Oke heeft iemand ervaring met het volgende? Mijn vriend heeft schoenen online besteld en die winkel werkt met DHL. Nu kreeg hij maandagavond al een mail van die winkel dat het pakket voor verzending was aangeboden. Dinsdag niks. Woensdag kreeg hij mail dat het donderdag bezorgd zou worden. Donderdagochtend mail (jaa om 10.55) dat ze tussen 11.00 en 15.00 uur zouden komen. Ik was aan het werk tot 12.30, dus daarna snel naar huis maar geen briefje in de bus. Dus de rest van de middag thuis gebleven voor het pakket. Niks... 'S avonds, nog niks... Op de track and trace status staat echter dat het pakket is afgeleverd.... (Om 12.47, ik was om 13.00 thuis) ??? Hele gang door gezocht (onder de kast en onder de mat enz) maar echt geen briefje in de bus gehad. Bij buren gevraagd, die hadden wel DHL bij ons aan de deur gezien maar ze hebben het pakket nergens anders afgeleverd.... We hebben gister al geprobeerd met DHL te bellen maar blijkbaar is het zo druk op de klantenservice dat we er niet doorheen komen... Heb nog goede hoop dat ze gewoon vandaag het pakketje komen bezorgen, maar vind zo raar dat er afgeleverd staat bij de status...
Ja dat gebeurt wel eens vaker. Ik heb al eens de melding gehad dat de bezorger onderweg was en die dag bezorgd zou worden op een bepaalde tijd...achteraan gebeld omdat het dringend was, bleek dat het nog helemaal niet met de bezorger mee was en nog in het sorteercentrum lag. Maar meestal gaat het gewoon goed.
dat is wel raar inderdaad DHL heeft volgens mij wel vaker van die rare dingen waarvan je denkt '!?' is het niet dat ze hem retour hebben gestuurd omdat hij niet afgeleverd kon worden? anders toch nogmaals de klantenservice bellen en verhaal halen, misschien kunnen hun in het systeem terug vinden waar ze het achter hebben gelaten... denk alleen dat als het echt in de straat is afgegeven die personen toch ook wel even bij jou aan de deur zouden gaan om het te geven ik doe dat wel altijd.
Ik had hetzelfde met post nl vorige week, had op de website van Hugo boss wat besteld, er moest getekend worden voor ontvangst dus dat zit wel snor dacht ik. Gelukkig werd het pakket op mijn vrije dag bezorgd en ben de hele dag thuis gebleven, geen pakketje. Toen ik eind van de dag op track en tracé keek zag ik afgeleverd, met een handtekening die niet van mij was. Bij de buren bezorgen mag niet als je moet tekenen dus heb post nl gebeld en die gingen het uitzoeken. Volgende dag kreeg ik alsnog mijn pakket en hoefde niet te tekenen, blijkbaar had hij zelf getekend en wilde hij het houden maar was toch zijn maat niet denk ik..
Omg dat meen je! Gelukkig is het uiteindelijk goed gekomen maar zo zie je maar weer... Ik heb zelf een aantal keren bij PostNL gewerkt, op het sorteercentrum en als post bezorger, en daarom worden nieuwe sollicitanten dus ook heel goed gescreend. Je moet ook verklaring van goed gedrag inleveren enzo. En toch kun je zelfs dan dit soort dingen niet altijd voorkomen helaas... Mijn vriend gaat inderdaad straks weer bellen, ze zijn vanaf 8 uur open. Ben benieuwd... Maar dacht, ondertussen hier even vragen naar de ervaringen
Dat is inderdaad ook nog een optie, maar either way had er een briefje in de bus moeten zitten... Of ze het nou meegenomen hebben, bij de buren hebben afgeleverd of bij het service punt. Sws kun je het dan alleen ophalen met dat briefje. En ze horen te laten weten dat ze aan de deur geweest zijn. Nu ben ik ook nog voor niks de hele middag thuis gebleven, want ze waren dus blijkbaar al geweest..
Ik heb dan niet dat er stond dat het afgeleverd is. Maar vorige week had ik een pakketje bij postnl wat enkele dagen langer duurde. En deze week 2 pakketjes bij DHL. Bij de 1 staat er steeds een ander tijd en afleverdatum. Zou woensdag krijgen tussen 11:00 en 15:00 nou niemand geweest. Daarna zou ik hem donderdag krijgen weer niemand geweest ik zou niet thuis geweest zijn staat er op de site. Maar ik was er gewoon + ze hebben ook geen niet-thuis briefje achtergelaten. Nu hopelijk vandaag..... Bij dat andere pakketje staat gewoon niks als ik de track en tracé code invoer.
