Word zo moe van dat samen gaan van deze twee partijen :x Wij zijn voormalige UPC klanten, ik had vrijwel nooit problemen met de UPC, altijd goede verbinding, internet werkte goed etc. Nu ze zijn samen gegaan is mijn internet minder snel geworden, ik merk vooral bij Facebook dat filmpjes of niet afgespeeld worden of je hoort wel geluid maar ziet geen beeld. Dit kan niet aan mijn laptop liggen ( wat Ziggo dus beweert ) want ten tijden dat wij nog lid van de UPC waren heb ik dit nog nooit gehad en echt op het moment dat alles Ziggo werd is alles veranderd. En nu weer een volgend probleem, ik heb bij de UPC toendertijd een Royaal pakket afgesloten omdat ik graag de SYFY, 13th street en History channel graag wilde. Nu zit ik net naar mijn programma te kijken op SYFY en komt er ineens een reclame voorbij dat voor de voormalige UPC klanten per 1 juni deze zenders niet meer beschikbaar zijn Ten eerste baal ik als een stekker dat dat zomaar zonder enige aankondiging gedaan word en ten tweede, we zijn nu toch gewoon Ziggo?? Maar nee, bij Ziggo maken ze nog steeds onderscheid, iedereen die eerst UPC had die kan de zenders niet meer zien, ook niet in een duurder pakket. Was je nou voor de fusie lid van Ziggo dan kan je de zenders dus nog wel blijven zien Ik snap er echt helemaal niets meer van. Alles is inmiddels Ziggo geworden maar ik krijg niet de diensten van Ziggo. Weten jullie toevallig hoe dat zit met het opzeggen van je abbo? Ze leveren nu namelijk niet waar ik wel voor heb getekend. Kunnen ze dit gewoon zomaar doen? Ben het nu al zo zat en we zijn echt nog maar net over op Ziggo :x
Ik heb afgelopen week een bericht gekregen dat mijn oude upc abbo (nu dus ook ziggo) duurder word. Waarom? Met dat geld kunnen ze hun diensten zoals "horizon" gaan verbeteren etc... Dus niet omdat ik er iets extras voor krijg Ik mag mijn abbo tot 1 juli 2015 kosteloos opzeggen wegens deze verhoging. Misschien dat dat bij jou ook kan omdat ze feitelijk gezien je abbo wijzigen??
Hier ook den voormalige klant van upc. Wij hebben de horizonbox. Ook hier valt internet vaak weg. Alles is trager en idd filmpjes kijken/laden duurt heel lang. Mijn dochter kan weinig meer net haar tabl. en is hier erg verdrietig onder. Ik ben mij aan het oriënteren om wat anders te gaan zoeken want dit vind ik echt niet kunnen. Ik heb alleen geen idee wat verder een goede aanbieder is.
Geen idee of dat kan maar ga er vanuit dat ik mag wijzigen en stop zetten want hun komen hun afspraken niet na. Ik snap het gewoon niet, we zijn ziggo maar krijgen niet de diensten van Ziggo omdat we UPC klanten zijn Maar als we dan UPC klanten zijn dan snap ik niet dat hun alle diensten veranderen.
Dat berichtje heb ik ook gehad. Fijn dat hun dat willen verbeteren maar daar heb ik niet om gevraagd. Heb niet eens 'horizon' in mijn pakket zitten. Baal hier ook flink van..
Al 6 jaar klant van ziggo Heb mijn ziggo abbo omgezet naar upc abbo. Je moet de horizon box niet als modem gebruiken je moet gewoon het ziggo modem gebruiken en dan een kabel naar je horizon doen. Dit probleem is bekend bij ziggo en ziggo adviseert iedereen de horizon niet als modem te gebruiken. Omdat dit bij ziggo nog niet helemaal optimaal werkt Die zenders war jij zegt bel ziggo begin niet over je upc 3n zeg dat je die zenders wilt en niet weet welk pakket je daarvoor moet hebben. Je moet je gewoon even dom voor doen. Je merkte heel goed wanneer je iemand aan de lijn krijgt die eerst bij upc werkte of altijd al bij ziggo werkte en er zit heel veel verschil in mensen van ziggo zijn veel vriendelijker etc dan de upc medewerkers is mii oogevallen ma ook de monteur die hier is geweest voor de horizon.
Nou inderdaad! Wij hadden bijv. altijd kidspakket a 5 euro per maand bij UPC en nu kan je alleen extra kinderzenders krijgen met het royaalpakket a 15 euro. Wij zijn ook aan het oriënteren op overstappen, want hier baal ik van.
