Wij hebben ook alleen maar problemen sinds de fusie, Wij gaan ook opzeggen, ben nu aan het orienteren voor een andere provider, wij hebben alleen internet nodig ivm met een Dreambox kastje.
Ik kan me je frustratie goed voorstellen TS. Wij hadden ook UPC maar zijn er al snel vertrokken. Nu hebben we KPN sinds 3 weken en tot nu toe bevalt het prima. Vriendelijke klantenservice (en gratis als je geen huistelefoon hebt). Wij hebben een KPN compleet pakket omdat ik er al een mobiel abonnement heb lopen. Daardoor krijg je veel extra's waaronder het gratis pluspakket voor tv-zenders en ook een verdubbeling van je MB's op je mobiel. Ik vond het alleen wel een opgave om van UPC/Ziggo af te komen. Wat een onvriendelijk en doordrijvend personeel zeg...
Wij dus al jaren ziggo klant. Maar sinds de fusie ook trager internet en veel problemen met storingen met digitale tv. Dus ga waarschijnlijk ook overstappen.
Vanmiddag contact gehad met KPN Kan op zich wel overstappen maar omdat wij te ver van de werkcentrale wonen van de KPN zal mijn internet verbinding van 20Mbbits naar 7Mbbits gaan Daarnaast kan ik dus maar 1 TV in huis gebruiken met de interactieve TV, oftewel boven kunnen we dan geen TV kijken Ik zou inderdaad wel korting krijgen omdat ik zelf bij de HI mijn mobiele abbo heb maar goed, wij gebruiken dagelijks internet voor ons werk dus als dat knetter langzaam word is dat ook niets Het blijkt dus dat hier in principe alleen maar UPC/Ziggo mogelijk is. Heb nu maar Tele2 en Telfort een bericht gestuurd met de vraag wat hun eventueel aan kunnen bieden. Zucht .....
Wat balen zeg dat je bijna verplicht bent aan UPC/Ziggo... 7 mb is ook niet te doen. Ik hoop voor je dat je nog ergens anders heen kunt. Hebben ze bij jullie geen glasvezel plannen? Dan krijg je ook veel meer keuze.
Oei dat zou ik echt niet weten of ze dat van plan zijn. En 7mb is inderdaad erg weinig Net een reactie terug van Telfort en die kunnen maar 6mb aanbieden. Maar dat komt denk ik omdat Telfort ook een onderdeel is van KPN. Ben er echt bang voor dat ik gewoon vast zit aan dat rot Ziggo. Maar goed, dan verander dus ik wel mijn bundel, dan ga ik echt gewoon naar de standaard bundel. Heb nog tot 1 juli om het stop te zeggen dus ik ga nog even verder informeren.
Ik wilde eigenlijk net een topic openen Wij hadden dus ook upc, en opzich nauwelijks tot geen klachten. We hebben zo'n draadloze box voor boven erbij genomen, ging 2 weken top. Toen gingen ze fuseren en het gedonder is begonnen. Ons internet is traag , de wifi vd telefoons ligt er constant uit. En boven valt de box continu uit.. Ik ga ook maar eens bellen, maar ben bang als ik bovenstaande lees dat het niet gaat helpen. Volgens mij zitten wij er nog bijna een jaar aan vast omdat wij die nieuwe box voor boven hebben afgesloten met een nieuw contract kan je daar nog vanaf met een goed verhaal ben bang van niet..
Als je die Box via UPC nog hebt afgesloten voor het fuseren dan denk ik wel dat je er nog onderuit kan komen. Je hebt immers een contract met hun getekend en als hun niet leveren waar jij voor hebt getekend dan is dat contact breuk ( in mijn ogen ) Maar of dat zo werkt weet ik eerlijk gezegd niet.
Ik ben ook van Ziggo naar KPN gegaan (in december) en er werd gezegd dat ik maar 10mb zou halen, maar ik haal 50mb strak. Vraag eens aan wat buren of ze KPN hebben en welke snelheden ze halen. Voordeel van KPN compleet (als je ook al mobiel hebt) is dat je nu zelf kan kiezen welk tv pakket je gratis wilt. Eerst had je alleen het pluspakket, maar je kan nu ook kiezen uit het kidspakket of HBO. Ik ben dus gelijk gewisseld van pluspakket naar HBO Verder natuurlijk onderling bellen gratis en dubbele mb's.
Voor degene die al ziggo klant waren en nu ineens last hebben van tv signaal. Ik heb ze gebeld en dit vermeld hun gaven aan dat het mijn signaal versterker was die het niet goed meer deed. Ik heb toen geëist dat ik een nieuwe interactieve decoder kreeg onder het mom van defect aan decoder en die heb ik gekregen sindsdien haast nergens meer last van. Met nadruk op haast want sommige zenders blijven bar slecht! Je mag je interactieve decoder binnen 2 jaar om laten ruilen van toen je het ontvangen hebt ik was net op tijd want mijn garantie zou 1 week later aflopen
Wij waren ook UPCklant, willen overstappen naar KPN maar heb geen bericht gehad dat dit voor 1 juli kan...wij hadden pas bericht gehad dat het kon tot 1 juni maar toen bleek dat KPN een maand nodig had om een hier internet en tv aan te sluiten en ik had geen zin om een maand zonder internet en tv te zitten. Ons abonnement bij UPC loopt nog tot augustus dus daar wachten we nu op af. Wij hebben ook al 2 KPN mobielabonnementen dus krijgen ook KPN Compleet dan. Daarnaast dan nog netflix en we besparen ook nog eens 2 tientjes per maand...
Geen nut om telfort en tele 2 te benaderen dat zijn dochter bedrijven van kpn en gebruiken dezelfde lijn als kpn
Tele2 kan ik hier sowieso helemaal niet krijgen zag ik gisteren op de website. En bij Telfort zag ik inderdaad staan dat het ook via KPN was.
Weet iemand of 7mb internet echt heel langzaam is voor het internet? Ik gun die Ziggo namelijk echt mijn centen niet dus wil daar echt weg. Eigenlijk belachelijk voor woorden dat ze je bijna verplichten om daar te blijven.
Ook wij hebben problemen sinds ze zijn gaan samen werken. En natuurlijk ook bij ons lag probleem bij ons! Hier hebben we een contract tot december. Dus we zitten nog wel even aan hun vast.
Helaas ook het zelfde probleem Die werkcentrale zit hier ook dusdanig ver weg dat ze geen snelle internet kunnen aanbieden. Ben bang dat ik gewoon bij Ziggo moet blijven.
Ehm.... gaat History Channel eraf voor voormalige UPCklanten? Ik kijk iedere avond History HD zender 28. Heb die "reclame" nog niet gezien.