Hier een aantal jaren geleden ook een pakketje wat geleverd zou zijn. Niet dus. Uiteindelijk na veel belletjes zei de pakjesbezorger: ik heb daar wel een pakje in de straat gebracht, maar niet op nr 12 (waar wij wonen), maar op 21. Had degene die het opstuurde de cijfers van het huisnummer omgekeerd. Toevallig ook nog net bij diegene in de straat die dachten ow leuk een gratis pak en die hadden het ding dus al open gemaakt en op mp gezet. Pas toen ik met de pakketbezorger samen aan de deur kwam gaf mevr toe dat het product idd bij haar was. Was ook een aparte situatie....
Er is dus echt geen doorkomen aan... m'n vriend heeft alweer 20 minuten in de wacht gestaan, en ik wacht nu ook alweer een kwartier. Jemig... De belkosten rijzen de pan uit zo. Ook al een berichtje gestuurd via de fb pagina en nu weet ik het niet meer...
De service van DHL is werkelijk om te huilen zo slecht! Via Facebook kinderkleding verkocht en om de verzendkosten te drukken samen voor DHL gekozen. De ontvanger had mij een afleveradres gegeven en ik heb op 6 mei het pakketje afgegeven bij een verzendpunt. En toen begonnen de problemen. Pakketje weg, pakketje moest het huisadres van de ontvanger krijgen enz enz. Inmiddels is het 29 mei pakketje is onderweg naar mij omdat het opnieuw verzonden moet worden, maar het pakketje is al sinds 19 mei onderweg en de verzendkosten mag ik opnieuw betalen! Succes Ts!
Oh men.... Dat beloofd weinig goeds... Ik heb nu wel contact met ze via fb... Moest het traceer nr doorgeven zodat de juiste afdeling contact kan opnemen met me. Ben benieuwd, ff afwachten... Duimen jullie voor ons
Ik heb zowaar net, na 20 min. in de wacht, iemand van de klantenservice gesproken. Men beweerde namelijk dat ik gisteravond niet thuis was zonder briefje. De dame gaf me gelijk dat het niet klopte en het pakketje wordt vandaag opnieuw aangeboden. Geef mij maar de concurrent. Die bezorger ken ik en hij komt trouw op tijd met mijn pakjes.
Gelukkig nog nooit zoiets mee gemaakt. Wel een positieve ervaring met DHL. Afgelopen woensdag kwam er een bezorger aan de deur. Hij zei dat hij een pakket voor me had, maar de doos was zo groot dat het niet meer in de auto paste. Of het goed was dat ze het 's avonds kwamen bezorgen. Maar 's avonds zouden we niet thuis zijn. Dus ik zeg 'je mag het ook wel achter de auto zetten', maar dat wilde hij niet doen. Dus toen heb ik maar gezorgd dat er iemand in huis was en ze kwamen keurig het pakketje bezorgen.
Heb je een schutting oid? Ik heb laatste ook zoiets gehad, .bezorger had mijn pakket over de schutting gegooit.. 😲
Dat meen je niet! We wonen op de hoek dus schutting genoeg... Ga gelijk kijken. Overigens is er nu iemand va. DHL aan het uitzoeken wat er gebeurt is want ook in hun systeem staat dat het pakket afgeleverd is. Heb ze niet telefonisch gesproken maar gelukkig wel via de chat van Facebook. Maar toch even in de tuin gaan kijken dan...
Nee... Niks in de tuin... Overal achter en tussen gekeken. Even afwachten wat Desiree van DHL straks te melden heeft... Gatver wat een gezeur
Ze krijgen bij PostNL betaald per pakketje, misschien is dat bij DHL ook zo? Die mannen frustreren zich dagelijks over alle mensen die niet thuis zijn en wel een pakketje besteld hebben. Ik heb een deal gesloten met de pakketjesman; hij gooit ze door het raam of brengt ze bij de buren. Ook als de buren niet mogen tekenen. Ook zonder briefje - of hij doet een notitiebriefje in mijn brievenbus waarop staat: ligt bij de buren. Hij brengt gewoon ook alle pakketjes van iedereen hier als ik thuis ben. Misschien heeft jouw DHL-bezorger het pakketje gewoon meegenomen en getekend, om hem vanavond/morgen te bezorgen. Ik zou in elk geval niet gelijk het slechtste denken - maar goed, ik vind die jongen die hier loopt een prima gozer, die altijd netjes zijn werk doet. Als je wist hoe schandalig weinig die mensen betaal krijgen, denk ik dat je er verstandig aan doet om ook zulke afspraken te maken.