Van remia. Een nieuw maaltijd geprobeerd van hun wat totaal niet werkte (ongekookte pasta met water in de oven werd 1 grote harde soep) Na een klacht kreeg ik een hele doos remia spullen
Ik had laatst bij wijnvoordeel.nl een doos Sauvignon Blanc besteld. Toen kwam de wijn en vond ik hem helemaal niet naar Sauvignon smaken. Dus ik heb gemaild van "joh, de smaak komt niet helemaal overeen met wat jullie op de site zetten. Maakt verder niet uit, maar dan weten jullie dat!" Kreeg ik 2 dagen later een volledige nieuwe doos met een ander merk Sauvignon Blanc thuisgestuurd. Ter waarde van 50 euro. Met daarbij een briefje dat ze hoopten dat dit meer mijn smaak was! Was echt helemaal flabbergasted dat ze dat zomaar weggaven.
Klopt. En daarom vind met name mijn man het zo belangrijk hier wat van te zeggen. Bij de poelier ook, had hij een stuk kip dat was toch taai! Alsof het van de vorige dag nog in de koeling lag. Kreeg hij netjes een paar kippenpootjes gratis bij de aankoop. En hij zegt het altijd: mij maakt het niet zoveel uit, maar er zijn mensen die idd niet klagen en er vervolgens nooit meer komen.
Ik heb alleen een keer gemaild naar Alecto, omdat het snoertje van de babyfoon (babyunit) ineens door was. Geen idee hoe het kan. Maar kreeg een nieuwe, viel ook nog onder garantie dus op zich hoort het ook gewoon dan. En een tijdje terug brak ineens een pootje van de playtray voor de tripp trapp af. Dus ik gezocht waar ik die gekocht had, was namelijk op de 9 maandenbeurs en een mail gestuurd dat ik dat wel heel raar vond. Maar kreeg, ondanks dat ik geen bon meer had, toch kosteloos een nieuwe toegestuurd. (Heb wel foto's op moeten sturen uiteraard). Bedenk me nu dat ik een keer bij dixons een apple oplader heb gekocht en dat die het helemaal niet doet. Mijn telefoon geeft aan het niet te herkennen o.i.d. Misschien moet ik dan ook maar even mailen, want betaal je toch iets van 20 euro voor.
Laatst vlogen er fruitvliegjes uit de een appelflap,ben terug naar de Bakker gegaan.mocht een andere of geld terug nou dan doe maar geld terug
ik heb vorige week kroketten gehaald van de plaza, waren amerikaanse kroketten, zoo gooor haha gebeld om twee nieuwe te bestellen omdat we ze niet lekker vonden (de kids ik en mijn man niet, leek wel chemisch) hoefde er niet voor te betalen, nog aangegeven dat ik niet daarom belde maardat ik gewoon nog honger had *lol* wel echt super service! verder een keer kruidvat klacht over een bambino buikdrager, liet los en de kleine viel er bijna uit, was echt boos toen en kreeg te horen dat ze er niets aan konden doen, uiteraard hier op het forum gezet dat je die draagzak niet moest kopen ivm gevaar, toen kreeg ik wel gehoor. opgestuurd gingen hem testen en mijn geld terug. hebben trouwens niets gevonden bij het testen..
Ik heb 5x geklaagd bij difrax nadat een pas aangeschafte fles stuk ging. Altijd keurig behandeld en een nieuwe gekregen. De laatste keer de sterkere variant van de fles gehad en het is niet weer gebeurd. En ik heb een keer de keuken onder de zooi gehad nadat de zak van maggi braadstomen gescheurd was. Heb toen een maggi pakket ontvangen. Heel netjes!
Haha, iets te intiem . Mijn vader werkte ook in de voedingsmiddelenindustrie waar ze ook zo'n zwarte lijst hadden, hij zei dat zulke lijsten vaak gedeeld worden, aangezien je mensen hebt die alles aanschrijven. Oh ja, ook wel gratis bos nieuwe bloemen gekregen van de man van het bloemenstalletje, toen ik zei dat de bloemen die ik een week eerder had gekocht binnen een dag of drie verlept waren.
Ja van KLENE, bij een zak "Grof Geld" drop. Ik was in een jolige bui tijdens het eten en zaten helemaal geen bruine dropjes in, dus meteen een (grappige) klacht ingediend. Kreeg ik een week laten een grote zak "Grof Geld" drop toegestuurd met excuses, dat ze nooit kunnen garanderen of alle soorten erin zitten. Ik heb ook meteen een bedankt-briefje teruggestuurd, vond het zo attent.
