijdrage voor het ongemak. Super netjes!
Ow wat we ook eens hebben gehad! Eten besteld bij de kebab zaak hier in de stad. mijn vriend kreeg totaal iets anders dan dat hij besteld had en ook veel minder dan dat we normaal zouden krijgen voor dat geld. Daarover gebeld en hun hadden een drukke dag gehad en alle broodjes waren op dus toen hadden ze ons dit maar gebracht. Aangegeven dat we dit absoluut niet netjes vonden, dan hadden ze dit ons netjes moet melden op het moment dat wij onze bestellen doorgaven. Resultaat; wij mochten het eten houden en hun kwamen het geld terug brengen.. 20 euro! We hebben die avond gratis gegeten en toch bedankt voor de goeie service
Ik klaag ook niet zo vaak, denk dan al te snel ach volgende keer beter. Wel teruggegaan naar de fietsenwinkel met ons kinderzitje omdat er een stukje plastic van t slot helemaal verbogen was, daardoor steeds een gepriegel om t slot vast te maken. Was inmiddels ruim 1,5 jaar oud maar geheel kosteloos een nieuw mechanisme erop gekregen. En n.a.v. Dit topic gemaild over onze armloze babyborn... Ben benieuwd.
afbakbroodjes gekocht bij JUMBO. Maak ze zondag smorgens open.. zwart van de schimmel. Delifrance en Jumbo een mail gestuurd. En van beide een pakket terug gehad. Eens een stuk hout in de macaronimix gehad. Brief incl hout gestuurd. En pakket terug gekregen van Honig.
Ik heb alleen een tijd terug geklaagd bij de HEMA over de maillots welke ik altijd kocht voor mijn dochter (gingen extreem snel kapot). Nooit wat van gehoord. Wel ooit een pakket van een bedrijf ontvangen nadat ik ze een compliment had gegeven via het contactformulier. Dat was natuurlijk niet mijn insteek, maar wel erg leuk van ze.
ik had luiers van c1000 eigen merk, maar onze dochter was steeds nat na de nacht, heb toen een klacht ingediend en kreeg een waardebon van c1000 van 25 euro, erg nestjes vond ik!
Vroeger toen ik nog thuis woonde. Mijn vader was chips uit de zak aan het eten, en ineens had hij een veiligheidsspeld in zijn hand. Die kwam dus zo uit de zak. Mijn ma had gebeld en we kregen vier nieuwe XL zakken chips opgestuurd
ik klaag eigenlijk nooit, want ik heb zulke dingen nooit volgens mij.... 1 keertje maar, toen ging mijn bij mijn avent kolf het batterij compartiment kapot. Ik gebeld of ik een nieuwe kon kopen, toen kreeg ik een hele doos opgestuurd met van die dingen(gratis!)heb ze toen maar weer evne terug gebeld dat 1 echt genoeg was. Mocht ik er nog een extra houden voor de reserve, en of ik de rest even terug wilde sturen... maar dat is volgens mij het enige...
Ja.. hier wel.. Het matras aan mijn vriend zijn kant was kapot. Zat een scheur in. De garantie was afgelopen maar toch gebeld... foto's laten zien en vorige week een nieuw matras gekregen... En ik had op de 9 maandenbeurs een tas gekocht met shampoo ed in. Bleek toen ik thuis kwam dat de tas aan de onderkant kapot was. Zat een scheurtje in. Niet heel ernstig maar had er toch 15 euro voor betaald. Gezegd dat ik hem ook nog wel wil opsturen zodat ze het konden zien. Nee hoefde niet ik kreeg wel een nieuwe tas.. zat die ook nog eens helemaal vol met producten van dermo care. En nog wel meer als wat er eigenlijk in hoorde te zitten.
Ikea. Een nieuw matras, binnen 1,5 jaar zat er een kuil in.. En dit hebben we al 2x gehad. Maar telkens een nieuwe kunnen krijgen. Oude matras wel inleveren met de kassabon. Ikea. Ektorp bankhoezen, enkele ritsen waren kapot gegaan na 1/2 keer wassen. Kadokaart gekregen en in de winkel nieuwe kunnen kiezen. Dus altijd je kassabon bewaren. Pampers. Mijn dochter is allergisch voor Active fit, gevraagd wat er in deze pampers zit wat in de andere niet zit. Daar heb ik geen antwoord op gekregen. Maar wel het gehele aankoopbedrag teruggekregen. Daarvoor moet je wel de code die op de luiers staat doorgeven. De luiers zijn uiteindelijk naar iemand gegaan, die het hard kon gebruiken.