Voor dochterlief heb ik in september hele leuke laarsjes/schoenen gekocht van Jochies á 75 euro. Er zitten aan beide kanten 5 bloemen aan vast. Na een paar weken liet er al 1 bloem los en ben ik terug geweest. Deze is door de schoenmaker vastgezet(ik had het op tijd door) en hij heeft de rest ook gecontroleerd. Nu ben ik weer 2 bloemen kwijt, op allebei de schoen 1. 1 heb ik ook niet meer teruggevonden. Ik denk nu nou ja laat maar, ze zijn 3,5 maand oud en het zijn maar schoenen. Maar vind het ergens ook wel weer jammer van het geld, aangezien ze met buitenspelen ook gewoon andere schoenen aan heeft. Deze heeft ze alleen maar voor netjes aan eigenlijk. Wat zouden jullie doen? Gewoon laten gaan of toch even langsgaan. Ik ga er binnenkort schoenen kopen voor onze zoon, dus zou het dan ook kunnen benoemen, maar wil geen zeikerd zijn. Het gaat om deze schoen in het zwart Fuchsia Jochie Korte laarzen 14094 - Omoda.nl
als ze verder niet onwijs afgetrapt zijn zou ik het gewoon benoemen. 75 euro is niet weinig toch dan mag je best een beetje kwaliteit verwachten
Tuurlijk is dat het! Nee, ik zou ermee terug gaan, vooral omdat je aangeeft dat het haar nette schoenen zijn en ze andere heeft voor het spelen. Ze heeft ze dus niet constant aan en dan mag je voor dat geld wel iets betere kwaliteit verwachten.
Nee ik zou niet terug gaan...3,5 maand is ook wel een beetje de tijd dat schoenen weer aan vervanging toe zijn bij kinderen. Het is wel waardeloos dat de bloemen eraf vallen...je kunt het wel melden.
Misschien zeg ik het wel als ik er schoenen voor mijn zoon ga kopen in de kerstvakantie. Ik vind het zelf ook een twijfel hoor vandaar dat ik het hier vraag.
Als je er toch binnenkort weer bent dan zou ik het ook even melden. Als het inderdaad haar nette schoenen zijn en ze ze dus (waarschijnlijk) niet heel veel aanheeft dan vind ik niet dat die bloemen los horen te komen. Je weet maar nooit hoe goed de service van de winkel is toch Zelf heb ik het eens gehad met een trui die was gaan pillen. Terloops kwam dit ter sprake, omdat de verkoopster zei dat de truien zo mooi blijven. Dit tegengesproken en toen kreeg ik gewoon een nieuwe, terwijl het maanden later was. Dus, niet geschoten is altijd mis
Haha, ik ga het laatste jaar met álles terug. Ik bewaar overal de bonnen van (incl. Pyjama's en sokken e.d.). Het viel me op dat veel dingen na een maand of drie gebreken begonnen te vertonen: losse hengsels van een tas, gat in een zwembroek waar 1x per week mee gezwommen wordt, uitlubberende halsboorden van truien, spijkerbroeken die er na drie keer wassen niet meer uitzien en ga maar door. En dat varieert dan van eigen merk van de V&D tot Tommy Hilfiger. In zeker 70% van de gevallen werd er een bevredigende oplossing gevonden. Als ik een normaal bedrag voor een product betaal, vind ik dat ik ook wat kan verwachten en heel vaak zijn de mensen in de winkel het met me eens.
Vandaag naar de desbetreffende winkel geweest voor schoenen voor zoonlief, helaas niet geslaagd(het is uitverkoop en keuze uit 1 paar die we niet mooi vonden). De baas zelf liep in de winkel en toen ik het aan hem vroeg of het normaal was dat die bloemen er elke keer afvallen zei hij: ja dat heb je als je schoenen met dat soort dingen koopt. En daar is de kous mee af. Hij zei het echt een beetje bot. Ik hoefde echt geen geld terug, maar had toch wel op wat begrip gerekend zo van joh wat vervelend oid. Niks van dat alles. Nu binnenkort nog maar even op schoenenjacht in de stad.
raar: zou ook direct de laatste keer zijn dat ik daar schoenen zou kopen eigenlijk. voor dat geld mag je echt wel een beetje kwaliteit verwachten.
Ja ik denk nu ook waarom verkopen ze überhaupt schoenen met bloemen als ze er toch afvallen... Mijn man staat niet snel met zijn mond vol tanden, maar die had nu ook echt zoiets van huh Wij zeiden dus ook al de volgende keer toch maar naar een ander, ook al moeten we er even een eindje voor weg.
Ja, ik ben daar een rare in hoor: mijn pleegdochter kocht (jaren terug) eens schoenen van 50 euro, niet superduur, maar toch ook geen goedkope prut. Die waren 2/3 weken later compleet op wij dus terug: zegt die verkoopster doodleuk: tja, het zijn ook geen schoenen om alle dagen te dragen, gewoon voor af en toe erbij.... Was echt de laatste keer dat wij daar wat gekocht hebben. Ik kocht daar al nooit want ik vind het totaal niks bijzonders dus, terwijl je daar echt wel de hoofdprijs betaald. Ik vind dat als je in een schoenenwinkel schoenen koopt voor 50 euro je wel meer mag verwachten van de schoen. In elk geval niet "voor erbij", vond dat zo belachelijk.