Kapotte kinderwagen gekocht.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door SDonya, 18 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

    SDonya Niet meer actief

    Eergisteren heb ik een nieuwe kinderwagen bij babypark gekocht. Gisteren kwam ik erachter dat er een flinke scheur in de kap zit, precies tussen de zonnekap en de normale kap. Ik kwam er bij toeval achter omdat ik de voorste kap eraf ritste. Ik heb vanochtend meteen babypark gebeld en ik moest foto's mailen van de scheur, binnen 4 werkdagen krijg ik een reactie terug.. Ik baal er echt ontzettend van, het liefst wil ik de wagen gewoon meteen omruilen voor een nieuwe... Ik ben ook bang dat ze mij straks gaan afwimpelen met dat de wagen ter reparatie opgestuurd moet worden.. Maar dan zit ik zonder kinderwagen! En dan heb ik straks een lelijke dicht gestikte naad op mijn kap terwijl de kap gewoon al gescheurd geleverd is?

    Is babypark niet verplicht om gewoon direct een nieuwe te leveren? Aangezien het product wat ze geleverd hebben dus schade heeft?
     
  2. VSC

    VSC Niet meer actief

    Dan zou je in de voorwaarden van BabyPark moeten kijken wat hun regelement is.
     
  3. kusjes1986

    kusjes1986 Bekend lid

    24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    volgens mij heb je 14 dagen recht op ruiling of retour zending.
     
  4. soeee

    soeee Niet meer actief

    Woaaah! Stokke had je besteld toch? Ben je klaar mee, met zo'n dure wagen! Hopelijk wordt het netjes opgelost voor je :)
     
  5. SDonya

    SDonya Niet meer actief

    Er staat dat je het dan gewoon kan omruilen in een megastore in de buurt.. Maar ik heb net de service afdeling gesproken en hun zeggen dus dat ik eerst foto's moet sturen? Ik vind het gewoon een vreemde gang van zaken, je koopt iets, krijgt het stuk geleverd en dan moet je er nog een midweek mee doorlopen.. Het is toch logischer als de klant dan meteen het kapotte product kan omruilen.. Ik was helemaal blij met me nieuwe wagen maar ik heb nu juist een rotgevoel omdat ik weet dat er zon grote beschadiging op zit..
     
  6. SDonya

    SDonya Niet meer actief



    Ja klopt! Hoop ik ook!
     
  7. VSC

    VSC Niet meer actief

    Ben je in een winkel geweest of heb je t besteld? Als je t besteld hebt kunnen ze dmv foto's zien dat je gelijk hebt en een nieuwe verzenden. Als je in een winkel geweest bent kun je er gewoon heen en het laten zien.
    Laat je niet afschepen hoor want kinderwagens zijn harstikke duur en dan mogen er geen mankementen aan zitten
     
  8. SDonya

    SDonya Niet meer actief


    Telefonisch besteld en afgehaald in de winkel.. Ik heb dus wel al gemaild vanochtend met mijn ondernummer etc maar ja dan moet ik nu 4 werkdagen doorlopen met een kapotte wagen en dat wil ik niet. Ik kan wel weer naar het filiaal rijden maar dat is ook een half uur rijden en straks word ik weg gestuurd met hetzelfde praatje van dat ik bij de service afdeling moet zijn. Wat kan ik het beste doen?
     
  9. VSC

    VSC Niet meer actief

    Misschien dat je naar het filiaal bij je in de buurt kunt bellen en vragen of je het daar mag regelen?
     
  10. Mamaa6

    Mamaa6 Bekend lid

    10 jun 2015
    933
    563
    93
    Haal de kap eraf rijd naar de winkel en eis dat ze uit een andere doos een andere kap pakken
    Wat ze doen met die andere stukke kap is hun probleem
     
  11. Snokkie

    Snokkie Lid

    2 sep 2013
    73
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zou roch teruggaan naar de winkel hoor! Desnoods beetje stennis schoppen daar.
     
  12. Miek89

    Miek89 Fanatiek lid

    15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Ik zou naar het filiaal bellen, meestal kan je dan gelijk langskomen om het om te ruilen. 4 werkdagen is veel te lang. Ik had namelijk ook iets wat kapot was en ik kon gelijk naar de winkel om het om te ruilen. Was ook bij babypark.
     
  13. SDonya

    SDonya Niet meer actief

    Bedankt allemaal ik ga weer terug bellen nu
     
  14. Porsche

    Porsche Niet meer actief

    gewoon terug brengen naar de winkel...
     
  15. SDonya

    SDonya Niet meer actief

    Ze gaan een nieuwe kap bestellen zeggen ze.. Toen ik belde toen kreeg ik inderdaad wel meteen antwoord :)
     
  16. Jo85

    Jo85 Niet meer actief

    En als ze niet willen luisteren even flink je stem.verheffen en wat over service roepen en hoeveel het je wel niet gekost heeft.
    Ik heb een mega discussie gehad over een babyfoon van 200 euro.
    Hij deed het niet goed maar ze wilden m eerst 3 weken testen.
    En ik moest dan zelf even een nieuwe regelen...
    ja daaagggg ben gekke harrie niet.
    Na 3 weken namen ze dan wel een besluit....
     
  17. SDonya

    SDonya Niet meer actief

    Ja ze hebben het nu over codes die erop horen te zitten maar in beide vakken staat er bij code een wit vak.. Ik heb net weer gevraagd of het niet mogelijk is om hem gewoon helemaal te retourneren en een hele nieuwe wagen te krijgen.
     
  18. soeee

    soeee Niet meer actief

    Hopelijk heb je gauw een nieuwe kap en heb je daarna veel plezier van de wagen :) Maar het is wel een rotstart zo..
     
  19. VSC

    VSC Niet meer actief

    Denk t niet want t probleem zit in de kap en zo'n winkel gaat t voor zichzelf niet duurder maken dan t al is :p
     
  20. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    TS: Kun je niet rechtstreeks de fabrikant benaderen, in dit geval dus Stokke? En het probleem aan hen voorleggen? Alhoewel ik in dit geval wel vind dat de winkel/leverancier het op dient te lossen.
     

Deel Deze Pagina