advies provider

Discussie in 'De lounge' gestart door nanette77, 29 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

ik zou voor.. gaan

  1. upc

  2. vodafone

  3. online

  4. wat anders nml...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. nanette77

    nanette77 VIP lid

    11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    wij hebben alles in 1 van telfort. Nou moet ik zeggen dat de klantenservice altijd vriendelijk en goed is. Dus dit is geen telfort afzeik verhaal, maarrrrrrrr
    de televisie is echt een drama. het beeld doet niks anders dan stotteren en hangen. Wij hebben van alles geprobeerd..

    Dus begint de zoektocht naar een nieuwe provider.
    En zo als ik het zie zijn er 3 opties
    *upc (maar die gaat samen met ziggo.. De aanbieding van ziggo is eigenlijk veel scherper.. gek hoor)
    *vodafone (spannende keuze, vrij nieuw in et thuis aanbod)
    *online (goedkoop.. maar begint de ellende dan niet weer)

    mijn vraag is dus..
    Welke zouden jullie kiezen en wat zijn de ervaringen.
    (andere provider mag ook)

    polletje toegevoegd voor mijn overzicht;)
     
  2. cactusje

    cactusje VIP lid

    12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    vodafone zou ik zelf nog niet aan beginnen.
    zij zijn nog erg nieuw met aansluitingen voor thuis dus dat loopt allemaal nog niet erg lekker.
    de kinderziektes moeten er eerst uit zeg maar.
    wij zelf zijn bij kpn met glasvezel en ook alles in 1.
    daarnaast hebben we er ook nog digitenne bij voor op de camping.
    kpn beval ons prima
     
  3. Abri

    Abri VIP lid

    16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wij hebben nu UPC. Maar echt tevreden? Mwah, nee. Nu ze samen gaan met Ziggo hoop ik op verbetering, maar ga ook gewoon weer meer betalen dus wacht het maar af.

    Hebben nu constant een storing op bepaalde zenders. Klantenservice is ok, maar persoonlijk verwacht ik eigenlijk iets meer voor hetgeen we betalen. Het is maar tv en internet (en alleen tv is niet optimaal hier), dus wat mopper ik. Maar is toch iedere maand €45,- voor iets wat niet optimaal werkt.
     
  4. Ntje

    Ntje Fanatiek lid

    11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Wij hebben zo wel online als upc gehad, online is prima maar voor die prijs kan je niet veel verwachten, klein zenderaanbod en met zon antenne achtig ding. Dus met slecht weer hadden we wel eens slecht bereik.

    Upc vind ik duur voor de kwaliteit die je krijgt, ben niet ontevreden maar t is wel duur en niet bijzonder ofzo.

    Ik heb nu ook telfort maar heb nooit geen last van storingen oid.
     
  5. Miek89

    Miek89 Fanatiek lid

    15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Wij hebben XS4ALL. Zij er erg tevreden mee, klantenservice is ook goed. We betalen voor Internet, tv en bellen ong 68 euro p/m
     
  6. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij zitten bij ziggo, erg tevreden en betalen voor internet en digitale tv 40 euro per maand.
     
  7. xSNDY19x

    xSNDY19x Fanatiek lid

    2 dec 2009
    1.812
    689
    113
    Vrouw
    Ziggo!! Zit er zelf al zes jaar! Nog nooit storingen of problemen gehad met ze..

    Klantenservice ook prima!
     
  8. Insomniac

    Insomniac Fanatiek lid

    24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Ik zou voor geen goud upc meer nemen, dan heb ik nog liever niks dan grof geld betalen voor Iets wat voor geen drol werkt.

    Vodafone is nog vrij nieuw, durf ik niks over te zeggen.

    Online is inderdaad goedkoop, en daar krijg je inderdaad ook een goedkope kwaliteit voor. Mijn moeder heeft het gehad, wat een drama. Ze heeft nu telfort, even duur maar nooit een probleem.

    Ik zweer bij kpn :)
     
  9. Linnepin86

    Linnepin86 Fanatiek lid

    10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    KPN! Dik tevreden over
     
  10. Bubbel

    Bubbel Niet meer actief

    Hier ook geen upc meer. Wij hadden constant storingen met de televisie. Het zou aan onze aansluiting liggen, maar nadat we zijn verhuisd bleven de problemen. Overgestapt op kpn. Daar zijn wij heel tevreden over.
     
  11. Saz667

    Saz667 Fanatiek lid

    24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Wij zijn 2 jaar geleden overgestapt vsn Ziggo naar Telfort. Bij Ziggo hadden we juist vaak storingen enzo, bij Telfort eigenlijk nooit last van.
     
  12. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wij zaten bij Ziggo, wat een ellende!! Nu bij KPN en nooit meer problemen
     
  13. Cathelijne1986

    Cathelijne1986 Niet meer actief

    Wij gaan juist van upc naar Telfort omdat upc waardeloos is, en wij hebben het duurste pakket ;)
     
  14. edelweiss

    edelweiss VIP lid

    24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Hier juist upc. Al 8 jaar en nooit geen problemen gehad een keer een storing maar dat werd binnen 24 uur kosteloos door een monteur verholpen.
    Betaal nu voor alles in een totaal 62 euro dan heb ik het meest uitgebreide tv pakket met extra kinderzenders myprime en film1 bel ik onbeperkt naar nummers binnen Europa en mobiel en 120 mb internet
     
  15. jijenikke

    jijenikke Niet meer actief

    Storingen aan je beeld kunnen ook ontstaan door contactdozen, bekabeling of bijv. splitters. Hierdoor kan het signaal slechter zijn geworden. Het kan komen door bijv. signalen van andere apparaten. Hierover kun je je provider bellen, zij kunnen je helpen met het onderzoeken van waar het probleem ontstaat!
     
  16. Leo85

    Leo85 Niet meer actief

    Wij hebben ook Online, en bij ons beneden erg slechte ontvangst op de tv.. Hadden hiervoor KPN en hetzelfde probleem.. Boven is de ontvangst wel goed..

    Als wij overstappen wordt het denk ik toch weer via de kabel, dus ik zou gaan voor UPC..
     
  17. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    We zitten nu bij Telfort erg tevreden. Hebben hoervoor bij tele2 gezeten, die raad ik ook aan, dus Tele2 :)
     
  18. Appeltje2

    Appeltje2 Bekend lid

    23 sep 2014
    773
    176
    43
    Upc kabel hadden we problemen.
    Kpn digitenne slecht ontvangst.
    Wij hebben nu alles in een van KPN.

    Daar ben ik te vreden mee. Heb mobiel Hi.
    Die heb ik gecombineerd.
    Heb dubbel zo veel belminuten en internet op mijn mobiel en op de TV extra zenderpakket plus.
     
  19. Polletjepiek

    Polletjepiek Niet meer actief

    Ziggo, nooit gedoe
     
  20. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Wij hebben Ziggo, bevalt prima, ik hoor regelmatig mensen over UPC klagen, vooral de dat ze je met problemen laten zitten.
     

Deel Deze Pagina