Ik heb eens luiers gekocht bij het kruidvat waarvan het elastiek aan de zijkanten weg was (maat 3). De luier hing dus helemaal open aan de zijkanten. Ik gebeld, ze zouden me een nieuw pak sturen. 3 weken later nog steeds niets gehoord over het nieuwe pak (ik had natuurlijk nog wel luiers op voorraad), dus maar weer eens gebeld. Het pak kwam er zo snel mogelijk aan. Uiteindelijk kreeg ik na nog eens 2 weken wachten 1 pak luiers in maat 3. Maar ja, in die 5 weken was mijn dochter wel inmiddels echt uit de 3 gegroeid! Dus weer gebeld en toen kreeg ik binnen een week 2 pakken maat 4 toegezonden. Het pak maat 3 heb ik weggegeven, ik kon ze toch niet gebruiken.
Ik alleen af en toe bij Amazon.com, die dan trouwens zonder het oorspronkelijke product gezien te hebben onmiddelijk en gratis een nieuw product toesturen, óók bij de (hele) dure spullen. SUPER service! Maar sommigen hier hebben volgens mij tijd te veel als ik zie waar zoal een klacht voor ingediend wordt, gaat nergens meer over.
nee dat heb ik dus ook bij 50% van de verhalen hier...zou mij doodschamen om daarvoor te bellen of te mailen.
kijk iemand die stukjes hout oid in babyvoeding vindt of beschimmeld spul ergens dan snap ik dat volkomen hoor. Maar sommige dingen..
Ik heb ooit een klacht ingediend over C1000 luiers die toen vernieuwd waren en constant doorlekten. Kreeg een waardebon van 20 euro voor boodschappen. Tijdje terug klacht ingediend bij 123thuistesten. Dit omdat de extra gevoelige zwangerschapstesten pas veel later positief waren dan de gewone zwangerschapstesten van hun. Omdat ik al zwanger was en nieuwe testen dus niet nodig waren heb ik mijn geld terug gekregen. En een klacht ingediend bij kruidvat en zwanger en kids wegens valse strepen terwijl bloedtest op dat moment hcg waarde <0,1 aangaf. Zwanger en kids stuurde nieuwe testen op en ovulatietesten extra. Kruidvat nooit wat van gehoord. Geen enkele reactie wat ik heel klantonvriendelijk vindt. Ik stuur mijn klachten alleen om hun te wijzen op de problemen die zich bij mij voordeden (bij de testen zelfs met foto's) en niet om gratis spullen te krijgen. Maar een reactie is wel op zijn plaats vind ik.
Ja, laatst nog. Mijn moeder had dure schoenen gekocht bij nelson met mijn jongste dochter, binnen 1 week de hele zool los, van beide schoenen. Meteen teruggegaan en ze kreeg 3 dagen later nieuwe toegestuurd, ze waren in de winkel uitverkocht. Fijn! En wij hebben laatst voor de eerste keer zelf een klacht ingediend bij PostNL, ik had bij een particulier een pakje besteld. Pakje was afgerekend bij een PostNL punt, geen postzegels maar zo een sticker, paste door de brievenbus volgens POSTNL. Niet dus, want het was er doorheen gepropt, gescheurd en hing deels nog uit de brievenbus. Zegt PostNL: klaag de verzender maar aan, wtf?? hebben weer gemaild dat dat dus echt dikke onzin is. Nog geen reactie gekregen, 1.5 week terug.
Onze jawbone was stuk en moesten wij retour sturen en dan zouden ze een nieuwe sturen. Dat liep geheel volgens plan. Alleen de jawbone die wij kregen was een maat te groot. De te grote mochten wij houden en ze hebben alsnog de juiste maat toegezonden. Echt super service. Zeker als je je bedenkt dat ze ongeveer 150 per stuk kosten.
Hier ook nieuwe flessen en spenen van difrax na het kapot gaan. Van maxi cosi een model met een niet werkende kap. Iedereen mocht een nieuwe kap van het nieuwe model aavragen. Maar ja de kleuren waren veranderd. Na wat navraag heb ik de kussentjes van de schouderbanden in de kleur van denieuwe kap gekregen, anders sloeg de hele wagen nergens meer op. Ik vroeg blue band laatst of ze de pinquinmesjes van een paar jaar geleden nog hadden. Dat was niet meer te verkrijgen maar ze wilden me wel een nieuw bordje sturen.... Ik klaag zeker over kapotte spullen, het geld groeit me zeker niet op mn rug.
