Liga, toen er een er een steentje in zat i.p.v. een krent. Verder nog wel eens dingen, waar ik over ging klagen in de winkel en gelijk een nieuwe kreeg.
Wow, als ik het zo lees wel echt goede service van veel bedrijven. Voor veel dingen die ik hier lees zou ik ook niet gaan klagen, maar als dingen niet zijn zoals beloofd is het eigenlijk wel je goed recht om daar een klacht over in te dienen..
Ik heb het gehad bij Liga. In de doos van de milkbreak zat een pakje met maar 1 koekje erin. Heb het contactformulier ingevuld en twee weken later kreeg ik een doos met 3 pakken Liga erin .
Hmm toch maar even een berichtje naar vingino sturen dus... Heb een aantal broeken waarvan het label op de achterkant volledig uitloopt
Ik had een keer Zwitsal-bodylotion waarvan de substantie bijna zo dun als melk was, dus elke keer schoot ik uit op mijn hand. Heb de verpakking opgestuurd en ze hebben het onderzocht en kreeg na een poosje een bon van 5 euro opgestuurd. Ik had hetzelfde ook een keer met wasverzachter van Robijn. Dat was juist zo dik dat het niet meeging de wasmachine in. Kreeg even later 2 nieuwe Robijn wasverzachters opgestuurd die wel goed waren. Ook ooit in een Lidl cup a soup zakje een stuk plastic aangetroffen met scherpe randen. Levensgevaarlijk. Maar daar kreeg ik niks voor.
Hier een keer of 4 een nieuwe fles van Difrax. Met uitkoken kwamen er steeds haarfijne barstjes in. Telkens klacht ingediend en telkens mooi een nieuwe gekregen. Bij 1 heb ik zelfs een knuffel van Difrax gekregen. Heel tevreden van die klantendienst!!
nog nooit een klacht ingediend bij een bepaald merk. Wel 2x iets gehad bij de Jumbo, ene keer een zak aardappelen die binnen 2 weken lag te rotten, toen ik het gewoon aangaf kreeg ik mn nieuwe zak gratis. En een keer had mijn man bij de Jumbo haarlotion voor dochter gekocht. Deze zat alleen maar halfvol zag ik toen hij thuis kwam. De week erna had ik het toch even aangegeven en kreeg toen gratis een nieuwe mee
Ik heb 1 keer een klacht ingediend bij olvarit, of niet echt een klacht maar wou het wel doorgeven. Ik deed een potje met boontjes open, en kwam zo'n smerige lucht uit moest gelijk kokhalzen. Heb het doorgemaild, met het artikel nummer ervan. Kreeg toen binnen een paar dagen een grote doos met olvarit spullen thuis gestuurd. Vond ik erg netjes en had dat niet verwacht.
Ik heb een keer een stuk GLAS!! in de pindakaas gehad en dat zat dus in mijn tandvlees en heb ik laten verwijderen door huisarts (op de trouwdag van mijn ouders, 25 jaar getrouwd waren ze toen) Toen heb ik een hele doos gehad van Jack Klein nootjes en wel 6 potten pindakaas (maareh ik had even genoeg van pindakaas haha) En pas bij hof van saksen ook een bon gehad omdat er wat dingen fout waren gegaan, trouwens topservice daar!
Hier nutrilon. Zat plastic in. Erg gevaarlijk dus gemeld. Kwam een koerier meteen het pak ophalen en inspecteren. Kreeg 2 bussen gratis plus lepeltjes. Verder een uitgebreid onderzoeks rapport achteraf. en bij hak een keer dat de rode kool wit uitgeslagen was en h datum nog royaal goed. Bleek fout in fabriek te zijn. Kreeg pakket met diverse potgroente.
Dit had ik ook 2x met de Kruidvat voeding! Ik heb er eigenlijk niets mee gedaan aangezien ik ook Nutriton gebruikte en ik wist niet of het daarvan kwam.. Inmiddels drinkt mn zoontje Nutrilon standaard 1 i.p.v. Kruidvat voeding
Haha ik ook.... Ben bang voor kikkers. Oja, heb ook een keer een klacht ingediend bij Difrax. Ik had een nieuwe fles en binnen een paar dagen was dat rubbertje op de bodem al kapot. Kreeg 2 nieuwe rubbers en spenen opgestuurd.
Ik heb een keer een melding gemaakt van zo'n gratis babypakket van de c1000. Die kreeg je gratis als je je geboortekaartje inleverde. Zaten potjes voeding in die nog maar een paar weken goed waren. Dus ik wilde het zeggen, zodat ze erop konden letten dat die andere pakketten dat misschien ook hadden. Pasgeboren baby's eten nog niks namelijk en tegen de tijd dat m'n dochter het zou mogen, was het dus al over datum. Dat wijf keek me toch raar aan! Ik was ondankbaar en het is iets wat je gratis krijgt en het was niet over datum dus ze snapte het probleem niet. Ik ben toen heel onbeschoft weggelopen zonder wat te zeggen (was booooos) en heb toen een klacht ingediend bij het hoofdkantoor. Kreeg ook excuses plus nieuwe potjes (die nog in de kast staan want mijn kids eten geen potjes, daar ging het mij niet eens om maar goed). Venco: zat een enorm stuk hout in een dropje. Hout was groter dan het dropje. Kregen we een paar zakken drop terug en excuses. Avent: had op mp een nieuw in doos babyfoon gekocht. Gewoon zo een zonder beeld maar wel terugspreekfunctie. Bon erbij. Wel al een aantal maanden voor de bevalling. Normaal slaat een babyfoon aan bij geluid, maar deze bleef aan. Je hoorde dus letterlijk de baby ademen. Ik avent gemaild. Moest een foto maken van het serienummer en toen kreeg ik een hele nieuwe beeldbabyfoon opgestuurd! Super service. Mattel: bij de LP boerderij miste het schaap. Kreeg het hele setje dieren gratis opgestuurd. Oh en m'n vader kreeg een keer een hele tray kittekat omdat hij een blikje openmaakte en hij meteen het plafond opnieuw kon witten. Gatver dat meurde zeg.
Klagen loont echt haha! Zo heb ik een keer een klacht ingediend bij Brabantia over een 7 jaar oude vuilnisbak, ik kreeg een nieuwe. Een klacht bij Bose over de Sounddock, ik kreeg een nieuwe. Een klacht bij Miele, droger werd vervangen met een nieuwer model (kleren kromp zelfs op lage temperatuur) Een klacht bij Bosch over de deuk in de koelkast deur, op dezelfde dag nog werd de deur vervangen. Nu ben ik niet zo van het klagen, maar dit is wel in 10 jaar. Een kennis van mij klaagde over KLM via twitter. Ze kreeg een verzorgde reis naar NYC aangeboden. Dus klaag áltijd!
Maar 7 jaar is toch al een beste leeftijd voor een vuilnisbak? Je maakt me wel nieuwsgierig, waar ging die klacht over?