Laat het niet meer zitten!

Discussie in 'De lounge' gestart door susy26, 6 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susy26

    susy26 Niet meer actief

    #1 susy26, 6 jun 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2015
    Hoi allemaal,

    We hebben gister (5-06) een showmodel kast van Poortvliet thuis geleverd.
    Ten eerste was er geen gebruiksaanwijzing aanwezig.

    Gelukkig is mijn vader handig en is het wel gelukt
    Maar, er was ook in de hoek waar je normaal een schroef in moet draaien ,dat was kapot gedraaid. En is er een hoekje bijgeleverd zo met andere worden , zo kun je hem nu vastzetten. Niet erg netjes.
    En ook de deur is wat verbogen en sluit niet meer goed. Gelijk de vraag natuurlijk: Is tie wel goed afgesteld ? Ja.
    Lijkt wel of tie wat krom is. Daar in de winkel was dat niet.


    Begrijp wel dat een showmodel niet 'nieuw' is.. maar voor 295 euro mag tie wel normaal functioneren.

    Heb al gebeld, en naja na 4 uur belden ze terug.
    Nu moest ik foto's maken en doorsturen naar de afdeling service. Ook net gedaan.

    Wilde het gewoon effe kwijt.
    Vaak zeggen we , ''aah laat maar is goed zo'' Wil niet vervelend zijn' of een lastige klant..

    Maar nu had ik zoiets van: Nee, ik laat me effe horen, het is goed.

    Herkennen jullie dat ook, dat je dan denkt'' ah laat maar joh''
    ???
     
  2. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Mijn man doet dat wel.. want die heeft dan geen zin in gezeur en denkt dan gauw van ach laat maar..

    Ik absoluut niet, ik kan echt zeuren om 10 euro als iets niet goed is... Dus haha. En ik krijg ook eigenlijk altijd gelijk,dus het helpt wel :D
     
  3. AnLo

    AnLo Actief lid

    16 nov 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor, gewoon zeuren. Nee hebt je en ja kun je krijgen toch?
     
  4. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    23.192
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik ben heel lang het type geweest van ach laat maar maar tegenwoordig doe ik dat niet meer.
    Temeer omdat ik al zo vaak in mijn omgeving heb gezien dat je een stuk beter beslagen ten ijs komt wanneer je je mond opentrekt.
    Als ik ook slecht in een winkel wordt geholpen kom ik daar ook nooit meer terug.
     
  5. Teddy26

    Teddy26 Niet meer actief

    Ja onlangs nog onze mond opengetrokken. En het heeft geholpen, want vanwege erg slechte service kregen we zowaar nog korting ook en een beter product terug.

    Maar het probleem was geheel hun schuld, het lange en onnodige wachten ook en de oplossing die zij hadden was helemaal onzin.

    Vind het zo jammer dat je tegenwoordig eerst boos moet worden voordat je krijgt waar je recht op hebt 😒
     
  6. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Komt omdat wij vrouw zijn joh 😁😂

    OT: iets kleins van paar euro laat ik zitten.. Wat groots maak ik ook een probleem van.
    Zo stond ivm tijd gebrek onze auto voor get eerst bij de garage 2 weken terug. Normaal doet man het altijd zelf maar omdat hij kwaaltjes had wat verschillende oorzaken konden wezen en wij de auto snel weer klaar moesten hebben toch maar eenmalig naar de ford garage gebracht.
    Gemaakt volgens hun, netjes betaald en man rijdt weg.. Niks verbeterd.

    Ik dus al pissed off 😁 dus auto weer terug gebracht, ze zij in totaal uur of 8 bezig geweest en in totaal 3 onderdelen vervangen. Toen was hij eindelijk klaar! Auto 4 dagen weg geweest en geen rode cent bij betaald.. Als dat wel had gemoeten hadden ze aan ons echt een verkeerde gehad.
     
  7. susy26

    susy26 Niet meer actief

    ja idd! Daarom dacht ik ook: nu gaan we onze haren terug halen haha
    maar dat is ook, eerst boos worden en dan word er wat mee gedaan.

    Ben benieuwd hoe ze gaan reageren... laat t dan nog wel weten hier.
     
  8. tikigo

    tikigo Bekend lid

    16 okt 2012
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Was dit bij woonboulevard poortvliet?
     
  9. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hier hetzelfde verhaal.
     
  10. susy26

    susy26 Niet meer actief

    Ja...
     
  11. LA85

    LA85 Fanatiek lid

    25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hier idem. Deed mezelf gewoon tekort door elke keer m'n mond maar te houden.
    @TS: vervelend joh, benieuwd of ze met een oplossing komen :)
     
  12. tikigo

    tikigo Bekend lid

    16 okt 2012
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben hier ook een probleem gehad met dezelfde meubelzaak.

    Wij hadden destijds een nieuwe bank gekocht, deze ging al flink doorzitten na een half jaar gebruik. Hier netjes een melding van gemaakt, monteur langs geweest om het probleem te verhelpen. Het probleem kwam na een paar maanden al weer terug. Nogmaals een monteur langsgeweest en na een paar maanden alweer hetzelfde probleem met de bank. Weer gemeld, bank is zelfs toen opgehaald en terug gestuurd naar de fabrikant, vier maanden is de bank weg geweest. Dit zou eigenlijk maar drie weken geweest mogen zijn. Helaas was het probleem niet verholpen. Na 2,5 jaar waren we dit flink beu!

