upc haalt zenders weg

Discussie in 'De lounge' gestart door mama40, 7 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cactusje

    cactusje VIP lid

    12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    je hebt toch een soort van contract dat je betaald voor die zenders lijkt me..
    en idd upc en ziggo zijn samen gegaan en veel zenders zijn verhuisd.
    maar als ze zenders uit je pakket halen waar je voor extra betaald dan lijkt het me ook dat ze je daar over in hadden moeten lichten.
    id zit bij kpn trouwens in het standaart pakket..
     
  2. Abri

    Abri VIP lid

    16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Als het goed is ben je daar ook over ingelicht per email en post. Tenminste wij wel al ruim een maand terug en je kon dan ook de afgelopen maand kosteloos annuleren/overstappen etc.
     
  3. Mamsvan

    Mamsvan Fanatiek lid

    9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    pff gelukkig heb ik kpn, (ja dit klinkt lullig) maar bedoel meer, ik zou niet zonder ID kunnen hoor :D
     
  4. Tassie74

    Tassie74 Fanatiek lid

    23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Ik keek ook heel vaak naar ID en ik ben er echt een fan van:). En ineens is die zender inderdaad weg. Ik ga echt geen ander (duurder) pakket nemen alleen voor die ene zender, maar ik vind het echt heel erg jammer.
     
  5. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Daarom zijn wij bijna 2 jaar geleden weggegaan bij ziggo. Dit is niet de eerste keer namelijk. Opeens was ik een berg zenders kwijt waar ik bijna 25€ aan nieuwe abbo's voor moest afsluiten .... Dikke doei.

    Ik denk dat mer de fusie met ziggo, de UPC abonnees zich moeten aanpassen aan de ziggo abbonees ...
     
  6. Majo1983

    Majo1983 Fanatiek lid

    1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Wij hebben ook meerdere malen post en mail gehad over de aanstaande veranderingen door de fusie met UPC en Ziggo.
     
  7. edelweiss

    edelweiss VIP lid

    24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Bellen met upc en je klacht neer leggen dan kunnen ze ineens veel veranderen ;)
     
  8. Blackberry

    Blackberry Actief lid

    26 nov 2013
    267
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Hier precies hetzelfde behoorlijk pissig om!
    Je betaald al ontzettend veel voor zo'n alles in 1 (basis)pakket en dan 'moet' je nu naar een royaal pakket als je die 2 zenders wilt zien.... het is elke keer weer wat met upc..
     
  9. mama40

    mama40 Fanatiek lid

    30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Post hebben we niet gehad, mail moet ik kijken want dat komt binnen bij mijn man (en die kijkt regelmatig dus helaas niet).
     
  10. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Hier gisteren ook weer post van UPC/Ziggo gehad aangaande de veranderingen.

    Hierook niet zo blij met de fusie overigens.
     
  11. Caithy

    Caithy Fanatiek lid

    8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Helaas heeft bellen geen zin...... want nick is ook weg, gelukkig voor ons daarmee ook ome opa en teen titans, maar de kids vinden het waardeloos!!!
    Er is een brief geweest en toen had je kunnen reageren in de vorm ik ga weg of ik blijf met een hetzelfde of hoger pakket!
     
  12. Purk

    Purk Fanatiek lid

    19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd, per mail en post tot in den treure bijna! Gisteren ook weer...
     
  13. xSNDY19x

    xSNDY19x Fanatiek lid

    2 dec 2009
    1.816
    691
    113
    Vrouw
    ID zit op 123 nu. Tenminste bij ziggo wel en aangezien die twee samen gaan verplaatsen ze sommige zenders.
     
  14. RosaLynn

    RosaLynn Fanatiek lid

    5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    UPC En Ziggo gaan samen, miss dat dit er mee te maken heeft?
     
  15. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Even bellen of ze echt uit je abonnement zijn, of dat dit een storing is als gevolg van veranderde frequenties.
    In het eerste geval kun je direct van je abonnement af, omdat zij de voorwaarden dan eenzijdig gewijzigd hebben. In het tweede geval zullen zij actie moeten ondernemen en is dat contact dus hard nodig ;)
     
  16. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.812
    5.949
    113
    Vrouw
    Wahahaaa :D
     
  17. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Heb je geen brief gehad, dat UPC en Ziggo samen zouden gaan, dat daardoor een en ander zou veranderen qua zenders, en dat je daarom de optie kreeg om je contract vroegtijdig te beëindigen?

    Wij hebben wél allemaal brieven gehad. Echt heel vaak.
     
  18. Bluesky

    Bluesky VIP lid

    1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Nou, ik heb ook welgeteld 1 mail gehad... 2 dagen nadat de veranderingen ingevoerd zijn.... :$ En ik baal gewoon dat ze Cartoon Network eraf gegooid hebben... Dat was nou net wat de kinderen 1 van de leukste zenders vonden. En ik verrek het om een duurder pakket te nemen... ;) Gewoon om de kift... :D
     
  19. annneliesje

    annneliesje Fanatiek lid

    16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik ben overspoeld met e-mails en brieven (echt verschrikkelijk veel gewoon).
     
  20. mama40

    mama40 Fanatiek lid

    30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Nee, wij hebben echt geen brieven gekregen. Dat ik er eentje zou missen per ongeluk maar wanneer ik lees dat sommigen heel veel post hebben gekregen.
    Vreemd hoor,de een wel en de ander dus niet. Lekkere service.

    Ik wacht even de mail van mijn man af,kijken of daar wel iets is binnen gekomen
     

Deel Deze Pagina