Heel eerlijk, dat is dus iets wat ik in de winkel navraag vooraleer te kopen. Bij het Ridder Mike-kasteel van mijn oudste zat wel alles bij behalve Evi (nagevraagd en klopte).
Bij HAK een hele harde boon tussen de worteltjes. Direct 2 dagen later een pakket met 2 potten groente
Oh ja bij de Mac waren ze giga uitgeschoten met de zout over de frietjes. Man had het gemeld (niet geklaagd). Manager ging gelijk naar de bakster toe en hij kreeg een cappuchino gratis
Als ik dit allemaal lees, moet ik misschien toch een mailtje naar de supermarkt wagen. Toen ik de laatste keer thuiskwam, bleken er 5 ipv 6 eieren in mijn doosje te zitten (normaal controleer ik altijd om te zien of er geen gebroken eieren in zitten, en ditmaal dus 1 keer niet, heb ik dat voor). Allicht iemand die in de winkel een ei eruit gehaald heeft (ze zouden met de hand geraapt zijn staat op de doos, dus geen machine die er toevallig 1tje oversloeg).
Ik had een aantal maanden geleden Sultana koekjes gekocht. Nu vond ik dat er wel erg veel rozijnen in zaten dus ik had gemaild met de vraag of ze iets veranderd hadden. 2 dagen later kreeg ik een pakket met 2 pakken koekjes en een brief met uitleg 😊
Sommige dingen denk ik echt mail je daarover?? Andere dingen snap ik goed en fijn dat een bedrijf het zo oplost.
Alleen een x bij kruidvat nadat er een stukje hout in de voeding zat, het was klein, maar hij zat al in de fles van dochter en dacht waarom komt er nou niets meer uit. toen zag ik dus een hout snipper voor d'r speen. Kreeg cadeau bonnen ter waarde van 15 euro, terwijl ik aan de telefoon meerdere malen had gezegd dat we geen cadeau bon wilde maar dat we alleen wilden dat dit nooit meer gebeurt in de toekomst.
Ik ken serieus iemand die om elke scheet een klachtenbrief stuurt, gewoon een hobby, vind dat zo beschamend.
Was het een Bibi speen? Dit had namelijk ons verhaal kunnen zijn! Alleen is het bij ons inmiddels 2.5 jaar geleden........ Bij stroop hebben we een keer gehad dat de plastic steeltjes aan de binnenkant van de fles afbraken. Dat vond ik niet tof omdat onze dochter ook wel eens stroop op haar pannenkoek heeft. Foto en een klacht en toen hebben we ook een pakket gekregen met meerdere soorten stroop en poedersuiker. En met de Puckababy (inbaker slaapzak) een keer gehad dat na 1x wassen een naad losliet. Nou ben ik heel handig met de naaimachine maar omdat dit een nogal prijzig slaapzakje is heb ik een klacht ingediend. De dag erna had ik de nieuwe in huis en een retourenveloppe op de kapotte weer terug te sturen. Oh ja, en met de stomer/blender van Avent het probleem gehad dat hij nog wel stoomde maar dat de blender kapot was. Via de Philips chat gevraagd of ik er misschien iets aan kon doen om het te maken (ik gebruikte hem dagelijks) Drie dagen later had ik een nieuwe en de oude mocht ik houden. Ik lijk zo echt een klager maar Ben ik niet. Maar al die babyproducten zijn zo duur dat ik het zonde vond om het niet te proberen aangezien veel dingen kapot gingen binnen de garantieperiode.