Hun mogen verhogen wanneer ze willen niet tevreden dan moet je ergens anders heen gaan. En de pakketen van ziggo werden standaard elk jaar al met n euro verhoogd. Altijd ronde juni juli. ik krijg die verhoging niet omdat ik het duurste pakket al heb maar tuurlijk verhogen ze want dan kunnen ze veel meer dingen vernieuwen en jij betaald er toch wel voor
Ik heb geen Horizon box. En ik ga absoluut niet volledig over naar Ziggo, ben me gek. En ik heb nog nooit problemen gehad met de klantenservice van de UPC dus kan mij vrij weinig voorstellen dat de ziggo werknemers vriendelijker zijn. En als ik al die reacties op de facebook pagina van Ziggo lees denk ik dat ik niet de enige ben
Ben mij nu ook aan het orrienteren op een andere provider want bij Ziggo blijf ik dus echt niet. Denk dat ik overstap naar KPN
ik frustreer met je mee!! mijn upc mail doet het dus niet meer. mijn inbox is ondertussen vol en blijf in mn app dus steeds bericht krijgen dat alles word gebounced. ik kan in mijn mailtjes niet verwijderen. dat schijnt een fout te zijn in het systeem en ziggo weet dus niet wat ze eraan kunnen doen. hun advies was: ander email adres aanmaken..... verder hebben we echt klote internet, zo traag als een slak. duurder idd omdat de horizon app is verbeterd???? wtf daar heb IK toch niet om gevraagd. en wie zeg dat ik dat gebruik??? ik gebruik t wel hoor maar toch belachelijk dat ze daarom bij elke klant geld er bovenop gooien. verbeterd?? ja je kan sommige programmas via tv terug kijken. spoelen kan in de terug-kijk programmas weer niet. dus zit je weer die eindeloze reclames te kijken tussendoor je mag idd voor 1juli wijzigen of weg gaan. kosteloos
Wij hebben sinds we Ziggo hebben problemen vooral met internet en boven. Een versterker gekocht en het help nog niks. De wifi printer staat nu ook beneden anders kunnen we niet printen. Sinds ze samen zijn gegaan Ziggo & UPC hebben we nog meer problemen, ook met de tv signaal en on demand. Mijn vriend was er zo klaar mee ineens dat hij het heeft opgezegd en we KPN nemen! Kun je je voorstellen we hebben nog maar een jaar en 2 maanden Ziggo. Hoop dat KPN wel wat beter is.
Dat met die UPC mail had ik dus ook. Zo irritant. Nou ben er zo goed als uit, ik ga echt weg bij dat Ziggo. Denk dat het KPN word, daar heb ik al jaren mijn mobiele telefoon abbo bij lopen en heb ik ook nog nooit problemen mee gehad.
Pas op met kpn dat je niet te ver van een centrale af zit dat heb je namelijk pas echt slecht internet!
Als je een kpn abbo hebt, dan kun je korting krijgen als je je abbo combineert met producten voor thuis, staat zo op de site. Heb daar ooit eens een folder van meegekregen. Maar wij hebben geen kpn mobiel abbo.
Grappig, sinds dat het samen is hebben mijn ouders (Ziggo klant) geen fatsoenlijk tv signaal meer, lag volgens ziggo aan hun sony tv en sony zegt dat het aan ziggo ligt:-/
Ow echt? Bedankt voor de tip! Hoorde alleen net wel weer van iemand anders dat ze wel de kabels hier in de buurt van de UPC om moeten leggen als je KPN wilt gebruiken Zal vast wel weer zo zijn dat dat hier niet kan. Weet namelijk dat UPC vorig jaar hier alle kabels omgelegd heeft naar hun kabels.
Breek me de bek niet open. Hier waren we altijd tevreden Ziggo klant. Goede TV-ontvangst, snel internet. Toen gingen ze samen met UPC en sindsdien kunnen wij 2 zenders niet meer ontvangen (waar we dus wel keurig voor betalen). Ziggo heeft door de telefoon bepaald dat wij maar een nieuwe kabel moeten trekken vanuit de meterkast onder de vloer door naar de TV-aansluiting. Bij TS ligt haar internetprobleem dus aan de laptop terwijl ze voorheen nooit problemen had. Onlangs was hier een soortgelijk topic geopend en iemand in dat topic moest maar een nieuwe wandcontactdoos plaatsen, omdat ze plots een paar zenders niet meer goed kon ontvangen. Pffffffff....! Motto van Ziggo/UPC: de klant moet het zelf maar oplossen! :x