Hallo. Ik wil de gehele bestelling terugsturen omdat het niet past. Pakje heb ik ingeleverd bij post.nl was een antwoordnummer dus gratis. Maar komen de eerste verzendkosten van het pakketje voor mijn rekening, als ik alles heb terug gestuurd?ik kan het namelijk nergens zo 123 vinden. Weet iemand het toevallig?
Dit staat bij hun retour beleid: In geval van herroeping van een deel van uw bestelling, zullen wij alle van u ontvangen betalingen aangaande de artikelen in kwestie terugbetalen, met uitzondering van de verzendkosten en de betalingskosten (bijvoorbeeld voor een betaling na ontvangst). In geval van herroeping van uw volledige bestelling, zullen wij alle van u ontvangen betalingen terugbetalen, met uitzondering van de verzendkosten die verschuldigd blijven bij wijze van directe kosten voor het terugsturen van het(de) artikel(en), berekend volgens onderstaand tariefrooster: Minimum tarief 4,95
nou lekker dan ik wou gelijk al.annuleren maar dat kon niet omdat het al onderweg is. Dit was mijn eerste bestelling bij hun gdv
Ik heb ooit mijn bestelling retour gezonden, kreeg een acceptgiro van 4,95. Nooit betaald, nooit meer iets over gehoord! En volgens mij mogen ze nu ook wettelijk gezien geen retourkosten meer rekenen. https://www.consuwijzer.nl/thema/kopen-op-afstand?gclid=CLao_7m-0MMCFWfItAodmwMAVg Onderste stukje
Succes met überhaupt iets van je geld krijgen! Echt een k*tsite! Ooit heb ik er iets besteld en ze deden erg hun best om mijn geld niet meer terug te geven na retourzending. Na diverse mailtjes en telefoontjes heb ik gedreigd met juridische stappen en toen konden ze mijn geld wel ineens terugstorten.
Ik lees nog eens goed. Maar de 1e verzendkosten moet je idd wel betalen. Daarom betaal ik dit soort dingen altijd per acceptgiro. Dan betaal ik alleen het gedeelte wat ik heb gehouden of alleen de verzendkosten
Klopt.ik.heb gekozen voor achteraf betalen dus heb nog niks.betaald. Ik.denk.misschien krijg ik.achteraf nog.rekenig a 5 euro.verzendkosten
ow super ik bewaar dit even,mocht ik.nog een rekening krijgen voor verzendkosten dan mail.ik ze een printscreen hiervan
Ik bestel NOOIT meer bij die k*torganisatie. Al zie ik de mooiste kleren van de wereld! Ik heb er één keer iets besteld en alles wat mis kan gaan, ging mis. Ze maken er qua administratie echt een potje van.
Dat heb ik ze toen ook gemaild en ik kreeg voor die 4,95 euro een brief van een incassobureau op de mat...
Ze hebben heel vaak codes voor gratis verzenden. Heb nu een paar keer besteld en er is nog niets verkeerd gegaan. Alle keren snel in huis en snel retour gemeld door ze. Maar van de verzendkosten vindik aan de ene kant ook wel normaal hoor. Ja ik betaal ze liever ook niet, maar het kost hun ook geld. Al vind ik 4,95 erg veel, maar wehkamp is nog duurder en bij de h&m betaal je ook nog eens 1 euro per retour bovenop de hoge verzendkosten. Als je in de stad gaat shoppen ben je ook geld kwijt aan vervoer..
Ik zie bij bonprix nóóit codes voor gratis verzenden. Alléén als je voor 60 euro of meer bestelt. Dat vind ik ook stom eigenlijk...
Ik zie nu idd dat het vanaf 60 euro is ( tenminste die ik vanochtend gehad heb). Nogmaals, ik betaal het zelf liever ook niet, maar snap wel dat ze het vragen. Ik bestel liever ook alleen als ik geen verzendkosten moet betalen. Maar naar de stad gaan is niet altijd even makkelijk en handig met twee kleintjes, dus dan moet ik dat er maar voor over hebben.
Ik vond het er een jaar of wat geleden ook echt anders aan toe gaan dan nu. Als je een bestelling geplaats had was het afwachten wanneer je het binnen zou krijgen. Op de administratie was het inderdaad een zooitje enz. Nu gaat het veel beter. Als ik vandaag bestel is het overmorgen binnen. Retourneren gaat prima (ja die verzendkosten moet je dan betalen, maar daar ben je mee akkoord gegaan toen je de algemene voorwaarden aanklikte) en snel ook. Ik ben wel tevreden. De kwaliteit vind ik wel heel wisselend. Maar ik bestel er vooral ondergoed (heb er een héél fijne BH gevonden) en nachtgoed.
Ik heb hier een keer wat besteld, en dat retour gestuurd. Het geld kwam echter maar niet retour op mijn rekening. Heb er vervolgens maar achteraan gebeld, en toen kwam de smoes dat ze niet wisten op welke rekening ze het moesten terug storten (nou degene waar het vandaan kwam lijkt me, maar goed). Rekeningnummer doorgegeven en geld toen binnen 2 werkdagen terug gehad, maar ik bestel hier niet weer! Dus let op dat je je geld, als je al betaald hebt, terug krijgt!
Kijk maar uit want het zijn oplichters. vorig jaar oktober ook kleren besteld en teruggestuurd. krijg je een brief waar het geld blijft. bewijs opgestuurd dat ik terug heb gezonden. en nu een broef van een deurwaarder gekregen. Ik heb de kleren niet