Ik heb een keer een klacht ingediend bij Liga. We hadden een doosje Milkbreak koekjes gekocht, maar in ieder zakje zat maar 1 koekje in plaats van 2. Volgens mij moest ik toen de streepjescode doorsturen en heb ik ook een pakket met koekjes thuisgestuurd gekregen. Als ik dit zo lees, krijgen alle genoemde bedrijven het druk de komende dagen haha
ik heb het 1 x gedaan, 3 jaar terug, toen hadden ze bij de C1000 de formule voor eigen merk luiers verbeterd..... nou, die luiers bevielen altijd super, lekte nooit door! (zoontje was grote drinker en plasser haha) maar met de verbeterde formule, de luier was dus ook dunner, lekte hij bijna elke luier door!!! en ik had 4 pakken gekocht in de reclame om mee te nemen op vakantie (3 weken italie...) dus ik meost gewoon mega vaak verschonen en kon ze ook niet even terug brengen... heb toen een bon van 25 euro gehad, en ze hadden meer klachten gehad en zouden de 'verbeterde' formule herevalueren
Wij hadden een lekke speen van Nuby. Er ging allemaal speeksel inzitten. We kregen gratis 4 nieuwe toegezonden. Super service! Niet nodig maar wel leuk om te krijgen.
Had een keer bij de Ah. kant en klare lagane van huismerk. Zat dus een haar in. Kreeg een nieuwe, en een doos met chocolade, en natuurlijk een excuses.
Nav van dit topic toch even een mail gestuurd naar een kledingwinkel. Drie maanden geleden drie dezelfde broeken gekocht in verschillende kleuren, alle drie kapotte knie. Mijn dochter is 6 dus kruipt niet meer en de broeken worden niet overmatig gebruikt. Zonde van het geld, ben benieuwd.
Ik heb een aantal jaren geleden een "multiverpakking" van Honig gekocht. Ik weet al niet meer precies wat er in zat. Meen dat het meerdere zakjes macaronimix oid moesten zijn... nou zo multi was tie niet.... één doosje gevuld en de rest was leeg. Gebeld om dat aan te geven en kreeg een week later een doos met Honig produkten toegestuurd. Bij de plaatselijke supermarkt gevraagd of ze meer klachten hadden gehad over een bepaald merk kwark. Kreeg direct twee verpakking gratis mee. Ik ben ook niet echt een klager hoor, wel geef ik breukverpakkingen of bedorven/beschimmelde dingen die ik in de winkel tegenkom meteen af aan een medewerker... heb zelf jaren in een supermarkt gewerkt, dus is een beetje een tic van me.
Hier een keer met een blik hondenvoer waar de schimmel opstond, was van c1000 huismerk. Hebben toen een waardebon gekregen te besteden bij C1000. Ook een keer dat de broodjes beschimmeld waren bij 't stoepje. Kreeg ik een tas met brood de keer daarop dat ik op de markt was. Bij de Melbatoast dat er een verkeerde verpakking in zat. Ipv naturel zat er sesamtoast in. Kreeg ik ook een doos thuis gestuurd. De laatste keer was met kip van c1000. Had al een paar keer gehad dat de kip direct bij thuiskomst zurig rook en het dus niet vertrouwde om op te eten. Na de 3de keer toch maar aan de bel getrokken. Kregen we van de leverancier een doos vol kipproducten. Ik heb toen een tijdje de kip bij Lidl gekocht. Een poosje terug is die C1000 in een Jumbo veranderd dus ik denk laat ik het weer proberen en nam weer kipfilet mee. Nou bij thuiskomst rook het weer net zo zuur. Kan aan mij liggen,zal wel zo horen maar ik haal het voortaan gewoon weer bij lidl.
De clearblue indicator zwangerschapstest, had het bij bol besteld. 2 in 1 pakketje, maar de ene deed het niet, was zo teleurgesteld. Had gemaild dat hij het niet deed, ze belden mij dat ik hem op moest sturen, nou niet echt hygiënisch had erover heen geplast?!? Hebben ze mij 2 nieuwe opgestuurd en beide pakketjes gratis gekregen. Super service! Ook bij wehkamp weleens een klacht gehad, kleding snel stuk oid, netjes geld terug of nieuw kledingstuk met een waardebon(netje) Verder niet echt klachten gehad wat de moeite waard was om te melden