Ik had eens bij de c1000 bij ons op de hoek een grote hoeveelheid sudderlappen gekocht voor de dag erna. (Houdbaarheidsdatum was prima, nog 4 dagen ofzo). De volgende dag deed ik de koelkast open en de sudderlappen waren gewoon bruin, de hele verpakking zat strakgetrokken, het plastic erover zat naar binnen gezogen, het was gewoon echt niet goed. Ben teruggegaan met de verpakkingen en ik kreeg doodleuk te horen dat ze er niks aan gingen doen, wie weet had ik het wel naast de koelkast gelegd of de koelkast was kapot, of ik was het vergeten uit de auto te pakken. Ik was zooo boos... Manager erbij en ik kreeg echt geen nieuwe lappen mee (voor het idee, ik woonde nog geen 100 meter van de supermarkt af, ze zijn gelijk in de prima werkende koelkast gegaan bij thuiskomst) Maar toch mocht ik voor zo'n 15 euro aan sudderlappen weggooien. Ze stonken ook, het klopte gewoon niet vanaf dat moment vermijd ik de c1000. Oh, en een keer bij de jumbo een flesje zelfgeperst sap gehaald, thuis zat mijn hele tas eronder omdat die rotdop was gaan lekken. Weg sap. Heb het de volgende keer even gemeld toen ik iemand bij dat apparaat zag staan, wat bleek nou, ik had hem zelf niet tot aan de klik doorgedraaid 😁 heel dom, eigen schuld. En nadat ik sorry tegen hem zei kreeg ik nog een grote fles sap gratis mee ook. Hallo Jumbo!
Haha dat heb ik ook! Ik heb ook wel vaker van nahh koop het niet meer jammer dan geld weg. Of die Difrax fles lekte (zolang had ik hem niet) en dus de prullenbak ingegooid.
Dan verkopen die de neppe! Die neppe heb ik voor geen geld gekocht en die doen het bij mij ook niet (herkent m niet) en de originele dus wel! Maar dat jij er zoveel voor betaald heb is dan absurd inderdaad.
Hier nog nooit eigenlijk, terwijl we toch vaak genoeg even dingen aangeven. Dingen die half leeg in de schappen staan, beschimmeld fruit, open verpakkingen, open bak ijs uit de vriezer. Vaak alleen maar een gemompelde dank en dat was het. Broodje terug gebracht waar een stuk hout in zat, ook alleen maar een aankoopbedrag terug gehad en dat was het. En nou laatst bij de Kruidvat een klacht ingediend omdat er een stukje van speelgoed afgebroken was.. Kreeg daar ook 'alleen maar' een excuus vanaf (en wel dat ze het gingen onderzoeken) Moest wel m'n gegevens opgeven, dus misschien dat ze er nog wel wat mee doen als het onderzocht is ofzo.. Maar ik verwacht het ook niet. Ik verwacht ook eigenlijk nooit iets. Alleen een goede dankjewel zal wel voldoende zijn. Niet dat gemompel of even omdat het maar zou moeten. Alles wat extra zou komen, zou mooi meegenomen zijn, maar daar zou ik het niet persé voor doen. Ik zou meer een klacht sturen om aan te geven dat er iets niet aan het product klopt.
Ik sta er echt verbaasd van! Ik 'klaag' ook nooit.. Onze babyborn pop was al heel snel flink kapot terwijl DL er weinig mee deed, zeker niet wild. Maar goed geen bon meer, dus niks mee gedaan. N.a.v. dit topic toch maar even met Babyborn gemaild
Ik had een verkeerd truitje binnen gekregen voor mn dochter. Dus ik had een mailtje gestuurd. Ik kreeg binnen een uur antwoord dat ik het truitje mocht houden en ze stuurden gelijk een nieuwe! Dat noem ik service! Was bij billy en lilly trouwens.