Hier met onze eerste set meubels. Na een maand of 3 werden de bovenkanten van de tafel en 1 kast al helemaal kaal. Net of ze opgeschuurd waren. Winkel waar we het gekocht hadden gebeld, en toen moesten we foto's mailen. Na 3 dagen kregen we een belletje dat ze alles kosteloos kwamen omruilen! We hadden nog doorgegeven dat het maar om 1 salon tafel en 1 kast ging, en dat de rest prima was. Maar binnen een week had ik al mijn meubels weer nieuw. (Tv kast,dressoir waar al een deuk in zat omdat ik de stofzuigerslang er tegen aan had laten vallen ,eettafel,salontafel,boekenkast,Side table)
Oh ja, de ijshoorntjes van de supermarkt eigen merk waren ineens niet meer te eten. Die hoorntjes (koek) was me een partij taai. Toen ook een klacht ingediend. Ik kreeg toen heel netjes een reactie dat ze in het transportproces iets veranderd hadden en er waren meer klachten binnen gekomen. Ze hebben het direct weer terug veranderd en ik kreeg een tegoedbon voor een nieuwe doos ijshoorntjes.
Wat netjes allemaal van die bedrijven! Ik ben ook zo iemand die het product dan maar niet meer koopt. Misschien toch eens naar het bedrijf schrijven wanneer ik weer eens iets heb, gelukkig is dat niet vaak. Wij hadden een klacht over onze bank die we gekocht hadden bij de Wehkamp. Een jaar daarna was een balk van het frame van de bank doorgebroken. is netjes gemaakt en hoewel het niet onder de garantie viel hebben wij geen rekening gekregen. Ook pas een klacht ingediend bij dr. Brown. Een onderdeel van de fles was kapot gegaan. Na veel vragen van hen kwamen zij tot de conclusie dat het mijn schuld was geweest. Zij noemden allerlei oorzaken waardoor het onderdeel kapot zou zijn gegaan maar geen van die oorzaken was aan de orde. Dat heb ik ook verteld. Uiteindelijk willen ze een nieuw onderdeel opsturen maar niet voordat ze duidelijk gemaakt hebben dat het mijn schuld is, dus daar heb ik van af gezien.
Ja hier ook! En ook dat ze na een paar keer wassen al te kort waren en het elastiek helemaal lubberde. Heb ik ook niks mee gedaan, maar ik koop ze dus niet meer.
Ohh ik lijk een verschrikkelijke klager maar er schiet me nog een te binnen.. Ik had het Ikea Hensvik ledikantje voor mn dochter. Maar die vond het leuk om eraan te knagen als k niet snel genoeg bij dr was of nog niet wou slapen.. Tot houtsplinters aan toe, dit vond ik wel erg gevaarlijk, gevraagd toen ik weer bij Ikea kwam of dat normaal is. En een foto laten zien. Helaas geen bon meer, maar was voor hun geen probleem. Als ik de volgende keer zou komen, moest ik het bedje meenemen en bij inlevering kreeg ik waardebon als aankoopbedrag. Echt topservice!
Een keer met Nutella gehad. Had een pot gekocht en nadat ik een broodje wilde smeren, was de pasta keihard. Ik kon met geen mogelijkheid een broodje smeren. Gemaild en kreeg te horen dat er iets was misgegaan bij de opslag. Kreeg 3 euro terug.
Cadeaubon van Mc Donalds van 5 euro na een flinke woordenwisseling. Er zat een jongensspeeltje in terwijl ze ook meisjesspeeltjes hadden. Meer mensen deden hun beklag en ik dus ook. Netjes gevraagd voor wat anders en toen werd ik door personeel erg onbeschofd behandeld. Klacht ingediend, en uiteindelijk bon van 5 euro gehad. Kun je net niks mee met een gezin. Dus nog niet verzilverd. Heb ook ooit 3 nieuwe flessen van difrax gehad.
Hier ooit mcmuffins besteld, na 30 minuten kwam de helft van de order binnen en de rest na 45 minuten (dus 15 minuten erna) terwijl we juist onderweg even "snel" wilde zijn, dus klacht ingediend, niets van gehoord, dus manager op aan gesproken was de klacht uit de map gehaald en toen kreeg ik een waardebon voor 2 grote menu;s en 2 happy meals...
Ik heb zojuist een klachtmail gestuurd naar de Intreza i.v.m. laarsjes van mijn dochter die op een naad gescheurd zijn. Ik ben benieuwd wat daar voor oplossing voor komt...
Vorige week een nieuwe cartridge besteld voor onze printer bij 123inkt (bestellen we altijd), alleen de printer herkende de cartridge niet (was wel het goede merk), gelijk gebeld en binnen 24 een nieuwe + een Srry kaartje en een klein flesje wijn! was helemaal verbaasd!
ik heb nog nooit een klacht ingediend...ja tegen het personeel bij de kruidvat maar verder nooit over een product ofzo