Zoals wij hier thuis zeggen "koekkoek" Wel netjes van je dat je teruggemaild hebt en dat je man ff gaat kijken naar die montage, dat had ik niet gedaan..
Haha... nou, dat is duidelijk! Ben ik er dus nog weer veel te serieus op ingegaan. Ik zal als mijn man thuis is nog even vragen hoe het zit met de montage en dan is het klaar wat bij betreft! Ik ga ze niet meer terugnemen!
Misschien heeft ze er wel vlekken op gemaakt of is er iets anders raars mee gebeurd. Alleen al om die reden niet terug nemen hoor.
Ik had ze ook zeker niet teruggenomen. Garantie tot aan de deur inderdaad. Misschien heeft ze er iets mee gedaan, proberen op te hangen en het is mis gegaan waardoor er iets stuk is gegaan? Vorig jaar verkocht ik de v-smile pocket van mijn dochter omdat die er te oud voor is geworden. Werkte nog perfect. Een mevrouw kwam deze ophalen en heeft em uitgebreid getest. Een week later stond ze aan de deur met de pocket, hij deed het niet goed meer. viel steeds uit enz. Dus ik bekijk de v-smile en zie meerdere krassen en zelfs een deukje. Dus ik zeg, deze is gewoon keihard gevallen. Ze beweerde dat dat er al op zat enz. Heb dr goed duidelijk gemaakt dat hij het nog goed deed toen ze em kocht, dat die krassen en deuk er nog niet in zaten, en dat ze zeker geen geld terug krijgt. Nou ze ze de politie inschakelen enz. Dus ik zeg doe dat, want weet je nog dat ik foto's van de v-smile heb gemaakt waar je bij was? (was voor in het scrapbook-album van mijn dochter) en daar stond die deuk dus niet op. Oeps Ze liep boos weg, en niks meer van gehoord
Wat een mop zeg! Vooral het gedeelte dat jij voor de verzendkosten mag opdraaien. Wat denkt ze wel niet, je bent toch geen webshop? Ik zou haar veel plezier ermee wensen...
Nou ik zou ze echt niet terug laten sturen en het geld teruggeven. Die argumenten die zij geeft zijn vind ik echt belachelijk. Dat had ze zich allemaal van te voren kunnen bedenken.
Zeker veelste netjes gereageerd. Ze heeft ze een paar weken geleden al bij je gekocht, ze heeft ze gezien en werkend zien hangen. En omdat het toch niet bevalt, mag jij opdraaien voor de verzendkosten en haar d'r geld terug geven. Die mevrouw snapt duidelijk het principe van mp niet...
Aparte mevrouw...Ik zou niks terugnemen; bij de meeste winkels is de ruilperiode nog korter. Knap dat je zo netjes hebt gereageerd
Ik zou haar eventueel nog de links doorsturen van waar je de stukken kan bestellen. Maar verder zou ik haar toch laten stoven. Ze heeft de gordijnen gezien, ze heeft ze meegenomen, ... kortom: ze was akkoord met de koop. Als ze ze persé kwijt wil, zet ze zelf maar terug op MP .