Afgelopen vrijdag zou mijn bonprix pakket komen. Betaald met iDEAL. Vrijdag niks, zaterdag niks. Tracktrace geeft ineens aan onderweg maar geen datum. Vandaag maar eens gebeld; pakket is vermist! Ik krijg alles opnieuw opgestuurd van bonprix. Hele goede service maar precies die ene jurk is nu uitverkocht!! Ik baal! Iemand dit ook eens meegemaakt? Zoekraken is dan gestolen?
Ja, dat heb ik ook eens meegemaakt. Erg zuur, want postnl gaf al aan dat hij waarschijnlijk is gestolen. Er was een onderoek gestart, maar dat was volgens mij slechts formaliteit. Want ze hadden er zogenaamd 6? weken voor, maar na anderhalve week zeiden ze al dat er niks uitkwam. Kreeg na veel aandringen de verzendkosten terug. Er schijnt wel een plaats te zijn waar die dingen worden bewaard, maar ze gaf al aan dat ze dat nooit helemaal kunnen uitpluizen en dat veel dingen dus na een tijd gewoon worden weggegooid. Heb je het jurkje nergens anders kunnen vinden? Jammer dat het nét dat ene leuke jurkje is...
Jaaa heel toevallig ik!! Kreeg vandaag ook het bericht dat mijn pakketje vermist is maar dan bij dhl! Vorige week maandag besteld, heel de week zitten wachten en track en trace zei dat het in het sorteercentrum lag. Na heel wat geduld afgelopen zaterdag maar contact opgenomen met het bedrijf waar ik kleding besteld had, ze gingen het uitzoeken. Vandaag dus per mail te horen gekregen dat het vermist is en ze het geld terug gestort hebben. Ook ik baal hier van want had een leuk jasje die van 50 voor 15 was en natuurlijk ook uitverkocht nu...
Gelukkig neemt Bonprix het nu op zich en die mot het met Post NL regelen zei Post NL. Ik krijg dus als het goed is woensdag mijn pakket. En het bedrag van de jurk storten ze terug. Denk niet dat het ergens anders te krijgen is het komt van hun zelf. Gelukkig is er duidelijk bewijs dat ik het nooit ontvangen heb! Had voor ruim 96 besteld!
Jip hier 2x meegemaakt met pakketten die ik zelf had verstuurd. 1x had ik pech, pakket was zoek en nooit meer terug gevonden. 2de keer kreeg ik weeeeeeken later ineens een pakket afgeleverd. Was dat het pakket wat ik verstuurd had. Waarom het nooit richting afzender is gegaan en waar het verbleven was wisten ze niet te zeggen.
Ik heb het gehad met een pakketje van mijn dochter.. Zat haar flying fairy in. De originele was kapot, kreeg een nieuwe. Na een maand nog niks ( moest uit het buitenland komen) toch eens gebeld. Was zoek.. Kreeg een nieuw pakketje met als extra de deluxe versie en 2 kadootjes omdat ze zo geduldig gewacht had. Kwam een week later het origineel toch nog.. Die mocht ze ook houden. Mijn dochter verzuchte diep gelukkig dat ze zo blij was dat haar pakketje zoek geraakt was
Balen zeg vooral omdat hij uitverkocht is. Ik heb t ook eens gehad, kreeg toen mijn geld terug en ben t in de winkel gaan kopen.
Hier ook, Zou afgelopen vrijdag pakketje krijgen. Daarna stond er zaterdag op de track en trace. En op zaterdag kwam de datum van vandaag erop te staan. Maar niks aangevinkt, zoals ligt in sorteercentrum o.i.d. Alleen maar dat het afgegeven is aan post NL en een breed tijdsvak voor levering, net als afgelopen zaterdag. Tussen 8:30 en 20:30
Heb ook een keertje gehad,had een telefoon uit China bestelds. Weken gewachte en toen maar PostNL gemaild, zij gaven aan dat ze het nooit onvangen hebben terwijl op de website van track and trace die de verkoper me had gemaild ,welduidelijk stond dat het pakketje Nederland binnen is. Toen maar een boze mail gestuurd,PostNL gav aan dat het waarschijnlijk kwijt/gestolen was en zouden een onderzoek starten. Een week later heb ik mijn pakketje toch nog ontvangen.
Ik heb het een aantal keren gehad bij Bol.com, die verstuurden het dan opnieuw. Ook een keer gehad met Zalando en natuurlijk was het artikel inmiddels uitverkocht, dus kreeg ik mijn geld terug. Verder heb ik een keer problemen met de douane gehad, ik had een pakketje in Australië besteld, en dat heeft meer dan een maand bij de douane gelegen (achteraf gezien), dus kreeg ik het pas na een kleine 2 maanden.
Hier een box besteld bij V&D omdat ik met kerst een leuke cadeaukaart van mijn werkgever had gekregen. Helaas is de box alleen via de site te krijgen anders had ik hem meteen in de winkel gekocht. Echter DHL heeft het voor elkaar gekregen om zo'n groot pakket kwijt te raken Na navraag heeft V&D besloten om het geld terug te storten. Helaas bleek de box ineens niet meer leverbaar.
Balen van het jurkje, maar in ieder geval heeft er niemand een valse handtekening voor je gezet of zo, PostNL is er nogal goed in om van alles kwijt te maken, maar de verantwoordelijkheid in andermans schoenen te schuiven.
Heb zoiets ook een keer gehad. Een pakketje werd naar mij verstuurd als cadeau, dus niet van een winkel oid. Ik had een track&trace nummer en link zodat ik het kon volgen. En toen ik daar keek stond er afgeleverd. Huh??? Ik had niets ontvangen en de buren niets voor me aangepakt. Pakketje was dus ineens weg. Heb boos opgebeld naar PostNL, zij gingen een onderzoek instellen. Maar daar kwam niets uit, het was gewoon weg. Volgens mij hebben ze er ook niets aan gedaan. Want ik moest er ook de hele tijd zelf achteraan bellen en mailen, kreeg totaal geen reactie terug van hun. Pakketje is ook nooit meer gevonden. Ook een keer gehad van Selektvracht. Die hadden mijn pakketje voor de voordeur neergezet in de regen!!! Toen ik thuiskwam was de doos helemaal nat geworden en vergaan. De inhoud was ook helemaal vies geworden en gevlekt. Gelukkig kon ik bij de winkel waar ik besteld had de kleding gewoon ruilen. Maar ik vond het wel raar om mijn pakketje zo voor de deur in de regen te vinden...
Zeker blij! Omdat ik best een flink bedrag heb betaald. Het is dus niet zonder risico om online te shoppen.
Nou we zijn 2 dagen verder en geen geld terug van de uitverkochte jurk en het nieuwe pakket van bonprix heeft vertraging opgelopen. Dus kaar weer gebeld en ze moest overleggen. Nu krijg ik pas mijn geld terug als ik een brief die bonprix mij stuurt helemaal in heb gevuld terug stuur. Ik moest er maar rekening mee houden dat ik dan met een paar weken!!! pas het geld terug krijg. En vanwege de paasdrukte zal het nieuwe pakket pas volgende week ergens komen. Dat post NL het pakket kwijt raakt kan bonprix niks aan doen maar de afhandeling wel! Ik bestel er in ieder geval niks meer!