Onbeschoft behandelt bij de dirk. Meningen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Naat1985, 19 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imensa

    Imensa Fanatiek lid

    23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Ligt ook een beetje aan hoe groot het filiaal is. Dat ik bij de ah werkte (in dorp) kon ook wel aardig onthouden wat iemand kocht hoor. Heb gewoon een erg goed geheugen plus dat daar altijd wel dezelfde mensen rond liepen.
     
  2. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Echt?
    Hier hangt wel een briefje niet meer dan 2 per klant maar niet over als je op een andere dag weer komt je niet nog een pak mag kopen.
     
  3. Imensa

    Imensa Fanatiek lid

    23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Dat zegt ze boven aan de pagina :)
     
  4. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Sorry had ik niet gelezen:)
    Wel eens met jou dat het op een nette manier had gemoeten.
     
  5. mamavanjesper

    mamavanjesper Fanatiek lid

    22 feb 2008
    1.135
    0
    36
    Tukkerland
    je klacht kun je beter melden bij www.lekkerdoen.nl mijn man werkt bij de dirk, en vindt dit ook erg raar.
     
  6. Naat1985

    Naat1985 Lid

    8 aug 2014
    59
    0
    0
    NULL
    NULL

    Dankje voor de tip. Ik heb meteen via www.lekkerdoen.nl een klacht ingediend
     
  7. Naat1985

    Naat1985 Lid

    8 aug 2014
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inmiddels een reactie gehad van de dirk, een heel kort reactie met daarin excuses en dat er aanstaande maandag een gesprek is gepland met de medewerker. Ik vind het heel kortaf van de dirk
     
  8. JongeMama22

    JongeMama22 Niet meer actief

    Ik zou daar persoonlijk geen genoegen mee nemen. Ik vind dat ze je dat pak gewoon gratis mee moeten geven of in iedergeval een compensatie naar jou toe aan moeten bieden.
     
  9. Naat1985

    Naat1985 Lid

    8 aug 2014
    59
    0
    0
    NULL
    NULL


    Moet ik gewoon zeggen dat ik hier geen genoegen mee neem? Op z'n minst excuses van de medewerker zelf
     
  10. Pooh28

    Pooh28 Actief lid

    12 jun 2009
    228
    0
    0
    Duitsland

    Onbeschoft was het zeker, maar wil je een echt gemeende excuses of een die afgedwongen is?

    Ik zou het hier bij laten deze medewerker word op het matje geroepen en leert er hopelijk van om in de toekomst klantvriendelijker te zijn.
    Zelf zou ik niet zitten te wachten op een excuses die afgedwongen is.
     
  11. Child

    Child Fanatiek lid

    6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Bij onze Jumbo schrijven ze trouwens op welke Chinezen er langs zijn geweest en wat ze aanhadden (per ongeluk een keer meegekregen toen ik achter een Chinese vrouw stond die een pak kocht > ik hoorde toen 2 medewerkers praten achter mij)
    Het ging alleen om Nutrilon nr 6.... Geld zo'n regel zelfs daarvoor???
     
  12. MoedervanSafia

    MoedervanSafia Fanatiek lid

    10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    OMG! ik zou echt verbaasd toekijken en ik zou dan per direct naar de filiaal manager toestappen. Direct een klacht indienen!!
     
  13. merah

    merah VIP lid

    8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    #113 merah, 21 dec 2014
    Laatst bewerkt: 21 dec 2014
    Eerlijk?: als je een gesprek had willen hebben, of excuses van de medewerker, dan vind ik dat je het zelf ook anders had moeten aanpakken. Gelijk via social-media of (zelf ook) anoniem (dus niet face-to-face) klagen vind ik niet echt de meest handige weg.
    Was zelf in de winkel richting manager gestapt of had persoonlijk een gesprek aangegaan, dan had het wellicht anders gelopen.
    Denk dat je in deze toch ook een beetje naar je eigen handelen moet kijken.

    En idd, een afgedwongen excuus zou voor mij ook geen waarde hebben.
     
  14. MZS

    MZS Fanatiek lid

    7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    je had inderdaad beter je klacht bij desbetreffende leidinggevende kunnen neerleggen dan via de mail
    dan krijg je dit standaard mailtje natuurlijk terug...
     
  15. bamjolan

    bamjolan VIP lid

    7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik zou zeker een klacht indienen, en vind een compensatie ook wel op zn plek! Desnoods een tegoed bon voor je kerstinkopen :p

    Een gedwongen excuus zit ik zelf ook niet op te wachten, daarom verplicht ik mijn kids ook nooit tot een sorry te zeggen :) Maar das een ander verhaal hihi
    Succes TS!
     
  16. Naat1985

    Naat1985 Lid

    8 aug 2014
    59
    0
    0
    NULL
    NULL

    Een klacht heb ik al ingediend en heb een reactie ontvangen met excuses. Vond het best wel kortaf. Maar zal wel aan mij liggen
     
  17. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Het is in een mail gedaan. Dan komt het vaak wat anders over dan wanneer je het zegt. Het is dus maar net hoe je de mail leest. De ene zal het kortaf vinden en de ander leest het op een andere manier en vind het niet kortaf.
    Wat moeten ze anders schrijven? Een heel verhaal waarbij ze door het stof gaan?

    En wat zou je dan willen? Ik zou niet om een excuus van de medewerker vragen. Dat is dan een gedwongen excuus. Heb ik ook wel eens gedaan onder dwang van mn baas. Netjes excuus gemaakt maar betekend niet altijd dat je het meent;)
    Nou, dan kunnen ze beter niks zeggen hoor. Uit hun eigen een gemeent excuus en anders niet.
     
  18. Booey

    Booey VIP lid

    6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Staat ergens zwart op wit geschreven/aangeplakt bij het schap hoeveel pakken je per bezoek mag kopen? Zo nee, dan absoluut een klacht indienen. Voor hetzelfde geld neem jij namelijk een pak mee voor je vriendin die ziek thuis is. Zijn ze nou helemaal mesjokke geworden?! Ik zou dit heel hoog opspelen. Mafketels.
     
  19. Naat1985

    Naat1985 Lid

    8 aug 2014
    59
    0
    0
    NULL
    NULL

    Er stond wel 1 pak per klant per dag. Ik heb me ook netjes aan de regels gehouden omdat ik de dag ervoor een pak had gekocht en de volgende dag toen ik weer een pak wilde kopen is die medewerker op me af gekomen met de mededeling dat ik de dag ervoor al was geweest en nu geen pak nutrilon mag kopen
     
  20. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    22.299
    10.267
    113

    Ik zou ook dicht klappen!absoluut niet rot voelen omdat je moest huilen,zou precies hetzelfde hebben gedaan! Zou zeker een klacht indienen bij de winkel en als ze er niks mee doen of niet naar tevredenheid klacht via hoofdkantoor / sociale media.

    Heb je de kruidvat eigen merk al eens geprobeerd wij zijn ook overgestapt van nutrilon.tot nu toe altijd leverbaar en kan rustig meerdere pakken meenemen.

    Dikke knuffel!
     

Deel Deze Pagina