    Hierop hebben wij wederom contact gehad met hun. Gewezen op hun voorwaarden dat het gekochte goed niet aan de normaal gestelde verwachtingen voldeed. Hierop kwamen hun echt met een onzinnig voorstel dat ons nog minimaal 500 euro zou gaan kosten. Wij wilden op dat moment de koopovereenkomst ontbinden. Wat dus mogelijk is omdat de klacht al in de volle garantie periode van 1 jaar was ontstaan. Hier wilden hun natuurlijk niet aan mee werken. Hierop heb ik contact opgenomen met onze rechtsbijstand. We hebben een brief geschreven waarin het hele verhaal uitgelegd stond en dat wij hierop recht hadden. Tevens hun in gebreke gesteld en hun aansprakelijk gesteld voor alle kosten die nog zouden komen.
    Nog 1 keer telefonisch contact gehad, wij hebben ons geld terug gekregen en hun de bank.

    Ik zou dus alles vastleggen als ik jullie was en alles per mail laten bevestigen!

    Als jullie kast er in de winkel wel netjes uitzag zou ik hier zeker niet mee akkoord gaan!

    Succes ermee
     
  13. Joycey

    Joycey Niet meer actief

    Ik ben iemand die het bijna nooit laat zitten. Nu net ook weer; ik bestelde 2 maart een zwarte- en een kleurencartridge voor in de printer. 16 maart kon ik alweer de zwarte cartridge terugsturen omdat hij kapot bleek te zijn. Nu is het 3 maanden later en is ALWEER de zwarte cartridge kapot - uiteraard op het moment dat ik ECHT de printer nodig heb. Ik baal er dus ontzettend van en dan heeft men aan mij een slechte. Gelijk weer een klachtenprocedure opgestart.

    Ik ben soms echt iets te principieel. Ook wat betreft zaken in de privésfeer. Ik word niet uitgenodigd voor een bepaalde gelegenheid; maar ik word vervolgens wel uitgenodigd in een groepschat om geld neer te leggen voor dezelfde gelegenheid om iets samen te doen. Nou ehm, dan kun je wat mij betreft echt de boom in :p;)

    Als deze wereld alleen maar op mijn geld uit is (en dat bleek in deze 2 gevallen), dan moet je ook zorgen dat je mijn geld waard bent. Familie, vrienden, bedrijven, of wat ook.
     
  14. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik zou het er ook niet bij laten zitten, maar ik ben ook heel pietje precies .. kan moeilijk doen om elk krasje en vlekje als ik er veel voor heb betaald. We hebben ons halve huis laten spuiten en meneer kon een paar keer terug omdat ik het niet netjes vond.
     
  15. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier goede ervaringen met woonboelevard Poortvliet. Een buffetkast met een beschadiging in de ruitjes, is een monteur gekomen die er nieuw glas in heeft gezet.
    Onze bank zou behandeld zijn zodat het waterafstotend zou zijn, maar wij hadden het getest en het was gewoon niet behandeld. Toen is er een monteur langs gekomen om te kijken en die zei, het klopt de bank is niet behandeld, jullie krijgen geld terug.
     
  16. GewoonLinda

    GewoonLinda Fanatiek lid

    4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Wij hebben juist ontzettend goede ervaringen met de klantenservice van poortvliet.
    Hopelijk komt het bij jullie ook goed!
     
  17. susy26

    susy26 Niet meer actief

    zo dat is nogal wat! Zeker bewaar ik alles en laten we ons niet afschepen.
    Toen we de kast daar zagen staan , was de deur gewoon goed. En van dat hoekje ook, lekker makkelijk , hier kun je t mee vast zetten. Echt niet nietjes. Zeg t dan gewoon eerlijk en doe er iets mee naar ons toe.

    Ben benieuwd hoe ze t gaan oplossen. Dat moet gewoon.
     
  18. susy26

    susy26 Niet meer actief

    Hoi allemaal,

    Nou Gistermiddag zijn ze langst geweest. Ze hebben de deur nu goed kunnen laten sluiten. Al is er wel een opening van beneden naar boven, hij zei: Ja de deur is toch wel wat krom' Ja dat zei ik al. Maar goed was al blij dat tie nu goed sluit.

    En ik begon weer over dat hoekje. Zo van , niet netjes dat het zo is afgeleverd. met andere woorden: zet het zo maar vast'

    jaja, hij denken en keken elkaar aan. Toen vroeg tie, wat had je in gedachten wat zouden kunnen doen?

    Nou ik dacht toch wel aan een korting om te krijgen.
    Jaa.. nou daar gaan wij niet over maar ik zal het doorsturen naar de afdeling Service. Foto gemaakt...oke..

    1 uurtje later werd ik gebeld. Jammer dat het zo loopt blabla...

    nou we kunnen u 75 euro teruggeven zei hij.
    Dat vond ik wel goed, beter als niks. Als ik bij die deur had gezegd , oja het is weer goed zo, en verder niks had gezegd, had ik geen 75 e gehad. Het is goed. Het is immers hun schuld. Dus ja, toch nog goed opgelost, als je je mond maar opentrekt zie je wel! En niet zo van jahoor is goed zo.... en het was ook terecht.
     

Deel Deze Pagina